Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus i Polsat zastąpią Orange na koszulkach polskiej kadry piłkarskiej?

Plus i Polsat zastąpią Orange na koszulkach polskiej kadry piłkarskiej?

WitekT 15 Stycznia 2014 11:09

4 11

W czerwcu kończy się umowa Orange na głównego sponsora polskiej reprezentacji piłki nożnej. Choć do końca lutego będą trwały rozmowy na temat jej przedłużenia, to prezes PZPN Zbigniew Boniek przygotowuje plan B - pisze Przegląd Sportowy i Fakt.






Jak donoszą gazety, Orange nie jest przekonany do kontynuowania współpracy. W tym tygodniu Boniek ma spotkać się z Zygmuntem Solorzem-Żakiem i rozmawiać o potencjalnym wsparciu kadry przez posiadane przez niego firmy - Cyfrowy Polsat i Plusa.

W ramach umowy sponsoringowej, Orange przekazywał PZPN około 8 mln zł rocznie. Za to telekom otrzymywał logo na ubiorach treningowych piłkarzy, około 12 minut ekspozycji logo na bandach podczas meczów oraz możliwość nagrania dwóch reklam ze sportowcami w ciągu roku.

Źródło tekstu: Przegląd Sportowy, Fakt     

w sumie: 25
  • 2

    7.  2014-01-15 11:28:42

    @2 Nic dodać nic ująć, no dobra, może dodam że czasami potrafią grać - o ile grają w barwach innego kraju bo z 'polskim orzełkiem' na piersi przykładać się im nie chce :P Jedyne co mnie martwi to to, iż za rok będziemy oglądać lewandowskiego w reklamach plusa a gdy idzie o denność o są one bezkonkurencyjne i przebijają pozostałych operatorów na głowę :P

  • 1

    8. ~asdf  2014-01-15 11:29:27  host: acyz54.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pieniądze wydane na rekame zawsze w połowie to pienią?ze wyrzucone w błoto - tylko nigdy nie wiadomo która to połowa...

  • 7

    9. ~  2014-01-15 11:31:09  host: s20-16.opera-mini.net

    @7 beznadziejnych reklam w windzie T-Mobile "mówiłam, że mówiłam" i Wodeckiego nic nie przebije, nie tylko wśród operatorów.

  • 3

    10. ~?T  2014-01-15 11:42:16  host: 89-77-28-62.dynamic.chello.pl

    Mam nadzieję, że nie wycofa się ze sponsorowania siatkarzy.

  • 1

    11.  2014-01-15 11:43:30

    @9 a pamiętasz odpowiedź na playowe formuły? dwóch gości wysypuje się z paczki i zaczyna śpiewać "noł noł noł there is no limit noł noł"? :D Bądź "wymień swoją starą" i ogrodnika 'ucinającego o połowę'? Nie wiem kto im te reklamy robi ale marnie mu płacą, albo to jakiś gość który za szczyt sztuki uznaje benyhilla :P

  • 1

    12. ~  2014-01-15 11:46:46  host: 83.218.117.82

    i znowu oferty plusa będą jeszcze droższe. Jak widać nie warto kupować produktów sieci komórkowej PLUS

  • -3

    13.  2014-01-15 11:53:20

    @8asdf. Ale błysnąłeś wiedzą. Masz pewnie doktorat z marketingu i dostęp do szerokich badań w tym zakresie?

  • 2

    14. ~Szczery_Chłopak  2014-01-15 12:08:44  host: carlynn.static.korbank.pl

    Jeśli SŻ zaangażuje się tak jak w Śląsk Wrocław, to nasi kopacze będą biegać na bosaka :)

  • 0

    16.  2014-01-15 12:25:03

    Kod rabatowy na co? I jak się on ma do tematu wiadomości ^^

  • 0

    19.  2014-01-15 13:17:47

    18: a jaki jest cel "ustalony przy zakupie"?

  • 0

    20. ~Rysiek Peja  2014-01-15 13:52:02  host: 89-71-42-174.dynamic.chello.pl

    Tuldor88: u nas bedzie w plusie, a w niemczech w t-mobile, bo ten sponsoruje bayern.

  • 0

    21. ~gienek  2014-01-15 13:55:52  host: ip-94-42-13-155.multimo.pl

    Solorz już wysadził w kosmos Śląsk Wrocław i jest głównym wrogiem Wrocławian. PZPN tego nie widzi ?

  • 2

    22.  2014-01-15 14:02:43

    Miejmy nadzieję, że to tylko plotki. Nie wierzę, że firma, która sponsoruje odnoszących sukcesy siatkarzy zajmie się sponsoringiem kopaczy, którzy od lat nie potrafią trafić w piłkę...

  • 0

    23.  2014-01-15 16:44:30

    Plus nie idź tą drogą.

  • 0

    24. ~Daniel  2014-01-15 16:53:22  host: 92.60.132.22

    Gdyby ZSZ nie miał profitów z sponsoringu siatkarzy pewnie by tego nie praktykował. ZSZ bedzie wszędzie i gdzie sie nie obrucisz ZSZ, a za 50 lat dzieci naszych dzieci bedą się uczyć o jego poczynaniach. Sponsorując piłke nożną też w tym ma jakiś cel.

  • 0

    25. ~Jerzu  2014-01-15 17:05:50  host: 031011149024.bielskobiala.vectranet.pl

    czyli cp przechodzi do mocnego uderzenia w kierunku futbolu. I słusznie, bo to najpopularniejszy sport (i tu mały paradoks, bo Polsat Sport nie pokazuje tych naj, naj rozgrywek piłkarskich, przynajmniej przed zakupem praw do ME i MŚ tak było, a mimo to jest zdecydowanie najbardziej popularnym kanałem sportowym w PL), więc przez niego można się najłatwiej promować.

  • 0

    26. ~pabloki  2014-01-15 17:57:06  host: public-gprs430080.centertel.pl

    coś tam z siatkarzami było nie tak a zyga pcha sie jeszcze w noge. moim zdaniem to wstyd dla plusa powinien być. jak ktoś wyżej napisał piłkarze graja ale nie w naszych barwach. maja racje ze tak robia - graja słabo , bo co tu reprezentować , toż to wstyd .

  • 0

    27.  2014-01-15 23:41:45

    @26. Jak to, co reprezentować? Swój kraj, naszą Polskę, są to nam winni, jako drużyna narodowa. A w kwestii wstydu, to ci ludzie go nie mają. Ja się bardziej rumienie po przegranym meczu, niż prawdziwi winni tego uczucia.

  • 0

    28. ~  2014-01-15 23:42:57  host: user-46-112-38-218.play-internet.pl

    @19 a jaką częstotliwość? Jak masz ją przeznaczoną pod DVB-T to nie palniesz tam sobie LTE co?

  • 0

    29. ~  2014-01-15 23:51:31  host: apn-5-60-11-250.dynamic.gprs.plus.pl

    Boniek po raz kolejny potwierdza, że łączą go z Grupą ZSŻ mocne związki. Oby tylko nie skończył jak Lato

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.