DAJ CYNK

Plus chce zatrzymać klientów prepaid

WitekT

Wydarzenia

21. czerwca Plus przeprowadził pilotażową kampanię zatrzymaniową. Celem pilotażu było zbadanie wpływu oferty na czas życia klientów w sieci. Pilotaż został przeprowadzony równolegle wśród klientów Simplus oraz Sami Swoi.

21. czerwca Plus przeprowadził pilotażową kampanię zatrzymaniową. Celem pilotażu było zbadanie wpływu oferty na czas życia klientów w sieci. Pilotaż został przeprowadzony równolegle wśród klientów Simplus oraz Sami Swoi.

Grupą docelową byli wybrani aktywni użytkownicy Simplusa i Sami Swoi o wysokim prawdopodobieństwie rezygnacji z usług.

Zaoferowany im został bonus w wysokości 5, 7 lub 10 zł dostępny przez 3 miesiące do każdego doładowania kwota minimum 20 zł dla Sami Swoi lub 30 zł dla Simplusa. Warunkiem było, aby użytkownik dokonał pierwszego doładowania w ciągu 7 dni od otrzymania komunikatu, a następnie w ciągu 90 dni utrzymać konto w stanie aktywnym.

Do wybranych użytkowników, w zależności od segmentu oraz oferowanego bonusa, trafiły następujące komunikaty:

Simplus: ROZDAJEMY KASE! Od teraz przez 3 m-ce za kazde zasilenie min 30zl damy Ci BONUS 5zl (7 lub 10)! Wystarczy ze do 27.06 zasilisz konto i pozostaniesz aktywny przez 90dni.

SamiSwoi: ROZDAJEMY KASE! Od teraz przez 3 m-ce za kazde zasilenie min 20zl damy Ci BONUS 5zl (7 lub 10)! Wystarczy ze do 27.06 zasilisz konto i pozostaniesz aktywny przez 90dni.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł