Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus o końcu kłopotów - oficjalnie

Plus o końcu kłopotów - oficjalnie

WitekT 23 Lutego 2006 10:53

0 0

Plus GSM wydał oficjalny komunikat, w którym informuje o końcu kłopotów użytkowników prepaid w jego sieci.

Oto treść komunikatu:

Miło nam poinformować, że zakończony został proces zwracania klientom usług Simplus, Sami Swoi i Mix należności, jakimi nieprawidłowo obciążono ich konta w wyniku zakłóceń spowodowanych niedawną aktualizacją systemu informatycznego.

Jak informowaliśmy wcześniej, wstrzymanie na czas aktualizacji oprogramowania procesu przetwarzania bieżących danych dotyczących kont klientów oraz wykryte w dostarczonym oprogramowaniu błędy spowodowały opóźnienia i zakłócenia w rozliczaniu należności za korzystanie z ww. usług. Po precyzyjnej weryfikacji stanu kont wszystkich użytkowników, Polkomtel SA dokonał etapowego korygowania należności na rzecz klientów, zasilając ich konta o stwierdzone nieprawidłowo naliczone płatności. Korekty te dotyczyły zarówno połączeń głosowych, pakietów minut i SMS oraz transmisji GPRS. Ponadto nie obciążono wstecznie kont klientów opłatami za usługi wykonane, a nie rozliczone na bieżąco przez system wskutek jego błędnego funkcjonowania.




Przepraszając jeszcze raz za okresowe utrudnienia w korzystaniu z usług przedpłaconych w naszej sieci, pragniemy zapewnić, że weryfikacja stanu należności na koncie każdego klienta przeprowadzona została z najwyższą starannością, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane były na korzyść klienta.

Aby zrekompensować użytkownikom Simplus, Sami Swoi i Mix niedogodności, na jakie zostali narażeni w wyniku zakłóceń, Polkomtel SA oferuje klientom, którzy włączyli się do sieci zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przed dniem 31 stycznia br., specjalny bonus w postaci 30 minut darmowych rozmów w sieci. O sposobie skorzystania z niego klienci Simplus, Sami Swoi i Mix zostaną poinformowani SMS-em, którego wysyłka rozpoczęła się 22 lutego br. i potrwa do 8 marca br. Aktywacja bonusowych minut będzie możliwa przez 30 dni od daty otrzymania SMS-a, a korzystanie z nich - przez 30 dni od daty aktywacji.

W związku z normalizacją sytuacji i ustaniem przyczyn zawieszenia płatności za połączenia z numerami Działu Obsługi Klienta 26 01 i 88 77, z dniem 27 lutego br. zostanie przywrócona taryfikacja za ww. połączenia zgodnie z cennikiem usług, zawieszona 1 lutego br. dla umożliwienia klientom bezpłatnego wyjaśniania wszelkich wątpliwości związanych z zakłóceniami w bieżącym rozliczaniu usług.

Źródło tekstu: Plus GSM     

Dodaj do:
w sumie: 40
  • 0

    1. ~Longman  2006-02-23 11:00:57  host: evu208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Specjalisci z Plusa, ktorzy wydali z siebie ten komunikat powinni pracowac w Ministerstwie Propagandy Rzeszy...

  • 0

    2. ~issa  2006-02-23 11:05:28  host: gprs1.plusgsm.pl

    Miło mi napisać , że to g*wno prawda. Chyba , że mój znajomy ma halucynacje :-))) "Wykryte w oprogramowaniu błędy" - czy Polkomtel podał już do sądu tę firmę , która dostarczyła mu oprogramowanie? Jeśłi nie to kiedy to zrobi? Bo to dla mnie oczywiste. "wstrzymanie na czas aktualizacji oprogramowania procesu przetwarzania bieżących danych dotyczących kont klientów" - a ja myślałem , że "siorbało" kase aż niektórzy oczy przecierali ze zdumienia :-D

  • 0

    3. ~issa  2006-02-23 11:08:19  host: gprs1.plusgsm.pl

    "Ponadto nie obciążono wstecznie kont klientów opłatami za usługi wykonane, a nie rozliczone na bieżąco przez system wskutek jego błędnego funkcjonowania." HEEEE???? :-o

  • 0

    4. ~issa  2006-02-23 11:14:36  host: gprs1.plusgsm.pl

    Mam taki mały cytat z 26 stycznia (nie lutego tylko stycznia) :-D - "Polkomtel zapewnia, że sytuacja jest już opanowana 2006-01-26 15:50 Elżbieta Sadowska, rzecznik prasowy Polkomtela, w rozmowie z TELEPOLIS.PL ZAPEWNIŁA , że sytuacja z nową platformą prepaid jest już opanowana.

    Według informacji, które uzyskaliśmy, udało się zaprowadzić porządek na dotychczasowej platformie bez potrzeby wdrażania nowej. Sadowska dodała, że bieżące działanie systemu jest już poprawne i obecnie trwa aktualizacja sald kont użytkowników"

  • 0

    5. ~yan  2006-02-23 11:14:52  host: abwj48.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "jedna dobra rzecz-ze BOK do 26.02 bez oplat ;) Reszta - szkoda komentowac."

  • 0

    6. ~issa  2006-02-23 11:16:35  host: gprs1.plusgsm.pl

    Jak na 8-10% użytkowników to się naprawdę szybko uwineli. Szczere gratulacje dla pracowników Polkomtela. Proponuje premię. Od 17 stycznia do 23 lutego. Brawo! ROTFL

  • 0

    7. ~  2006-02-23 11:18:37  host: xdsl-9982.wroclaw.dialog.net.pl

    bzdura! od miesiaca blednie nalicza oplaty za gprsa na simdacie! zamiast 3gr/100 kB jest 6 gr.. oczywiscie smsa aktualizacyjnego pod 2601 nie da rady sobie wyslac - oczywiscie z powodu problemow technicznych.. kpina! :-/

  • 0

    8. ~ksad  2006-02-23 11:18:39  host: xdsl-7108.zgora.dialog.net.pl

    Longman: dlaczego Rzeszy? Nie zauważasz, że u nas też kłamstwo działa coraz bardziej bezczelnie?!

  • 0

    9. ~issa  2006-02-23 11:33:17  host: gprs1.plusgsm.pl

    Witam Państwa. Następne oświadczenie o poprawnym działaniu platformy pre-paid oraz o zwrotach na konta klientów dokonanych z zachowaniem najwyższej klasy rzetelności zostanie wydane 22 marca. Z pozdrowieniami i do zobaczenia ;-)

  • 0

    10.  2006-02-23 12:05:36

    zadzwońcie pod 2601 a usłyszycie kolejny komunikat o nieprawidłowości ..... to juz tragedia ja napisałem skarge do UKE i otrzymałem odpowiedz ze sprawa mojej skargi została skierowana bezpośrednio do polkomtela

  • 0

    11. ~  2006-02-23 12:13:14  host: bpx120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mysle,ze Simplus nie wykaraska sie juz ze swojej platformy... Chyba ze zainstaluja nowa...

  • 0

    12. ~olab  2006-02-23 12:47:24  host: qf202.internetdsl.tpnet.pl

    znowu sobie jaja robią z ludzi, mam 2 karty simdata, jedna caly czas zablokowana, druga wykazuje debet (powinno byc ok. 10 zl na +), reklamacja wyslana zero odzewu, to sie nazywa dziadostwo, odradam wszytkim

  • 0

    13. ~Longman  2006-02-23 12:56:46  host: evu208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ksad: nie, nie. Chodzi mi o to, ze klamstwo czasem moze miec wymiar instytucjonalny.

  • 0

    14. ~Mario  2006-02-23 14:02:51  host: ACD7578B.ipt.aol.com

    Mój sim+ nie był używany od sierpnia ponieważ przebywam za granicą. Było na nim ok 15zł a teraz jest saldo ujemne :-/ To się nazywa rozwiązanie problemu. U mnie wyszli na minus.

  • 0

    15. ~domur  2006-02-23 15:35:53  host: czw66.internetdsl.tpnet.pl

    ale nadal jest opoznienie w pobieraniu oplat za smsy okolo 5 minut

  • 0

    16. ~domur  2006-02-23 15:43:36  host: czw66.internetdsl.tpnet.pl

    heh mozna sobie kupic starterek i powysylac sms premium przez piec minut zanim zaktualizuja konto na kwote nawet 700 zl a pozniej zadluzona simke wyrzucic

  • 0

    17. ~matt  2006-02-23 16:15:21  host: bof18.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bzdety jak zwykle gadają, bo problemy nadal są w godzinach wieczornych. Nie działają szybkie kody i nie można zamawiać pakietów. Porażka i tyle ...

  • 0

    18. ~buka  2006-02-23 16:33:41  host: dpq4.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe, platforma ciągle nie działa poprawnie. Co za dziaowska sieć

  • 0

    19. ~  2006-02-23 16:42:21  host: 80.48.175.10

    Potem będzie "Koniec kłopotów w Plusie II, III itp" - to tak jak z ich promocjami...

