Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus przeprasza za nocną awarię

Plus przeprasza za nocną awarię

LuiN 1 Czerwca 2011 14:36

0 0

Awaria systemu w nocy z 31. maja na 1. czerwca została usunięta. Przepraszamy za przejściowe kłopoty, które z niej wynikły - czytamy we wpisie na facebook'owym profilu Plusa.



Jak zgłaszali nam nasi Czytelnicy, w wyniku problemów z taryfikacją za 2-minutowe połączenie sieć potrafiła naliczyć 24 zł. Innych, oprócz astronomicznych kwot za połączenia, dotykała też blokada konta.


Nieprawidłowo naliczone opłaty są już zwracane na konta Abonentów - do godziny 17:00 planujemy zakończyć akcję zwracania Abonentom należnych środków - poinformowała sieć Plus w komunikacie.





Źródło tekstu: Plus, wł     

Dodaj do:
w sumie: 25
  • -2

    6. ~...aaaa  2011-06-01 15:10:13  host: ivb92.internetdsl.tpnet.pl

    rekompensatę za co?za chwile grozy? :D przecież niema żadnych strat...bo wszystko zwracają..

  • 1

    7. ~TT  2011-06-01 15:15:54  host: 088156088050.wroclaw.vectranet.pl

    a jak ktoś nie ma "fejsbóka" to co? Widzę, że tzw. "owczy pęd" dopadł też Plusa... Ciekawe co zrobicie jak Wam nagle usuną konto? Też będziecie tak promować "fejsbóka"? :)

  • 1

    8. ~ala  2011-06-01 15:16:32  host: public-gprs153161.centertel.pl

    wszędzie fb... własnej strony ww nie maja?

  • 1

    9. ~  2011-06-01 15:39:16  host: 87-205-25-254.ip.netia.com.pl

    @6 - ok, to ja sobie wezmę na pół dnia od Ciebie 50 zł ok? Zwłaszcza wtedy, gdy będziesz ich potrzebować i nie miała skąd wziąć. Należy się za sam stres, a ponadto niektórzy mieli zablokowane konto (zero środków), inni marnowali czas dzisiaj w salonach Plusa... Odrobina klasy nakazuje coś dorzucić.

  • -1

    10. ~superja  2011-06-01 16:36:48  host: static-78-8-58-209.ssp.dialog.net.pl

    A ile osób korzysta z telefonu w nocy? Bez przesady. Może kilka osób miało problem. Przeprosili, więc jest po sprawie.

  • -2

    11. ~  2011-06-01 16:44:27  host: user-188-33-19-73.play-internet.pl

    play to by poiedzieli... awaria? jaka awaria u nas wszystko dziala musi pan/pani taboret wymienic, od taka odpoiedz na pozadku dziennym nic nie wiedza, nic nie potrafią i na pewno zrekompensować straty nie zrekompensują poprosza o napisanie do iecznie nie dzialajacego play24 ktorym poczekamy na pelni nie profesjonalna odpowiedz po ktorej bedziemy musieli 4 razy yjasniac i na koniec napisac na tutejszym forum.Ale co tam oni sie niczego nie stydza i do niczego nie poczuwaja Taki jest play tanio i do d.u.p.y przeciwienstwo plusa ;)

  • 1

    12. ~  2011-06-01 17:09:08  host: z10-09.opera-mini.net

    11@ tylko, że jakoś play nie miał takich problemów a Plus już 2 raz tak poważną awarie. Więc trudno to ukryć.

  • 4

    13. ~  2011-06-01 17:11:40  host: 84-10-219-22.dynamic.chello.pl

    awaria powstala wskutek monitorowania satysfakcji-lacza im przeciazylo :)

  • 1

    14.  2011-06-01 17:40:25

    11, Co wy za głupoty piszecie? Marcin Gruszka (play) z początku powiedział "Nic nie wiem o awarii (...) przyjrzę się sprawie". A po krótkim czasie przeprosił za awarię. Tylko Orange jak ma awarie (w liczbie mnogiej) to ma w du.pie swoich klientów.

  • 1

    15.  2011-06-01 17:42:50

    C.D. 14, Co do Plusa, tak jak pisałem już kilka razy, każdemu może zdarzyć się awaria i jest to normalne. Liczy się to jak ktoś zareaguje na tą awarię. Gdy któraś sieć w ogóle nie ma zamiaru informować czy przepraszać (Orange) zasługuję na potępienie. Plus i Play zachowali się bardzo dobrze. I za to należy im się pochwała.

  • 2

    16.  2011-06-01 17:45:02

    13, użytkownicy byli zbyt zadowoleni więc dzięki monitorowanej satysfakcji obniżyli poziom zadowolenia ;-)

  • 1

    17.  2011-06-01 18:04:04

    Tylko dlaczego informują o takich sprawach na Facebooku? Własnej strony nie mają? Żal im się nagle zrobiło wysłania smsów do abonentów. Z byle czym smsy wysyłają co chwila, a jednego z ważną informacją nie potrafią. Ktoś chyba wpadł na pomysł by podając skok jednostkowy na wejściu sprawdzić czy monitorowanie satysfakcji działa...

  • -1

    18.  2011-06-01 19:29:23

    @17 - Ja dostałem smsa. A problemy były takie, że ich nawet nie zauważyłem :) Dlatego wielkie było moje zdziwienie gdy dostałem tego smsa.

  • 1

    19. ~  2011-06-01 20:32:56  host: public63942.cdma.centertel.pl

    A o awarii z 30 na 32 maja nic nie wspomnieli. Wszystkie telefony z plusa, gg air i playa straciły zasięg.

  • -1

    20. ~  2011-06-01 21:04:13  host: 77-255-184-104.adsl.inetia.pl

    Od kiedy maj ma 32 dni

  • 0

    21. ~  2011-06-01 21:59:22  host: 87-206-118-168.dynamic.chello.pl

    a ja wczoraj miałem awarie na VOIPie - Actio... do tego numery sipbroker tez nie chodziły... ciekawe co to było?

  • 0

    22. ~geniu  2011-06-01 23:38:07  host: public-gprs26755.centertel.pl

    Co oni tam robią w tym Plusie, że mają tak wysoki poziom satysfakcji klientów. Aaaa, klasycznie, renkom śmieszom. Nie jestem w Plusie, mnie ta awaria nie dotknęła, ale jak czytam hasło "Daj o siebie zadbać", to zwrot podprowadzonych z konta środków bez rekompensaty jest taką dbałością jak śmieszenie ręką, tym bardziej, że to już któraś kolejna taka wpadka Plusa. Satysfakcja monitorowana to kit, ale opisane działania, dla mnie, bardziej kojarzą się z Dyngusem dla klientów, lub prościej, olewaniem.

  • 0

    23.  2011-06-02 15:50:42

    22, Satysfakcja monitorowana to hit. Już niedługo Orange, T i (mam nadzieję, że nie) Play też będą monitorować satysfakcję by w razie czego ją ukrócić :-)

  • 0

    24. ~simpson  2011-06-03 11:01:33  host: 94-75-90-220.home.aster.pl

    po co tyle gadania, awiaria była, zdarza się, miło, że przeprosili i kase zwrócili. Pokazali, że nie mają nas w *** A i co sie dziwić, że napisal na fb? tam "żyje" większość ludzi zwlaszcza młodych, którzy zakładam, że najwięcej piszą w nocy:p a kto sie nie dowiedział z fb czy z innego źródła to pewnie sam się zgłosił z problem i tez wszystko załatwił:) wiec chill:)

  • 0

    25. ~hotdeejay  2011-06-07 00:25:53  host: hotdeejay.ds.pg.gda.pl

    I znowu jest awaria w Plusie, chcę zadzwonić i mam od razu komunika połączenie zakońćzone. Totalne dno z tą siecią.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-241-171.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.