Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus po siedmiu latach w końcu bez Mumio

Plus po siedmiu latach w końcu bez Mumio

LuiN 9 Października 2012 07:31

0 0

Zwycięzcą trwającego od marca przetargu na obsługę marki Plus w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL została agencja Change Communications. Przygotuje ona nową kampanię świąteczną sieci, już bez udziału kabaretu Mumio.

Dotychczasowe kampanie realizowane były przez PZL - z kabaretem Mumio od 2005 roku, w łącznie ponad stu, wielokrotnie nagradzanych spotach.

Zdaniem komisji przetargowej zaprezentowana przez agencję Change Communications strategia i ogólna koncepcja kreatywna w większym stopniu odpowiadały oczekiwaniom, co do nowego sposobu komunikacji marki Plus.




Pierwszą kampanią zrealizowaną przez Change Communications w nowym formacie kreatywnym będzie kampania promująca ofertę świąteczną - tym razem już bez kabaretu, który od lat kojarzy się z siecią Plus.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 44
  • -1

    35.  2012-10-09 12:38:06

    Słoneczny (33), mam podobne odczucia. Moim zdaniem jedyna nadziej pozostała już tylko w MVNO. Tylko one mogą wnieść jeszcze jakąś świeżość w polski kostniały rynek.

  • 2

    38. ~  2012-10-09 12:50:20  host: aduf202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To oni już 7 lat dręczyli mnie z ekranu swoimi facjatami?!... Teraz wiecie na co marnował pieniądze Plus...

  • 2

    39.  2012-10-09 12:52:26

    Bardzo dobrze, dawno temu się przejedli, według mnie o 3-4 lata za długo to ciągnęli.

  • 2

    40. ~pabloki  2012-10-09 13:04:36  host: apn-77-113-152-237.dynamic.gprs.plus.pl

    teraz będą reklamy w stylu przesuwających się literek eeeeeeeeeeeeeeeelllllttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. brak tylko informacji że na dwóch ulicach na krzyż.

  • 2

    41. ~toms  2012-10-09 13:25:31  host: pat209.kwsa.pl

    Nie oglądam reklam.

  • 3

    42. ~Patryk  2012-10-09 14:55:54  host: user-188-33-133-83.play-internet.pl

    Nareszcie, już patrzeć na nich nie mogłem. Owszem początki mieli wspaniałe, a "kopytko" przeszło do legendy lecz od dawna już nie reprezentowali tamtego poziomu. Cóż, każdy się w końcu kiedyś wypala.

  • -3

    43. ~a_lex  2012-10-09 15:43:29  host: dvi202.internetdsl.tpnet.pl

    Dla mnie właśnie ich ostatnie reklamy też były świetne, a tak pośrodku mieli kryzys. Np. ich reklama z Samsung Galaxy "Mały rycerz" to dla mnie świetna ironia z "teraz każdy po biurach bawi się smartfonem".

  • 2

    44. ~a_lex  2012-10-09 15:44:26  host: dvi202.internetdsl.tpnet.pl

    Ciekawe, czy te nowe "dzieła" reklamowe to będzie coś na wzór reklam Cyfrowego Polsatu.

  • 3

    45. ~  2012-10-09 16:00:00  host: user-46-112-169-73.play-internet.pl

    43.. ostatnie reklamy... typu jedzie samochodzik i pan wołodyjowski... litosci!

  • 2

    47.  2012-10-09 18:51:25

    A jak dla mnie, tytuł newsa świetny. Pokazuje on po prostu, że nie tylko ja miałem już dość tego "kabaretu". PS. wziąłem w cudzysłów, bo dla mnie kabaret to coś śmiesznego, natomiast MUMIO po ostatnich reklamach to bym kabaretem nie nazwał. A zwłaszcza ta ostatnia reklama SGS III- to już w ogóle paranoja jakaś.

  • -2

    48.  2012-10-09 19:52:57

    A dla mnie świetna "Co, nie kręci to pana, przecież teraz wszyscy szaleją za tym, wszyscy tak się bawią w biurach" - SGSem III !! No po prostu bajka - ironia do ^

  • 0

    49. ~Moto  2012-10-09 20:24:11  host: apn-77-112-42-89.dynamic.gprs.plus.pl

    Widzieliście reklamę Virgin? Tak się robi reklamy...

  • 1

    50. ~Czytelnik  2012-10-09 21:30:58  host: v06-15.opera-mini.net

    @ 49. Tak, widziałem reklame Virgin - po 15 sekundach robi się nudna, po 30 wogóle nie wiadomo o co w niej chodzi, a jeszcze trzeba czekać 15 sek. na napis "Virgin". Uwazasz, zę ktokolwiek poza czytelnikami Telepolis skajarzy tą reklamę z telekomunikacją?

  • 2

    51. ~izane  2012-10-09 22:26:01  host: z13-12.opera-mini.net

    50: tak, chuck norris i stevie wonder. Plus jadosław zbawczyński.

  • 0

    52. ~  2012-10-09 22:52:44  host: ayo5.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeszcze jakieś aczkolwiek mi zostało :)

  • 2

    53. ~Octopus  2012-10-09 23:03:51  host: host-37-190-154-144.dynamic.mm.pl

    Jarosław Polskęzbaw or -> alleluja i do przodu. To są hasła reklamowe :). Niestety nadmierna ilość reklam zmęczyła widzów.

  • -2

    54. ~  2012-10-09 23:09:42  host: avf179.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Reklamy Plusa z Mumio przywracały jeszcze wiarę, że można coś zrobić na poziomie.

  • 1

    55. ~Moto  2012-10-10 17:26:12  host: apn-77-113-173-53.dynamic.gprs.plus.pl

    @50 To jest pierwsza reklama virgin więc pokazuje logo - swoją drogą bardzo wyraziste i serwuje docewlową grupę odbiorców czyli ...wszystkich. Nudna? A która startowa reklama była lepsza pod tym względem? Brak dynamiki, nowoczesności, postaci, muzyki, tekstu? Tu wszystko jest Mi się podoba i uważam że na początek jest super.

  • 0

    56. ~olenka  2012-10-18 20:43:27  host: ppp152036.ostnet.pl

    W reklamach teraz mdło, bo każdy chce skusić każdego. Heyah ma ciekawą kampanię - dynamiczną, kolorową, do konkretnej grupy docelowej. I Epikurem na fb polecieli...

  • 0

    57. ~ktoś  2014-01-26 22:45:02  host: user-164-127-31-216.play-internet.pl

    A Serce i Rozum kiedy przejdą?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-36-82.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.