Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus: Pakiet telemedyczny Ja+Zdrowie

Plus: Pakiet telemedyczny Ja+Zdrowie

LuiN 14 Września 2015 10:38

17 10

Konsultacje z lekarzem dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, kontakt z pielęgniarką i położną, informacje o dyżurach i konsultacjach lekarskich. Sieć Plus jako pierwsza w Polsce oferuje klientom usługę dostępową z zakresu telemedycyny Ja+Zdrowie.



Plus jest pierwszą polską siecią komórkową, która przygotowała dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych za pomocą smartfonu lub tabletu w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Partnerem medycznym rozwiązania jest spółka Falck Medycyna, lider w obszarze ratownictwa medycznego, pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).

Ja+Zdrowie jest usługą dostępową do Wirtualnej Przychodni, która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet.




Aplikacja Ja+Zdrowie zapewnia:
  • całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego,
  • konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22,
  • konsultacje wyników badań z lekarzem,
  • informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach,
  • ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.

Usługa Ja+Zdrowie została udostępniona w ofercie JA+ Abonament i od poniedziałku 14 września jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży na terenie województw mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Koszt usługi to 9,99 zł miesięcznie dla aktualnych abonentów Plusa oraz 4,99 zł miesięcznie w promocjach dla osób przedłużających lub zawierających nową umowę.

Aplikacja Ja+Zdrowie gwarantuje poufność komunikacji i każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, ale już niedługo przygotowana będzie także wersja dla iOS. Użytkownicy aplikacji nie będą pomniejszać swoich pakietów internetowych bowiem transfer danych związany z usługą Wirtualnej Przychodni jest udostępniany w ramach usługi dostępowej Ja+Zdrowie.

Zobacz: inne filmy z kategorii Oprogramowanie

Zobacz: regulamin usługi

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:

Tagi: telemedycyna | plus | ja+zdrowie

w sumie: 40
  • 1

    23. ~Ogarek  2015-09-14 20:53:47  host: 188.146.138.250.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Co za głupota. Już wolę zajrzeć do neta i sam poszukać rozwiązania problemu. T-Mobile pracuje nad prawdziwą telemedycyną, gdzie lekarz może na odległość wystawić receptę, zmierzy puls, ciśnienie itp

  • -1

    24. ~Ja  2015-09-14 21:50:31  host: 89-67-53-217.dynamic.chello.pl

    @10 każdego smartfona powyżej 200-300zł powinien dyskfalifikować brak przedniej kamery

  • 0

    25.  2015-09-14 22:26:00

    Nie kumam tej innowacyjności. Jak jestem chory to i tak potrzebuje pójść po skierowanie, receptę czy L4. Przez telefon mi przecież tego nie wypiszą. A jak mam katar to łykam tabsa bez recepty i nie zawracam sobie głowy lekarzami.

  • -1

    26. ~KOZI  2015-09-15 08:39:22  host: aajx152.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super Hejterzy jak zawsze mają problem . gdyby sieci dawały wszystko no Limit z all usługami za 10 ł to i tak by padało pytanie czemu tak drogo :)hahah śmiech . plus posiada najlepszy internet LTE ale to i tak źle Play ma lepszy bo 4 sieci zasięg . Tylko Play posiada tak mało stacji zasięgowych że płaci plusowi za wynajem . klienci Plusowscy są obsługiwani pierwsi dopiero potem Play ale w Playu masz 5 zł taniej a czy masz zasieg nikogo to nie obchodzi. Pozdro dla Playowców

  • -1

    27. ~  2015-09-15 09:27:05  host: apn-46-76-9-38.dynamic.gprs.plus.pl

    Plus potwierdza, że jest liderem rynku. Korzystam z ich usług po dwuletniej przerwie (niestety w Play) i jestem zadowolony. W końcu wszystko działa, nie ma potrzeby składać reklamacji a do tego znacznie taniej. Tak trzymać!

  • 3

    28.  2015-09-15 12:15:18

    Idealne rozwiązanie dla hipochondryków, normalny człowiek pójdzie do lekarza jeżeli gorzej się czuje, a bez przebania takie porady i tak nie są dużo warte.

    @27 Plus jest liderem rynku? w której kategorii? bo chyba jej nie znam

  • 1

    29. ~zrezygnowana  2015-09-15 13:06:20  host: abuo219.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przyda mi się ta usługa w plusie, szczególnie kiedy dostaje rachunek

  • -2

    30.  2015-09-15 13:13:38

    29 - ja jestem zwolennikiem kategorycznych rozwiązań... Wycina się wrzód a nie go leczy ;-) Nie uważasz, ze lepszym rozwiązaniem niż comiesięczne doradztwo medyczne byłoby rozwiązanie umowy?

