Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus dla powodzian

Plus dla powodzian

WitekT 14 Lipca 2009 12:01

0 0

Już teraz można licytować piłki i koszulki polskich siatkarzy, którzy reprezentują Polskę w tegorocznych rozgrywkach Ligi Światowej. Internetową aukcją w serwisie Allegro Polkomtel zainicjowała szereg działań na rzecz poszkodowanych w czerwcowych powodziach.

Posiadacze telefonów w sieci Plus mogą aktywnie włączyć się w akcję pomocy powodzianom, korzystając z usług oferowanych przez operatora. Zebrane w ten sposób pieniądze zostaną przekazane na potrzeby konkretnych projektów związanych z usuwaniem skutków żywiołu. Plus wesprze poszkodowanych, przekazując na ich rzecz również własne środki.

Wymiana Punktów Programu 5Plus

Uczestnicy Programu 5 Plus będą mieli możliwość przekazania punktów zgromadzonych w programie na rzecz powodzian: 2500 punktów to 50 zł. Polkomtel przekaże dodatkowo z własnych środków darowiznę w wysokości 50 zł do każdej kwoty 50 zł przekazanej przez uczestnika programu. Akcja potrwa od 14. lipca do 9. sierpnia. Więcej informacji na stronie programu 5Plus.

Zasilenia kont MixPlus i prepaid

Od każdego zasilenia konta kwotą 50 zł przez klientów objętych kampanią SMS-ową, sieć Plus przekaże 5 zł na rzecz powodzian, nie pomniejszając kwoty zasilenia. Akcję poprzedzi kampania SMS-owa wśród użytkowników sieci. Akcja potrwa od 14. do 19. lipca.




Specjalne tapety

Dochód uzyskany ze sprzedaży trzech wzorów tapet zostanie przekazany na rzecz powodzian. Akcja potrwa od 14. lipca do 9. sierpnia.

Zakup telefonu

Klienci abonamentowi i użytkownicy MixPlusa, którzy od 14. do 19. lipca kupią wybrany model telefonu w sieci Plus, przyczynią się w ten sposób do wsparcia powodzian. Od każdego sprzedanego telefonu objętego akcją operator przekaże 5 zł z przeznaczeniem na fundusz wspierający powodzian.

Cały dochód z akcji zostanie przekazany na rzecz powodzian z terenów Polski Południowej i podmiotów działających na rzecz usunięcia skutków czerwcowej powodzi. Przekazanie środków nastąpi do 1. października poprzez Fundację Polska Siatkówka, zgodnie z celami statutowymi Fundacji.

Źródło tekstu: Polkomtel     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 0

    1. ~Ch. Norris  2009-07-14 12:24:00  host: 212.2.115.65

    Niech sami się dołożą, a nie namawiają klientów. Ładują cięzkie pieniądze w siatkarzy i reklamy i zgrywają teraz dobrego wujka.

  • 0

    2.  2009-07-14 12:25:28

    Ch. Norris: przecież dokładają się sami...

  • 0

    3. ~Ch. Norris  2009-07-14 12:33:54  host: 212.2.115.65

    No cos tam pisze, że przekażą również własne środki (jakie?), ale z tekstu raczej wynika, że przekażą powodzianom głównie środki od klientów, do których będzie skierowana kampania informacyjna aby byli szczodrzy.

  • 0

    4.  2009-07-14 12:41:35

    Ch.Norris: owszem, wielkość ich darowizny zależy od korzystania z usług przez użytkowników, ale dają TAKŻE swoje środki (jako operator), ktorych wcale nie musieli dawać. Choć inną sprawą jest fakt, że bardzo teraz potrzebują wizerunkowych działań. ;-)

  • 0

    5. ~Antychryst  2009-07-14 13:19:49  host: ip-62-69-216-222.globalconnect.pl

    Potrzebują, nie potrzebują gest i tak jest ładny

  • 0

    6.  2009-07-14 13:24:03

    @WitekT: to chyba bardziej zalezy, do jakich sluchawek beda dokladac te swoje 'piec zlotych' :) i do jakiej czesci bazy prepaid wysla sms-a /moim zdaniem do calej, minus sprzeciw marketingowy? /

  • 0

    7. ~sim  2009-07-14 13:54:00  host: doq49.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niby oki, ale wiadomo, że trochę zagrają na ludzkiej wrażliwości no i rzeczywiście muszą teraz wizerunek poprawić

  • 0

    8. ~ahahah  2009-07-14 14:12:49  host: chello089074077126.chello.pl

    5 zł dla powodzian , a 45zł dla Plusa.....cóż za cynizm i obłuda......jeżeli ktoś będzie chciał naprawdę pomóc powodzianom, to te 50zł przeznaczy w całości na ten właśnie cel !!! Jeśli pan od dziury budżetowej naprawdę chce pomóc powodzianom, niech na miesiąc zaprzestanie emisji reklam w tv - będzie z 15 mln zł oszczędności, które można przekazać zainteresowanym.

  • 0

    9. ~-mka  2009-07-14 15:01:43  host: apn-77-113-165-120.dynamic.gprs.plus.pl

    jaki cynizm? lepiej nic nierobić, prawda? wystrczy trochę poczekać, a domy wyremontują się same... PS. jak dobrze pamiętam Plus pomaga przy wszystkich takich zdarzeniach, nie jest to jednorazowa proba poprawy wizerunu. Proponuje byśmy chwalili i ganili opów kiedy sie należy, a nie programowo...

  • 0

    10. ~  2009-07-14 15:09:42  host: abix59.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mka# popieram...

  • 0

    11. ~ja  2009-07-14 15:38:08  host: aaml40.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem co Wam sie nie podoba, przeciez oni nie zabieraja tych 5zl z konta klienta ktory doladowuje za 50zl, daja od siebie to, a klient dzwoni za 50zl a nie za 45, w 5plus daja do 50zl ktore uzytkownik przekaze kolejne 50zl. Ale zawsze bedzie zle, nigdy nie dogodzi sie narodowi polskiemu

  • 0

    12.  2009-07-14 23:22:59

    #8: Walnij sie w czółko, może Ci pomoże. Tak to jest jak za internet płaca rodzice

  • 0

    13. ~  2009-07-15 07:44:08  host: t12-11.opera-mini.net

    do 8: bucu to daj ty cos dla powodzian, a nie krytukuj kogos, kto cos daje dzieciaku neo

  • 0

    14. ~blablabla  2009-07-16 00:27:02  host: 188.33.1.153

    Jeżeli plus zrobi taką akcję anonimowo np. 1% zysku na cele charytatywne, to uznam że działają fair. Póki co, wygląda to na dziadowski marketing i zarabianie na cudzym nieszczęściu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-96-103.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.