  • 0

    20. ~issa  2006-02-23 16:56:49  host: aya201.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***80.48.175.10 - genialne :-))) 1. Organizatorem promocji "Koniec kłopotów w Plusie III" jest Polkomtel S.A. z siedzibą na ul Postępu 3 (...) 23. Polkomtel S.A. zastrzega sobie możliwość... :-DDD

  • 0

    21. ~slawek  2006-02-23 17:58:28  host: aczo123.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a czy to prawda ze pakiet mixplus sms można aktywowac dopiero jak sie przeterminuje, pomimo tego że już 500 smsów zostało wykorzystane? Bo mam taki problem, dzwoniłem do BOK-u to sie konsultant uparł że musze poczekać aż minie termin 30 dni od aktywacji i innego wyjścia nie ma.. To jakies chore jest:-/ dawniej to sobie co tydzien aktywowałem i było ok- działało, a teraz.. Wie ktoś coś o tym?

  • 0

    22.  2006-02-23 18:11:20

    Taaa jasne koniec problemów. Od dwóch dni usiłuje sprawdzić ile mam na koncie. No i nie mogę. Nie wiem nic nawet czy już pakiet wykorzystałem. Poza tym nie idzie dzwonić, bo "sieć jest zajęta"- gdyby ktoś umierał to umrze, bo przecież "sieć jest zajęta". Szkoda słów. Normalnie mam telefon z którego nie da się korzystać i nic nie mogę zrobić. Najgorsze jest to, że go niedawno kupiłem. Ryczeć mi się chce!

  • 0

    23. ~zdesperowany  2006-02-23 18:56:36  host: proxy2.tkdami.net

    plus polecial sobie w patelnie zmienilem jakies 2 tygodnie z ery na simplusa i nie wytrzyjmuje to co sie dzieje to kpina z klijentow znow doladowalem za 10 zl a mam na minusie ehh wurzucam plusa przechodze do orange go albo do heyaha

  • 0

    24.  2006-02-23 23:47:56

    U mnie ojciec dostal sms-a z info o pakiecie 30 min gratis. Wyslal kod z telefonu po czym po chwili zadzwonil (do plusa) i zjadlo mu 2 zl ;P

  • 0

    25. ~r  2006-02-24 11:49:40  host: 87.207.181.93

    bigman: gdzieś słyszałem, że podobno pobiera normalnie za połączenia i dopiero gdy wykorzystasz te 30 minut to aktualizuje konto. Czy to prawda i czy alktualizacja zadziała to tylko Bóg raczy wiedzieć hehe. Trzeba liczyć na szcęście ;)

  • 0

    26. ~Czytek Newsów  2006-02-25 15:42:08  host: ppp-21.sfinks.man.lublin.pl

    Testów "końca awarii" ciąg dalszy, i tydzień kolejny. Wczoraj kończył się pakiet Gadka. Stan 4 minuty 30 sekund. Rozmowa (według telefonu i według sms-a po rozmowie) 4 minuty 53 sekundy. Opłada pobrana poza pakietem (według sms-a po rozmowie, i zmiany stanu konta) 49 groszy. Za 23 sekundy poza pakietem. Ile wychodzi minuta? Złoty trzydzieści? Po kwadransie czekania na BOK, gdzie chciałem poznać plusowe dodawanie i mnożenie, zrobiło mi się szkoda baterii...

  • 0

    27. ~grzesiek1090  2006-02-25 19:30:49  host: xdsl-3305.lubin.dialog.net.pl

    to bardzo ciekawe ze zakonczyli zwracanie naleznosci klientom, tylko ciekawe dlaczego mi na koncie wciaz brakuje 10 zl i nikt mi jakos tego nie zwrocil. Teraz pozostaje mi czekac na rozpatrzenie mojej reklamacji. No ale to poprostu zlodziejstwo.

  • 0

    28. ~MaViS  2006-02-26 17:43:13  host: cqu14.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Plus powinien udostępnić druczek samoukarania - każdy prepaidowiec który w okresie awarii korzystał z telefonu powinien przeprosić operatora za przyczynianie się do opóźnień w naprawieniu usterki

  • 0

    29.  2006-02-27 17:06:39

    Na bieżąco interesuję się "poczynaniami" Polkomtelu i w BOK zaczynają odsyłać do zapisów w regulaminie o tym że usługi opreator świadczy w miarę możliwości technicznej. Wydaje mi się że takie podejście pracowników BOK jest bardzo niepokojące i świadczy o całkowitej bezradności inżynierów zatrudnionych w Plusgsm. Podejrzewam ze przyjdzie dzień że wyłączą nas na kilka dni by skonfigurować nową platformę. PS: napisałem skarge do UKE i dostałem listem poleconym odpowiedź że moja sprawa została skierowana do operatora , też spychologia i brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem. Użytkownicy SIMPLUS łączmy się lub niestety zmieniajmy operatora

  • 0

    30. ~  2006-03-05 18:15:15  host: abnt218.neoplus.adsl.tpnet.pl

    miala bydz promocja ze jak wysle tego sms do 15 osub zostanie doladowane moje konto za 30 zl kurw. tylko na tym stracilem

  • 0

    31. ~dies  2006-03-05 21:42:27  host: w3cache.n.intelink.pl

    Oo, a to co - Telepolis wymoderowalo wszystkie wiadomosci pomiedzy 27 lutego a 5 marca? Pisalam w piatek w nocy wiadomosc, ktora nie byla ani obrazliwa, ani wylgarna, nie podawalam tez zadnych namiarow... Moj komentarz byl i sie zmyl :( Moze dlatego, ze napisalam pare slow prawdy o sim+? Tylko inni tez pisza i jakos nikt tego nie wycina :(

  • 0

    32.  2006-03-05 21:43:56

    dies: hym... nic nie kasowaliśmy ani nigdy nic nie zamierzamy kasować. Jesteś pewien, że czegoś brakuje? Tu nie ma cenzury, co najwyżej bład systemu - ale nigdy do tej pory nikt nie zgłaszał takich problemów... na pewno ich nie ma? Może nie pod tym newsem?

  • 0

    33. ~dies  2006-03-05 23:08:23  host: w3cache.n.INTELINK.pl

    WitekT: Bardzo Cie przepraszam, bije sie w piersi i dzieki za szybka reakcje, ktora swiadczy o profesjonalizmie :) Wczesniej szukalam tez na innych tematach, ale nie sprawdzilam tematu o pakiecie darmowych minut :) Wszystko gra, jeszcze raz sorry :)

  • 0

    34.  2006-03-06 10:03:58

    dies: nie ma sprawy, nic się nie stało. ;)

  • 0

    35. ~LOP  2006-03-07 17:14:49  host: ewe9.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dla mnie PLUS GSM is the best wysyłam sms za friko tak trzymac
    Pozdro

  • 0

    36.  2006-03-09 13:45:53

    Simplusowcy piszcie reklamacje i zanoscie do salonow! Mnie okroili na okolo 15zl, a moja dziewczyne na jakies 30 no i wczoraj doladowali mi 30zł a mojej dziewczynie 50zł.Takze trzeba walczyc- troche to potrwalo bo prawie miesiac po zlozeniu reklamacji ale bylo warto bo dali az nadto. Jeszcze napisalem ze maja w jakis inny sposob wynagrodzic poszkodowanym a nie glupie 30minut w sieci-i to w dodatku dla wszystkich- gdzie tu sprawiedliwosc- to co to za rekompensata szkod skoro ci co nie mieli problemow tez dostali! widzę że oni przez te kłopoty się zamotali i nie chca tracic klientow wiec pozytywnie rozpatrują reklamację. Pozdro

  • 0

    37. ~  2006-03-14 14:27:29  host: 86-63-123-192.asta-net.com.pl

    BARDZIEJ DZIADOWSKIEJ I ZŁODZIEJSKIEJ FIRMY TO CHYBA NA RYNKU TELEKOMUNIKACYJNYM NIE MA. ABY DODZWONIC SIE DO BIURA OBSLUGI KLIENTA Z NIE SIECIOWEGO TELEFONU(SIECIOWY ZABLOKOWAŁO) TO MOZNA MAJĄTEK STRACIĆ O NERWACH NIE WSPOMINAJĄC- JEDNYM SŁOWEM GÓWNO WARTA FIRMA

  • 0

    38. ~monisia  2006-03-20 18:06:41  host: cus82.internetdsl.tpnet.pl

    ja mam małe pytanie:
    mam PlusMIX od paru dni i na razie wysyłam sms za darmo , ( nic mi nie ubywa z konta )
    wiecie co jest grane ?
    proszę o odpowiedź

  • 0

    39. ~Sylwek  2006-03-30 17:39:10  host: cvx210.internetdsl.tpnet.pl

    jasssne zwracanie należności!!!! qrwa mi nic nie zwrócili z za....li mi około 20zł za nic!!! to jest sprawiedliwość?

  • 0

    40. ~Betoryyy  2007-03-18 14:11:01  host: w3cache.sie.vectranet.pl

    O ch**j mnie tez okroili ;/ Myslalem, ze mnie jednego tak robia. Za***bali mi z konta 20 zl. Poszedlem zlozylem reklamacje do salonu, a oni kaza mi dzwonic do bira klienta ;/ Wiec poszedlem kupic doladowanie za 10 zl by zazdwonic... Wpisalem pieknie telekod.... I co?? I ch*j!!! Juz od 4 dni czekam na zaladowanie konta... Z poczatku bylo cholerne wku**wiajace czekanie, a dzisiaj wiem, ze poprostu mnie oj*** na 30 zl ;/ Chamstwo i dziadostwo ;/ Nie wiem co z tym kur**restwem robic... :[

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-117-60.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.