DAJ CYNK

Plus pomoże zarządzać korporacją

LuiN

Wydarzenia

FFM/SFA to nowa usługa oferowana przez sieć Plus dla klientów korporacyjnych. Aplikacje tych systemów na telefon ułatwiają zarządzanie pracownikami w terenie, zmniejszając koszty firmy przy jednoczesnym wzroście wydajności pracowników.

FFM/SFA to nowa usługa oferowana przez sieć Plus dla klientów korporacyjnych. Aplikacje tych systemów na telefon ułatwiają zarządzanie pracownikami w terenie, zmniejszając koszty firmy przy jednoczesnym wzroście wydajności pracowników.

FFM (z ang. Field Force Management) to system wsparcia w zarządzaniu procesami w terenie, zarządzania pracownikami i flotą samochodową oraz zarządzania relacjami z klientami.

SFA (Sales Force Automation) to rozwiązanie wspierające działania przedstawicieli handlowych w terenie oraz nowoczesnych managerów zarządzających tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

Mobilne systemy FFM/SFA może zastosować każda firma posiadająca pracowników terenowych. Dla każdego klienta budowane jest dedykowane rozwiązanie dopasowane do specyfiki jego branży i rynku, dodatkowo każdy klient otrzymuje wsparcie analityka, który wraz z zespołem specjalistów oferuje doradztwo i konsulting w każdej fazie projektu.

Aplikacja mobilna systemów FFM/SFA posiada m.in. wewnętrzną pocztę elektroniczną z centralą i oddziałami firmy, dostęp do bazy klientów i informacji o nich, kalendarz, możliwość rozliczenie pojazdu i sprawdzenie aktualnego stanu licznika.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Plus