Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus: HSPA+ to wstęp do LTE

Plus: HSPA+ to wstęp do LTE

LuiN 8 Czerwca 2010 17:08

0 0

Piotr Chołuj, szef zespołu iPlusa, odpowiedział w wywiadzie wideo na pytania Internautów dotyczące mobilnego Internetu w Polsce.

W ciągu 5 lat udało nam się pozyskać około 1,8 mln klientów abonamentowych. Ponadto 5-6 milionów naszych klientów korzysta z internetu w telefonach komórkowych - mówi w materiale Piotr Chołuj, Z-ca Dyrektora Departamentu Strategii Marketingowej firmy Polkomtel.

Internautów najbardziej interesowała przyszłość HSPA+ w Polsce, w tym prędkości przesyłu danych jakie można osiągnąć za pomocą tej technologii oraz plany taryfowe. Pytano również o usługę iPlusopobieracz, roaming w iPlusie a także integrację mobilnego Internetu z telewizją. Nie zabrakło bardzo konkretnych pytań o aktywacje usługi i niższy abonament.






Źródło tekstu: Lokr.tv     

Dodaj do:
w sumie: 51
  • -1

    32.  2010-06-08 21:02:02

    @25,26 a to przepraszam. tylko z kolei 1090 minut dla sporo gadających znów może okazać się zbyt mało. 2000 na 15 dni za dużo, ale 1090 na 3 miesiące - za mało :-( Dalej w ten temat się nie wgłębiam ;-) (może uznacie mnie za burżuja, ale chyba wolałbym dołożyć te 4zl i kupić kolejne 1000 min :-P )

  • 0

    33. ~Jarek  2010-06-08 21:05:49  host: apn-77-112-52-238.dynamic.gprs.plus.pl

    do 28 Sorry źle zrozumiałem twoją wypowiedź, myślałem że nie chodzi o wypowiedź Chołuja tylko o twoją

  • 0

    34. ~exSimplusowiec  2010-06-08 21:06:45  host: apn-77-114-124-79.dynamic.gprs.plus.pl

    Ad.32 Mariusz, 1090 za mało na 3 miesiące? Polecam w takim razie kupno 2 pakietów po 1000 minut w Orange POP. Wyjdzie na dzień dobry 2000 minut w sieci i na stacjonarki za 20zł. Po 2 tygodniach przedłużasz pakietem PopGadane za 4zł i tak co miesiąc. Wyjdzie na 3,5 miesiąca 2090 minut za 32zł. A w simplusie 1500 minut TYLKO DO PLUSA na 15 dni za 10zł.Ot, różnica...

  • 0

    35.  2010-06-08 21:07:02

    @29: niczego nie usprawiedliwiam. Regulamin mówi wszystko - jak go ktoś nie umie przeczytać to jego strata. Nikt tu nikogo nie okradł. A może i nawet ktoś sie nauczy, że w przyszłości należy czytać to, co podpisujemy.

  • 0

    36. ~exSimplusowiec  2010-06-08 21:08:39  host: apn-77-114-124-79.dynamic.gprs.plus.pl

    No ale pewnie zasiedziali w Simplusie nie mogą pojąć tego że w innych sieciach można kupić kilka pakietów naraz. A w simplusie okradają z pozostałości pakietu jak się go nie wykorzysta do końca okresu jego ważności bez możliwości przedłużenia sobie tego pakietu kolejnym takim samym pakietem;) Zrozumiane?

  • -1

    37.  2010-06-08 21:15:16

    @ 34: Zawsze to jakaś oszczędność – mi na tym aż tak bardzo nie zależy, żeby wydusić każdy grosz od opa ;-) Tylko problemy u mnie są dwa: 1. jestem zrażony do Orange, po kilku latach bycia w tej sieci (nic się nie zmieniło, jeden znajomy nadal ma Orange), 2. jedyna osobą do której mógłbym dzwonić to kowcio z Telepolis - nikogo więcej nie znam z tej sieci (poza tym wcześniej poznanym znajomym, z którym rzadko rozmawiam przez telefon – widuje go codziennie osobiście) ;-) Telefony stacjonarne mnie w ogóle nie interesują. Oszczędność tylko kilkunastu złotych jest dla mnie niewspółmierna do tego co bym stracił.

  • 0

    38. ~exSimplusowiec  2010-06-08 21:19:05  host: apn-77-114-124-79.dynamic.gprs.plus.pl

    @37:Oszczędność kilkunastu złotych miesięcznie to bardzo duża oszczędność.W mojej rodzinie większość członków ma telefon w Orange.Ja posiadam służbowy w Plusie no i jeszcze dobijanego do zera dzisiaj simplusa. Starter GA już przyszedł, dokumenty do przeniesienia numeru z sim+ do Gadu Air podpisane, ciekawe kiedy będzie migracja:)

  • 0

    39.  2010-06-08 21:22:10

    @35:i co z tego,że tak jest w regulaminie.Czy to oznacza,że takie praktyki są w porządku?Sprawa jest o wiele poważniejsza,gdyż dotyczy WSZYSTKICH pakietów w simplusie.Dlatego coraz więcej odejść z tego prepaida.I bardzo dobrze,że wreszcie ludzie zaczynają doceniać S+ w ten sposób.To najlepsze lekarstwo na pysznych,zadufanych w sobie "lyderów" :)

  • 0

    40. ~exSimplusowiec  2010-06-08 21:23:20  host: apn-77-114-124-79.dynamic.gprs.plus.pl

    Pamiętajmy iż przeniesienie numeru między operatorami powoduje większą konkurencyjność rynku. Nie czekajmy więc.Przenośmy tam gdzie taniej i lepiej.Dla mnie taniej i lepiej jest w Gadu Air, dlatego migruję numer z simplusa;) Po 11 latach:(

  • -1

    41.  2010-06-08 21:26:33

    @38: mi tak na tym nie zależy ;-) Nawet raz w tygodniu dzwonię do siebie z Plusa do kowcia na Orange i gadamy te 30-40 minut (chociaż równie dobrze mogę to robić dzwoniąc przez Skype, przez stacjonarny, a nie robię tego bo jestem leniem i wydaje po te ok 10zł za każda taką rozmowę) ;-) także ja tam nie dbam tak o każdy grosz wydawany na telefon ;-) A Twoją historię przenoszenia numeru to znam, w końcu znamy się przecież z innych "for" ;-)

  • -1

    42.  2010-06-08 21:28:56

    @39: nie rozumiem dlaczego moją wypowiedź sprowadzasz do pakietów w pre-paid, skoro nasza rozmowa dotyczyła zmiany taryfy w iPlus :-]

  • 0

    43. ~thad  2010-06-08 21:46:10  host: apn-95-41-197-243.dynamic.gprs.plus.pl

    do 31 i innych. Po to dzwonię do konsultanta aby otrzymac fachową odpowiedz a nie przedzierac sie przez kilka stron" maczku". Oczekuję kompetencji a nie cwaniactwa. W tym superkatolickim kraju zycie ma polegać tylko na tym aby kogoś oszukać, okraść, wykorzystać każdą nieuwagę czy niedopatrzenie? Przeciętny czlowiek stoi na przegranej pozycji w konfrontacji z wielkimi koncernami. Wobec moich klientow , bo tez prowadzę działalnosc prywatną, postępuję lojalnie, nikogo na nic nie naciągam. Was nie przekonam, prymitywną mentalność i naciąganie kogo się tylko da wyssaliscie z mlekiem matki.

  • 0

    44.  2010-06-08 22:01:31

    @42-jak nie masz argumentów to się migasz-Twoja sprawa.Co do Plusa powiem krótko-jeśli zaczną traktować klientów w należyty sposób,oferując usługi na przyzwoitych zasadach,to wprowadzaniu nowych technologii należy tylko przyklasnąć.W przeciwnym razie mogą liczyć wyłącznie na takich wyznawców jak Ty.Nie pozwolę się okradać,nawet w majestacie regulaminów.

  • 0

    45. ~rozbawiony  2010-06-08 22:02:41  host: dde186.neoplus.adsl.tpnet.pl

    43. śmierdzi mi Twój post unym. Dałeś się oszukać (wg Twojej interpretacji) przez goja i to Ciebie boli? A może także był z narodu wybranego i nie wiedział, że naciąga pobratymca. Koledzy mają rację - chciałeś więcej i dostałeś i to zgodnie z regulaminem.

  • 0

    46. ~Olek  2010-06-08 22:10:46  host: apn-95-40-221-118.dynamic.gprs.plus.pl

    do 43 Śmieszny jesteś coraz bardziej. Konsultant nie jest niczego winny, widzi w systemie że zmiana taryfy jest możliwa to robi to co chce klient. A klientowi nie chce się czytać 2 słownie dwóch stron i to nie maczkiem, a zresztą wystarczy tylko 1 paragraf o ograniczeniach. Nie zadaje pytań. I nie pisz jakiś farmazonów o katolickim kraju /co tu ma religia w temacie/. Również nie zgodzę sie że człowiek przeciętny jest na przegranej pozycji vs. duże firmy. A reklamacje napisał? Też nie bo po co. Przeczytaj sobie wiadomość o karze dla polkomtela 100 tyś i zrobił to 1 słownie jeden przeciętny człowiek. Po prostu nie umiesz walczyć o swoje. Proste

  • -1

    47.  2010-06-08 22:17:41

    @44: Ja sie nie migam, tylko Ty nie mając argumentów do tego co napisałem wyjeżdżasz mi z czymś w ogóle nie związanym z naszą rozmową. Ja o krowie a Ty o maśle.

  • 0

    48.  2010-06-08 22:25:32

    @47-Ty jednak masz wiele wspólnego z wlo.Dalsza dyskusja nie ma sensu.Słodkich snów.

  • 0

    49. ~thad  2010-06-08 22:26:57  host: apn-95-41-197-243.dynamic.gprs.plus.pl

    reklamację napisalem , o jej wyniku poinformowalem wyzej, trudno mi dyskutowac z pracownikiem plusa broniacym jak lew swej firmy, oby Ci kiedys nie podziekowala w inny sposob. Co do -rozbawionego, z chorymi z nienawisci do innych nie zwyklem polemizowac ani udowadniac, ze nie mam garba - szkoda czasu.

  • 0

    50. ~  2010-06-08 22:36:18  host: dda44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    49. thad odsyłam Ciebie do Twojego postu 43. To TY zacząłeś oczerniać POLSKĘ, a unego u Ciebie widać po zdaniu >Was nie przekonam, prymitywną mentalność i naciąganie kogo się tylko da wyssaliscie z mlekiem matki.< Logicznym jest, że nie jesteś ... Polakiem, tylko osobą, gdzie takie zdania robią furrorę i szkalują Polaków. Sam się podłożyłeś i ohydnie wyzywasz i szkalujesz nas. Hasbary mi tu nie uskuteczniaj.

  • 0

    51. ~Olek  2010-06-08 22:37:14  host: apn-95-40-221-118.dynamic.gprs.plus.pl

    do 49 nie pracuje w polkomtelu i nie bronie tej firmy, po prostu dałeś ciała i tyle

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-162-138.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.