Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus: Nowa oferta JA+ Rodzina

Plus: Nowa oferta JA+ Rodzina

LuiN 30 Września 2015 12:47

12 8

Plus zapowiedział nową ofertę JA+ Rodzina na nawet 9 kart SIM oraz kolejną odsłonę programu smartDOM z promocją "drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę".

 

Zobacz: Będzie nowa edycja programu SmartDom

Od 7 października dostępna będzie nowa oferta Plusa JA+ Rodzina pozwalająca na współdzielenie usług przez kilku użytkowników w ramach jednego abonamentu.




JA+ Rodzina, to:
  • Trzy abonamenty: 69,99 zł, 99, 99 zł i 129,99 zł ze współdzielonymi usługami,
  • Abonament obejmuje trzy karty SIM,
  • Możliwość dołączenia do umowy kolejnych sześciu osób za 25 zł miesięcznie każda,
  • W ramach abonamentu, w zależności od jego wysokości, klient otrzymuje nielimitowane rozmowy na komórki oraz na numery stacjonarne, duży współdzielony pakiet internetowy, SMS-y i MMS-y bez limitu,
  • Duże, współdzielone przez wszystkich użytkowników abonamentu, pakiety internetowe: 10 GB, 20 GB oraz 30 GB i LTE bez limitu danych,
  • W najwyższym abonamencie dostępny jest pakiet usług roamingowych na terenie Unii Europejskiej: 360 minut na rozmowy / SMS-y / MMS-y oraz Internet 500 MB,
  • Do każdej karty SIM aktywowanej w ramach umowy można dokupić w sprzedaży ratalnej smartfon,
  • Wszyscy użytkownicy korzystają z tych samych zasobów, wynikających z oferty bazowej,
  • Klienci przenoszący numer z innej sieci otrzymują nawet 6 miesięcy abonamentu za darmo.

Oferta dla przenoszących numer bez telefonu lub z telefonem na raty:
69,99 zł 99,99 zł 129,99 zł
6 miesięcy za 0 zł
3 karty SIM w cenie
dodatkowa karta (max 6) 25 zł miesięcznie.
bez limitu na komórki bez limitu na komórki i stacjonarne
10 GB 20 GB 30 GB + LTE bez limitu
- SMS-y i MMS-y bez limtu
SMS-y i MMS-y bez limtu 360 min/SMS/MMS + 500 MB w UE

Także od 7 października w ramach programu smartDOM dostępna znów będzie promocja "drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę". Wystarczy posiadać jedną z usług Plusa lub Cyfrowego Polsatu (Internet, telefon lub telewizja) z abonamentem w wysokości minimum 49,90 zł albo kupić ją z abonamentem minimum 39,90 zł w ofercie bez sprzętu lub minimum 59,90 zł w ofercie ze sprzętem, by na drugą dostać rabat 50%, a trzecią mieć nawet za 1 zł (rabat 18,99 zł) przez całą długość umowy.

Jak oceniasz nową ofertę JA+ Rodzina?

Bardzo atrakcyjna
19.65%
Atrakcyjna
26.30%
Nie wyróżnia się
15.90%
Mało atrakcyjna
11.56%
Bardzo mało atrakcyjna
23.12%
Nie mam zdania
3.47%

Wszystkich głosujących: 346


Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:

Tagi: ja+ rodzina | smartdom | plus

w sumie: 101
  • -1

    83. ~  2015-10-03 12:12:14  host: apn-46-215-65-215.dynamic.gprs.plus.pl

    Dlatego właśnie uważam, że jest to temat i to nie byle jaki dla Telepolis

  • -2

    84.  2015-10-03 14:30:13

    83 - temat to jest - dlaczego nie można wyłączyć promocji, z której nie chce się korzystać, i w której operator przerzuca na klienta ryzyko korzystania z promocji ;-)

  • -1

    85. ~  2015-10-03 17:29:14  host: apn-46-76-12-142.dynamic.gprs.plus.pl

    #84: Wlo: Właśnie sprawdziłem Audio Republika. To taka aplikacja, która dostępna jest w Google Play i która nadaje audio z TV Republika. Sprawdziłem ustawienia: wszystko w porządku - mam ustawiony APN plus. Włączam aplikację na równe 20 sekund. WyłączM i od razu rozłączam się z internetem i zmieniam APN na internet. Czekam około 2 godzin, loguję się na plus online i mam pięknie wyszczególnioną usługę multimedialną za 98groszy. Czyli nie dość, że naliczają video streaming po APN plus to jeszcze zawyżają opłaty. Włączyłem aplikację na 20 sekund a policzyło mi za dwie minuty - 49gr x 2 = 98gr. Czy trzeba jeszcze lepszych dowodów???

  • 0

    86.  2015-10-04 12:30:15

    85 - nie bardzo wiem co i po co chcesz mi udowodnić? Masz dowody - idź z tym do sądu. Chociaż ja bym zaczął od UOKiK ;-)

  • 0

    87. ~  2015-10-04 14:20:05  host: apn-95-41-68-165.dynamic.gprs.plus.pl

    #86: Niczego Ci nie chcę udowadniać. Napisałem to, bo każdy abonent Plusa może mieć naliczone opłaty za video streaming w taki lub inny sposób. Nie bierz tego tak do siebie mimo początku postu #85.

  • 0

    88.  2015-10-04 14:27:21

    85: Pisałeś reklamacje? Byłeś z tym u rzecznika praw konsumentów, UOKiK?

  • 0

    89. ~  2015-10-04 14:27:34  host: apn-95-40-180-94.dynamic.gprs.plus.pl

    #86: Ciebie zresztą wlo też to może spotkać, oczywiście pod warunkiem, że zmienisz telefon na jakiś bardziej współczesny... ;-)

  • 0

    90. ~  2015-10-04 14:31:38  host: apn-95-40-180-94.dynamic.gprs.plus.pl

    #88: Oj pisałem, pisałem i to wiele. Niestety - jak grochem o ścianę... ;-) U rzecznika jeszcze nie byłem ale po odpowiedziach z Departamentu Reklamacji będę się musiał tam udać. BTW masz goral2099 jakieś doświadczenia z tymi instytucjami. Jak szybko można w ogóle liczyć na ich reakcję, no i czy w ogóle jest to warte czasu i zachodu? Poza niedzielami nie mam go niestety zbyt wiele...

  • 0

    91.  2015-10-04 15:30:03

    No trochę tego czasu poświęcić musisz. Ale niezbyt wiele. Rzecznik występuje jako mediator. Jeżeli to nie pomoże, zostaje sąd konumencki. Większość rzeczy może się odbyć bez twojego udziału.

  • 0

    92. ~  2015-10-04 15:40:37  host: apn-46-169-60-64.dynamic.gprs.plus.pl

    #91: Dzięki za informacje. Zastanawiam się tylko czy skoro mnie operator ignoruje to czy nie będzie postępował podobnie z rzecznikiem. Myślę, że są to celowe działania nastawione na to, że w końcu klient odpuści bo straci ochotę na użeranie się z operatorem.

  • 0

    93.  2015-10-04 15:57:15

    Jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz.

  • 1

    94. ~  2015-10-04 16:10:07  host: apn-95-40-51-160.dynamic.gprs.plus.pl

    Spróbuję na pewno bo za bardzo mnie to wkurza.

  • -1

    95.  2015-10-04 16:37:52

    89 - moje dzieci od lat używają smartfonów (nieco lepszych niż moja E-52, chociaż na windzie, więc podobno łatwiej się załapać na te opłaty za nic) jednak ani raz nie widziałem w billingu opłat za transmisję wideo. Tak samo na innych kontach i numerach, które "obsługuję".

  • 1

    96. ~  2015-10-04 16:52:30  host: apn-31-1-242-36.dynamic.gprs.plus.pl

    #95: W porządku. Nie widziałeś to się ciesz. Nie zdziw się jednak jak je kiedyś zobaczysz i braknie Ci wypłaty żeby rachunek zapłacić. Żeby było jasne - nie życzę Ci tego. W moim przypadku było to tylko kilkadziesiąt złotych, które zresztą zostały mi zwrócone ale ja widzę w tym realny problem, który może spotkać każdego abonenta tej sieci i dlatego o nim piszę. Chyba wyrażam się jasno?

  • 0

    97. ~Hazaki  2015-10-05 05:16:52  host: aq02.aqua.com.pl

    Korzystam z LTE w Plusie i czytam o problemach jakie występują. Jest to co prawda mój 3 miesiąc, ale jak na razie zwiększenia rachunków nie było, choć dość mocno LTE "żyłuję" i przepuszczam konkretne GB.

  • 0

    98. ~eryk  2015-10-06 10:47:25  host: 89-68-117-132.dynamic.chello.pl

    Napisałem do Plusa, czy poprzez APN:internet połączę się z LTE. Odpowiedź jednoznaczna, aby połączyć się z LTE, odpowiedni APN to plus. Nawet nie ma co komentować. Współczuje osobom w Plusie, które muszą za każdym razem zastanawiać się z czego mogą skorzystać z internetu, aby nie ponieść dodatkowych opłat i cieszę się, że również dzięki Wam dowiedziałem się o sprawie i nie przeniosłem do nich nr.

  • 0

    99. ~Rościsław  2015-10-06 13:47:30  host: host-5-133-253-221.wtvk.pl

    W tej drugiej opcji wychodzi 33,33 zł za jedną osobę a smsy i minuty nielimitowane i 20 Gb łącznie do wykorzystania, także ciekawie ta rodzinna oferta w Plusie wygląda.

  • 0

    100. ~Pluto  2015-10-06 20:23:19  host: public-gprs516483.centertel.pl

    Ja mam pierwszą edycję Smartdomu z drugim produktem za 50% ceny a trzecim za 1PLN i do tej pory nic tej oferty nie przebiło. Jestem bardzo zadowolony.

  • 0

    101. ~prawda  2015-10-07 11:22:54  host: apn-31-2-59-131.dynamic.gprs.plus.pl

    Miała być ciekawa oferta no-limit, a tu przy abonamencie 69,99 sms/mmsy płatne .... eh.....

  • 0

    102.  2015-10-07 11:34:58

    101). najtańszy mms (na kartę) to chyba 20 gr..?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-176-107.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet