Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus nie oddaje swoich numerów, a klienci czekają

Plus nie oddaje swoich numerów, a klienci czekają

LuiN 5 Sierpnia 2009 20:07

0 0

Plus nie realizuje usługi przeniesienia numeru od chwili wprowadzenia zapisów nowego rozporządzenia Ministra Infrastruktury, to jest od 6. lipca - podał rzecznik Play'a na swoim blogu. Rozporządzenie narzuciło termin 24 godzin na przeniesienie numeru między sieciami komórkowymi, tymczasem Plus blokuje prawie 4 tys. wniosków o przeniesienie numeru do sieci Play.

Obecnie mamy blisko 4000 otwartych spraw, dla których (mimo wielu próśb) nie otrzymaliśmy odpowiedzi ze strony PLUS (są w statusie E03) - pisze Marcin Gruszka, rzecznik P4, operatora sieci Play.

Jak pisze Gruszka, problem dotyczy też innych operatorów, których wnioski również są ignorowane przez Plusa.




Warto przypomnieć, że 31. lipca UKE odmówił Polkomtelowi oraz PTK Centertel ograniczenia obowiązku wykonywania uprawnień abonentów ruchomej publicznej sieci telefonicznej oraz uprawnień użytkowników końcowych usługi przedpłaconej świadczonej w ruchomej publicznej sieci telefonicznej, do przeniesienia przydzielonego numeru telefonicznego przy zmianie dostawcy usług. A zatem operatorzy powinni realizować proces MNP zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Infrastruktury.

Doskonale się składa, że trwają właśnie kontrole UKE. Tylko co to interesuje tych 4000 klientów... - kwituje Gruszka. Szerzej o kontroli UKE pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: blogplay.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 217
  • 0

    199. ~544  2009-08-14 12:21:13  host: public-gprs102764.centertel.pl

    ja np na przeniesienie nr z orange do gaduair czekam juz miesiac i nic ;( powinni wprowadzic kary za przedluzanie

  • 0

    200. ~dxtr  2009-08-14 19:16:23  host: rea.ipt.com.pl

    Ad 198. Obnizenie stawek to nie dzialanie play a obnizenie mtr. O czym jest tez napisane w poscie dotyczacym polaczen TPSA. Jak wiecej niz jedna sie moze miec monopol tez jest dla mnie niezbyt zrozumiale. MONO na poczatku slowa monopol o czyms swiadczy. Wiec albo jestes pracownikiem play albo ktos Ci jednak placi.

  • 0

    201. ~Gormar  2009-08-14 19:20:00  host: gaja.tpnet.pl

    @200. Jeżeli nie studiowałeś ekonomi to wybaczam, ale istnieje jeszcze coś takiego jak oligopol, czyli zbiór podmiotów, które jedynie "udają", że ze sobą konkurują. Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Oligopol.

  • 0

    202.  2009-08-14 20:48:58

    Jak pisałem pod numerem 187 o przenoszeniu numeru z orange do play flesh numer mi zaczoł działać w play o godz 1 w nocy w czwartek 13.08 i odtrzymałem promocję 30zł do wszystkich przez 3miesiące

  • 0

    203. ~ahahah  2009-08-15 11:53:18  host: chello089074077126.chello.pl

    200.....udajesz głupka czy nim na prawdę jesteś ?......Twoja ukochana W3 nie jest w stanie obniżać cen nawet wówczas gdy spada mtr......Zresztą ten mtr nie ma dla nich większego znaczenia gdyż tort podzielili prawie równo i rozmowy wychodzące i przychodzące między nimi w dużym stopniu się równoważą......Play obniżył ceny połączeń do 29gr/min w marcu. Wiesz naiwniaku ile wówczas wynosiła średnia stawka w innych prepaidach ? 58-60gr/min....a wielu posiadających abonament jeszcze przez 1,5 a niektórzy nawet 2,5 roku będą tyle płacić za minutę....LOL....Chcesz wiedzieć co mówiły wówczas tuby wielkiej trójcy czyli ich rzecznicy prasowi ? Znajdź sobie w necie.....Zobacz sobie o ile zmniejszył się ten twój mityczny mtr od marca do lipca, a o ile spadły ceny połączeń. :-)) Jak myślisz, dzięki komu ?? Dzięki "wspaniałomyślnym" Orangowi,Erze, Plusowi ? Przy mtr'ze 21gr oligopol czyścił kieszenie swoich 40 milionów klientów kasując ich po blisko 60gr za minutę, jak to wytłumaczysz ? :-))......Możesz być pewny, że gdyby Play nie obniżył cen, dziś dalej użytkownicy W3 płaciliby 55-60gr za minutę....A MTR ? Poczytaj czym jest i do czego służy, choć wątpię byś to zrozumiał swoim małym zindoktrynowanym móżdzkiem.

  • 0

    204. ~Gormar  2009-08-15 13:53:18  host: gaja.tpnet.pl

    @203. Moim zdaniem zbyt dosadnie oraz obraźliwie wyraziłeś swoje przemyślenia, ale jednak w twoim tekście zawarte są trafne spostrzeżenia. Piszę, gdyż istotną rzecz pominąłeś dotyczącą "obniżek" cen połączeń w sieciach W3. Zauważ, że obniżka stawek połączeń wychodzących do innych sieci powoduje "likwidację" ulg dla połączeń wewnątrz sieciowych. Irytujące są wykluczające się profile w Simplusie oraz taryfa Hot w Tak Taku ze stałą stawką 29gr, chociaż oczywiście zawsze można posiadać dwa numery, ale wtedy należało by zakupić MyPhone z Dual SIM ;). Żadna sieć nie zaproponowała swoim klientom czegoś podobnego jak PLAY Fresh, czyli 5gr w sieci i na stacjonarne oraz 29gr do wszystkich a na deser darmowe SMS'y (u mnie średnio wychodzi ok 13,5 gr). Jedynie dość blisko była Era z podwójnym doładowaniem, ale przynajmniej dla mnie było to męczące i stresujące, kiedy musiałem ładować 25 + 150 zł, aby starczyło mi do kolejnej promocji.

  • 0

    205. ~  2009-08-15 22:39:40  host: iak203.internetdsl.tpnet.pl

    A mi się wydaje że w większości przypadków późnego przeniesienia bądź nie przeniesienia numeru wina leży po stronie pracownika a nie koniecznie sieci. Ja pracuję w orange więc nie bronię Plusa :P ale myślę że niekompetentny pracownik może zdarzyć się w każdej firmie. Uważam że najczęściej jest to wina sprzedawcy bo jak do mnie przychodzi klient z innej sieci to musi mieć ze sobą fakturę z konkurencji lub dokument potwierdzający że numer jest na niego zarejestrowany bo wtedy widzę jakie dane są w Plusie np. czy wpisane jest jedno czy dwa imiona albo jak wpisany jest adres i wpisuję takie dane jakie ma w plusie i numer jest sprawnie przenoszony nie ma wtedy sytuacji że nie przeniosą bo jest niezgodność danych. A od klientów wiem że inni sprzedawcy nie wymagają formularza rejestracyjnego. Ostatnio powiedziałam jednej pani że nie mogę przenieść numeru bez takiego dokumentu i wysłałam ją do plusa. Pani przyniosła mi go ale powiedziała że w plusie byli bardzo zdziwieni że jest mi to potrzebne. więc nie dziwię się że plus czy inna sieć ma problem z oddaniem numeru jak jest taki bałagan w dokumentach :/ Myślę że gdyby pracownicy salonów podchodzili do tego rzetelniej byłoby tu o połowę mniej skarg. Mogę się mylić ale za parę dni napiszę jak tam sprawa mojej klientki i czy pojawią się jakieś problemy.

  • 0

    206. ~GallAnonim  2009-08-17 07:31:56  host: host-85-202-153-28.sta.tvknaszapraca.pl

    Plus banda koniojebcow

  • 0

    207. ~shaggy  2009-08-17 16:28:43  host: c55-31.icpnet.pl

    Dzisiaj dzwoniłem do UKE w sprawie przeniesienia numeru z Plusa do Play, i ponoć Plusa obowiązują jeszcze stare zasady, bo cwaniaki cały czas nie odbierają decyzji UKE o odrzuceniu ich wniosku o przedłużenie obowiązywania starych zasad.

  • 0

    208. ~Stan  2009-08-17 22:23:58  host: 093105223188.rybnik.vectranet.pl

    Plus to oszusty, miałem na koncie 8 zł po doładowaniu kwotą 5 zł okazało sie że mam 4,4 zł świńki ryje i faszysty !!!!!złożyłem wniosek 3-08-09 o przeniesienie do Play i do dzisiaj te skurwysyny twierdzą żenie wpłynął żaden wniosek ! omijajcie tych pierdolonych komuchów z daleka !!!!!

  • 0

    209. ~Maximus_Vodka  2009-08-18 23:24:33  host: 77-255-240-55.adsl.inetia.pl

    Stan, Ja też złożyłem 3ego sierpnia i do dziś.. d.upa ! Zrobię w nocy kupę przed wejściem do salonu Plusa, a drugą kupę prosto na klamkę do tego wejścia. I nasikam na szyby tego salonu.

  • 0

    210. ~liberał  2009-08-19 16:15:40  host: 82.177.123.73

    I kolejna ciekawa historyjka z cyklu "przenosimy numer z PLUSa": wniosek złożony 4-08, przez 10 dni twierdzą, że wniosek nie wpłynął do nich a dziś dostałem odpowiedź odmowną bo dane we wniosku są niezgodne z danymi u operatora... ale to nie koniec historyjki. Okazało się, że wszystkie dane które PLUS posiadał zgadzają się z tymi we wniosku o przeniesienie tyle tylko, że we wniosku jeszcze znalazł się ponadto mój PESEL i Nr dowodu, których to danych PLUS nie posiadał i to powodowało ową niezgodność!!! Żeby było jasne - rejestracji numeru dokonałem w salonie firmowym PLUSa, Pracownik Operatora miał w ręku mój dowód osobisty i nie były te dane konieczne do zarejestrowania numeru a kiedy pojawiły się na wniosku o przeniesienie zrobił sie problem. Czysta złośliwość - grają sobie w pingponga, tylko co chcą osiągnąć - tydzień zwłoki? Czy nie zdają sobie sprawy że zamiast byłego klienta mają teraz wkurwionego byłego klienta który swoją wściekłością zarazi całe swoje otoczenie? Przez 10 lat miałem u nich abonament (o tym pisałem wyżej), przez 5 lat dodatkowo simplus dla żony i w ciągu miesiąca udało im się spowodować, że mam alergię na zielone logo. Żenada!!!

  • 0

    211. ~  2009-08-20 09:47:15  host: chello087206184173.chello.pl

    @205 sam widzisz jak wygląda niezgodność danych - ja miałem to samo, co @210, wniosek 4.08, wczoraj odrzucony (po 15 dniach i 15 wizytach w salonach) bo brak peselu, a we wniosku jest - na karcie rejestracyjnej NIE MA rubryki na pesel, w ich systemie też NIE MA, w e-bok na stronie też NIE MA, jest tylko w pdf na stronie, trzeb wydrukować i wysłać bądź przefaksować - elektronicznie w żaden sposób tego nie dopiszesz. W dodatku wszyscy, łącznie z BOK mówili, że przenoszą numer w tydzień, a nie jak mówi ich rzecznik w 24h. Miałem wrócić do 36.6, ale teraz to niech sobie o tym pomarzą

  • 0

    212.  2009-08-22 01:18:35

    Witam w klubie, mi koleś do simplusa panny nie wpisał regonu i odrzucili wniosek...a też miał przed sobą wszelkie dokumenty firmowe. Widać, że odgórnie mają powiedziane żeby utrudniać przeniesienie, banda jełopów. Nigdy Plusa więcej za te cyrki.

  • 0

    213. ~klient Playa - prawie  2009-08-23 10:37:48  host: chello084010005141.chello.pl

    Niewiele lepsza Era - przenosiłem dwa telefony w czerwcu (specjalnie przed tymi kolejkami, których spodziewałem się po wejściu w życie rozporządzenia na początku lipca). Efekt? Era łaskawie przeniosła numer w połowie sierpnia (po prawie dwóch miesiącach!!!), Plus jeszcze tego nie zrobił, chce we wrześniu, w międzyczasie już zablokował numer (mają tupet!), bo faktura niezapłacona (niby za co, za nieróbstwo i łamanie prawa oraz umowy?!) To jest banda vel mafia! Play nic w tej sprawie nie może zrobić, dobrze chociaż, że abo nie nalicza...

  • 0

    214.  2009-08-24 09:58:45

    Przenoszenie nr z Plusa do Play to jakaś masakra, podam swój przykład: 2 numery w abonamencie (abonament już dawno się skończył), wnioski złożone 07.07 dziś mamy 24.08 i nic się nie dzieje, w Play informują mnie, że czekają na odpowiedź z Plusa. To jest skandal. Czy Plus nie rozumie, że takim działaniem pogrąża się? Ja mam już dość Plusa i nigdy już z nimi nie podpiszę żadnej umowy nawet gdyby mieli minutę za 9 gr.

  • 0

    215. ~liberał  2009-08-30 09:56:57  host: 82.177.123.73

    PLAY też ma u siebie jednak niezły burdel! Po odrzuceniu mojego wniosku o przeniesienie numeru przez PLUSa - o czym pisałem wyżej, PLAY przez TRZY tygodnie nie potrafi zamknąc tamtego zlecenia a bez zamknięcia tamtego odrzuconego nie można złożyć następnego - po korekcie danych w PLUSie.Poruszyłem już chyba wszystkie dostępne kanały komunikacji z PLAYem - kilkanaście telefonów i ni cholery - jednej kompetentnej istoty która zamknęła by tamto zlecenie. Ono k*** trwa nawet pomimo, że już wygasł jej naturalny okres ważności!!! Czyżby PLAY padł ofiarą własnego sukcesu??? Nie wyrabiają się czy taka niemoć organizacyjna?

  • 0

    216. ~REDi  2009-09-13 12:41:30  host: apn-77-113-56-137.dynamic.gprs.plus.pl

    wkurwia mnie internet z iplus 1gb za 60 zl od teraz przestaje placic zlodziejom rachunki i biore neta z play 10gb za 45zl.Cala siec plus to jest skandal masakra i paranoja.Pozdrowienia dla Play

  • 0

    217. ~Wald-46  2009-10-08 12:40:25  host: aebv137.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nadal jest problem przejścia z Plusa do Play. Ciekawe jak długo będą trwać te przepychanki. Czy operatorzy mają swoisty stosunek do prawa i skąd czerpią wzorce.

  • 0

    218. ~Ania  2013-03-15 19:12:17  host: V91.in.net.pl

    dzis okazalo sie ze nikt nie jest w stanie przeniesc mojego numery z Plusa do Play bo nikt nie ma uprawnień...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.