  • 0

    31. ~pablok029  2015-09-16 11:29:26  host: user-94-254-193-250.play-internet.pl

    A kto zmusza by z tego korzystać.

  • -2

    32. ~pkonrad  2015-09-17 10:36:00  host: tytan.zeork.com.pl

    Niech odpalą wreszcie płatności NFC, a nie jakieś gó*no !!!

  • 1

    33. ~Lambert  2015-09-17 13:01:09  host: host-5-133-253-221.wtvk.pl

    A jednak Plus jeszcze nas zaskoczył proponując innowacyjną usługę. I to usługę w moim mniemaniu w obecnych czasach bardzo potrzebną. Zobaczymy jak się będzie sprawowała.

  • 2

    34. ~Valentino  2015-09-17 15:27:04  host: amz38.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak widzę niektórych boli, że Plus wykazał się nowym pomysłem i wprowadził usługę medyczną w formie kontaktu całodobowego. Prywatne ubezpieczenia to wydatek kilkudziesięciu złotych i nie ma w nich opcji telefonicznych uzgodnień z lekarzem, a czasami wizyta nie jest potrzebna tylko wymaga krótkiej diagnozy i niekiedy zwykłej pigułki.

  • -1

    35.  2015-09-17 15:36:57

    34 - z pewnością usługa będzie hitem ;-)

  • -3

    36.  2015-09-17 15:42:44

    34 - Plus się wykazuje pomysłami tylko nawet u nich nie ma nacisku na właściwe promowanie i ukierunkowanie pych pomysłów ;-) Ciekawe dlaczego?
    Jako przykład takiego super pomysłu jest ta usługa "informatyk" - dla firm. Do dzisiaj w ebok aktywować ją mogą osoby fizyczne - o ile mogą ;-) Na żadnym koncie firmowym jakie znam - a znam sporo - usługa nie jest dostępna. Śmieszna usługa, śmieszna oferta - bo nie ma być znaczącym źródłem przychodu a ciekawostką, "innowacyjnością" itp.
    ŚMIESZNE!! ;-)

  • 0

    37. ~Piet  2015-09-17 20:59:07  host: aapd217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Już narzekają a nawet na oczy nie widzieli jak to działa. Proponuje najpierw przetestować usługę a później się wypowiadać. Jak się plus jako pierwszy za LTE brał to też same głosy krytyki na nich spadły, a jak na tym wyszli wszyscy dobrze wiedzą. Moim zdaniem nowa usługa może się przyjąć i przydać się wielu ludziom. Tylke trzeba jądobrze wypromować, żeby się wszyscy dowiedzieli, że coś takiego jest.

  • 0

    38. ~adam  2015-09-19 13:04:59  host: 088156133019.dynamic-ww-4.vectranet.pl

    Mam ubezpieczenie Falcka grupowe prywatne od pracodawcy. I powiem tak: Plus mógłby ciekawszego partnera wybrać do tej usługi bo jakość tej firmy (pozdrawiam ekipę z Sapieżyńskiej :P ) pozostawia co nieco do życzenia.

  • 1

    39. ~Wene  2015-09-20 23:31:07  host: user-31-174-156-90.play-internet.pl

    Pomysł jest całkiem niezły. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Myślę, że kluczowa będzie reklama, żeby się ludzie o tym dowiedzieli.

  • 1

    40. ~Marek  2015-09-21 23:40:19  host: 088156128241.dynamic-ww-1.vectranet.pl

    Też mi się to podoba. Kompleksowo się Plus dobiera do klienta, a klientowi raczej o to chodzi - zadowolony jest, jak jest zadbany i wszystko ma pod ręką. No ale najpierw czekam na pierwsze opinie klientów.

  • 1

    41. ~Frantisek  2015-09-22 10:49:56  host: ebn199.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Plus wprowadził nowatorską usługę jak na operatora telekomunikacyjnego, a dostępność jej przez 24 h na dobę i 7 dni w tygodniu świadczy o kompleksowym podejściu do tematu.

  • 2

    42. ~wiking  2015-09-23 20:49:56  host: 91-225-11-116.laguna.net.pl

    Lekarz przez telefon... być może najmłodsze pokolenie do tego podchodzi inaczej. Ja tam wolę w 4 oczy, choć może czasem przydałoby się. Bardziej rozumie zaangażowanie Plusa w usługi dla TOPR, GOPR - służby ratunkowe potrzebują ciągłości działania telefonii, a warunki terenowe nie rozpieszczają.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-154-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet