DAJ CYNK

Plus: Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Cyfrowy Polsat i Plus rozpoczynają nowy etap w komunikacji swojej strategicznej oferty smartDOM.



Cyfrowy Polsat i Plus rozpoczynają nowy etap w komunikacji swojej strategicznej oferty smartDOM. Dziś startuje nowa platforma komunikacyjna i nowa kampania z udziałem ambasadorów smartDOM-u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.

W startującej dziś kampanii ambasadorowie Programu Joanna Brodzik i Paweł Wilczak opuszczą dom, wsiądą do kampera i ruszą w podróż po całym kraju. Ich misją będzie przekonanie wszystkich, którzy nie wiedzą jeszcze w jaki sposób można zatrzymać dodatkowe pieniądze w domowym budżecie, aby spróbowali "zbudować" swój nowy, własny smartDOM. Kampania stawia na działania edukacyjne skierowane do nowych klientów zachęcając ich do poznania Programu i korzyści jakie przynosi łączenie usług.



Obecnie Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM to dziewięć produktów i usług dla każdego domu. Oprócz flagowych i podstawowych usług: telefonii komórkowej Plusa, Internetu LTE oraz telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, oferuje dziś również energię elektryczną, usługi bankowe, ubezpieczeniowe oraz z zakresu bezpieczeństwa domu, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV i AGD. Już wkrótce do oferty Programu wprowadzona zostanie także sprzedaż gazu. Ze smartDOM-u, według danych za III kwartał 2016 roku, korzysta ponad 1,2 mln klientów, którzy posiadają ponad 3,6 mln usług kontraktowych

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Plus