Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus przeprasza za problemy z "Mam talent"

Plus przeprasza za problemy z "Mam talent"

Ringu 3 Grudnia 2010 16:51

0 0

Plus aktywuje wszystkim klientom, którzy w ubiegłą sobotę zostali błędnie obciążeni opłatami za wysłane SMS-y premium, dodatkowy pakiet minut do wykorzystania na połączenia wewnątrz sieci.

Sprawa dotyczy sytuacji z 27. listopada, w której użytkownicy prepaidów Plusa biorący udział w głosowaniu na uczestników programu "Mam talent", na skutek błędu systemu utracili środki z konta.

Pokrzywdzeni klienci otrzymają dzisiaj następującą informację:




Przepraszamy za problemy dot. naliczania opłat za SMS-y wysłane w weekend na numer 7322. Włączyliśmy pakiet przeprosinowy 30 minut do sieci. Pozdrawiamy. Plus.

Więcej na temat problemów Plusa z głosowaniem w Mam talent pisaliśmy w tej i tej wiadomości.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 42
  • -1

    24.  2010-12-03 19:31:09

    kase oddaja wiec o co tu sie pieklic? chyba jedynie o to, ze ludzie nie mogli wyslac kilku smsow z rzedu, bo jak im wszystko z konta sciagnelo to juz nastepnej wiadomosci wyslac nie mogli...

  • -1

    25. ~  2010-12-03 19:39:05  host: 87-205-48-180.adsl.inetia.pl

    @21 - ale tak jest chyba wszędzie? Klienta niezarejestrowanego nie obsługujemy? Może, jakby przyszedł w krawacie :-). Ciekawe, czy jeżeli ktoś wysłął te SMS jako niezarejestrowany, ale chce zareklamować, więc się zarejestrował - może złożyć reklamację za okres kiedy nie był zarejestrowany?

  • 0

    27.  2010-12-03 20:08:28

    @25- jak korzystałem kiedyś z Orange, to wystarczyło zadzwonić i podać numer PUK i sprawę zazwyczaj załatwiali pozytywnie. To samo w Tak-Taku i Heyah. Tylko Plus i Play wymaga rejestracji, by przyjąć reklamację.

  • 1

    29.  2010-12-03 21:09:19

    hmm no wlanie dopiszcie ze pieniądze zostają zwrócone a dodatkowo dostajemy 30 minut bo to brzmi troszkie inaczej.

  • 1

    30. ~Adaś  2010-12-03 21:18:27  host: ip-195-242-255-16.catv.net.pl

    Na innych serwisach np. na Alercie jest wyraźnie napisane że jedno wysłanie czyściło całe konto:/ więc to nie jest fair i jeżeli taka osoba ma teraz chodzić za reklamacjami i dostać 30 minuty tylko to nie jest to do końca uczciwe.

  • 1

    31. ~tracet  2010-12-03 21:23:55  host: 158.75.205.39

    to juz przewazyło szale pa PLUS,zegnam ozieble i ze szczesciem,ze nie bede ładował forsy w kabze złodziejom,straciłem ponad 100 zl,a wy dajecie 30 min,pa pa spadam jutro do play koniec złodziejom

  • 2

    35. ~JA.  2010-12-03 23:07:00  host: 82-160-51-168.tktelekom.pl

    Odpowiedzcie sobie na dwa proste pytania a zrozumiecie, że to nie była awaria tylko zamierzone działanie: 1. ilu anonimowych użytkowników będzie musiało zarejestrować swoje prepaidy, aby mogło wnieść reklamację? 2. Ilu użytkowników nie złoży reklamacji, którzy nie są zainteresowani ujawnieniem swoich danych osobowych? Plus GSM rzeczywiście powinien otrzymać tytuł MAM TALENT. Po pierwsze: zarobili na programie Mam Talent, po drugie: uzyskują dane osobowe miliona lub więcej do tej pory anonimowych abonentów, po trzecie: na tych którzy nie zdecydują złożyć reklamacji już zarobili, że HO HO!

  • 2

    38. ~Komisja nominacyjna  2010-12-04 01:11:02  host: dck62.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nominacja na PAJACA roku od okradzonych w Plusie

  • 1

    40.  2010-12-04 08:15:21

    @36 Twój też.

  • -1

    41. ~  2010-12-04 08:40:21  host: z03-13.opera-mini.net

    @36, tak ciezko jest zrozumiec, ze ktos ma dobra oferte u innego opa niz play? Pozatym nie kazdy lubi jesc tylko poprykarz bo takiego porównania mozna uzyc ;) korzystam z play i na stawki narzekac nie mozna ale mam troche dosc skladania reklamacji do rozpatrzenia reklamacji.

  • 1

    42.  2010-12-04 10:18:26

    Ups, @40 był do @39.

  • 1

    43.  2010-12-04 14:12:48

    30minut tylko po sieci za takie można powiedzieć ogólnopolskie zamieszanie i skandal? zbytnio się nie postarali. Gdyby dali do wszystkich to ok. Zresztą jest masa artykułów w których czytamy że wysłanie sma (jednego!) skutkowało wyczyszczeniem konta klienta więc to trzeba wpierw rozpatrzyć a biorąc pod uwagę jak Plus podchodzi do reklamacji może być mega ciężko.

  • 0

    44. ~robertos  2010-12-05 12:14:20  host: inet20909nc-2s.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Kurczę jakoś sprawa mnie ominęła, bo nie oglądam show tvn:) skoro komuś zeżarło wszystkie środki z konta, to powinni przywrócić każdemu co należne, a nie bawić się w jakieś minuty do sieci, bo to zwyczajnie jest niepoważne.

  • 0

    46.  2010-12-05 13:44:38

    @25 masz możliwość reklamowania usługi do 21 miesiecy wstecz, nawet jeżeli byłeś N/N. @44 ja zarządałem zwrotu za 8 wysłanych wiadomości a oddali za wszystkie 9 które wysłałem plus dodatkowe 30 minut do wszystkich, więc posępują fair. przynajmniej do mnie.

  • 0

    47.  2010-12-05 13:45:13

    ad @46 miało być do 12 misięcy nie 21 :)

  • 0

    48. ~Adaś  2010-12-05 17:43:00  host: ip-195-242-255-16.catv.net.pl

    @46 to na razie jeden taki przypadek, czekamy na resztę ludzi. Zobaczymy jak to będzie faktycznie, żeby nie było tak że tutaj połowę przyjmą bez żadnego ale a z drugą połową motać będą. Trzeba jeszcze poczekać. Pewnie będzie info o tym.

  • 0

    49. ~Luq  2010-12-05 23:00:57  host: 195.116.94.67

    Ja świadomie wysłałem jednego, nieświadomie zaliczyło mi oprócz niego jedenaście innych i moja reklamacja generowana przez konsultanta została odrzucona. Te ich zwroty to chyba jakieś chybił trafił... teraz wysyłam reklamację na piśmie i odwołanie od ich "decyzji".

  • 0

    50. ~NINDUSTRIALNY  2010-12-06 13:56:08  host: 84-10-188-224.dynamic.chello.pl

    Kiedys byla podobna sytuacja w 1 edycji BigBrothera. Klaudiusz opuscil dom nieslusznie.

  • 0

    51. ~Adaś  2010-12-07 10:08:04  host: ip-195-242-255-16.catv.net.pl

    Możliwe, @49 czyli już zaczynają się problemy z Plusem, to ciekawe, zobaczymy ile jeszcze odrzucą owych reklamacji...

  • 0

    52.  2010-12-08 10:31:36

    Oszuści i naciągacze :/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.