Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus anulował karę chorej abonentce

Plus anulował karę chorej abonentce

LuiN 26 Czerwca 2008 14:15

1 0

Po interwencji redakcji Gazety Pomorskiej, Plus anulował karę z tytułu zerwania umowy przed końcem jej trwania abonentce, u której po stwierdzeniu guza mózgu lekarz kategorycznie zabronił korzystania z telefonu komórkowego.



Kobieta zgodnie z zaleceniami lekarzy oraz z powodu osłabienia wzroku, słuchu i mowy, związanego z chorobą od dawna nie korzystała z telefonu komórkowego. Postanowiła więc zrezygnować z abonamentu, który posiadała w Plusie już 10 lat, prosząc jednocześnie o nienaliczanie regulaminowej kary.




W imieniu chorej korespondencję z Plusem prowadziła jej siostra. Pierwotna odpowiedź była odmowna. W ostatnim akapicie pisma od Plusa przeczytać można było, że operator ma nadzieję, że siostra przyjmie to ze zrozumieniem.

Redakcja Gazety Pomorskiej w imieniu czytelniczki zwróciła się bezpośrednio do Elżbiety Sadowskiej, rzecznika prasowego sieci Plus. W odpowiedzi rzecznika czytamy:

Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację oraz indywidualne podejście do spraw naszych klientów, podjęto decyzję o umożliwieniu wcześniejszego odstąpienia od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (...) bez wyciągania konsekwencji wynikających z umowy (...).

Źródło tekstu: Gazeta Pomorska     

Dodaj do:
w sumie: 77
  • 0

    58. ~Random  2008-06-27 11:17:47  host: azw170.internetdsl.tpnet.pl

    Kto pisze, że Plus wyszedł na tym świetnie to się grubo myli. Żal za dupę ściska, wstawiły się media i Plus nie miał wyjścia. Sprawa upubliczniona - wyszedł syf! ostatni cytat to mistrzostwo ... Oby więcej takich precedensów bo prawo konsumenckie w polsce to narazie jak nieudana proteza.

  • 0

    59.  2008-06-27 11:51:25

    56- g*wno mnie obchodzi Twoja opinia, bo jest tanio do kupienia.. ale taki już Twój los :)

  • 0

    60. ~  2008-06-27 11:55:47  host: p05-07.opera-mini.net

    Plus bał się mediów i opinii publicznej,tylko dlatego anulował karę.Nie sądzę,aby pani rzecznik podjęła taką decyzje,gdyby nie dziennikarze.Dobry wizerunek firmy...A znajac realia ta chora kobieta ma pewnie kilkaset złotych renty/emerytury a wtedy każdy grosz się liczy.

  • 0

    61. ~  2008-06-27 13:19:11  host: apn-77-112-159-185.gprs.plus.pl

    Czytałem cały artykuł w wydaniu papierowym. *60 Dokładnie, ta Pani ma newielką rentę. *wlo Nigdy nie mów nigdy, nie wiadomo co jeszcze Cię spotka w życiu. Z rodziną najlepiej na zdjęciach się wychodzi (tak niektórzy przynajmniej twierdzą). Szkoda, że portal Telepolis nie zamieścił informacji, że ta Pani zapłaciła karę w kwocie 750 zł za zerwanie umowy typu mix.

  • 0

    62. ~  2008-06-27 13:24:58  host: p10-05.opera-mini.net

    750 zł to pewnie więcej niż ma renty...

  • 0

    63. ~xxx  2008-06-27 20:48:08  host: emm111.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nowotwór mózgu, 10 lat korzystania z komórki. Ciekawe czy jest jakaś zależność i korelacja jednego faktu z drugim.

  • 0

    64. ~goofy  2008-06-27 20:49:01  host: 77-253-90-245.adsl.inetia.pl

    Dzieci co wy wiecie. Przeczytajcie sobie regulaminy innych sieci. Są tak samo obwarowane zabezpieczeniami. ~Krzys1 napisałeś, że sieć najwyżej nie zarobi jak bezproblemowo rozwiąże umowę. No to głupi jesteś. Przyjmijmy, że pani wzięła za złotówkę telefon wart powiedzmy 500 pln. Mając abonament np 25zł sam telefon sieci spłaci się za ileś tam miesięcy. Zatem rozwiązanie umowy wcześniej będzie ze stratą dla sieci. Zatem skąd wiesz, że w tym przypadku tak nie jest i Plus nie poszedł Pani na rękę własnym kosztem? Jeśli jeszcze nie załapałeś to przypominam, że Plus to nie instytucja charytatywna. A kara za zerwanie umowy jest dwa razy mniejsza niż w Play a jakoś na tą sieć nic nie mówisz. Z poważaniem

  • 0

    65. ~  2008-06-27 20:55:16  host: 77-253-90-245.adsl.inetia.pl

    ps. jeszcze jedno. kara za zerwanie umowy w Mix to max 600 zł więc kwota 750 o jakiej pisze tu jedna z osób jest chyba kaczką dziennikarską (odsylam do regulaminu promocji)

  • 0

    66. ~denis  2008-06-27 21:29:44  host: nat.mtk-tv.pl

    #64 chora na raka rencistka-miliarderka naraziła na gigantyczną strate ubogiego operatora sieci komórkowej...a może to już byla końcówka umowy? 10 lat na niej zarabiali!

  • 0

    67. ~  2008-06-27 23:34:43  host: f142-073.opera-mini.net

    Goofy to dlaczego Plus wycofał się ze swojej pierwotnej decyzji?Skoro wszystko jest zgodne z prawem,regulaminem itp to dlaczego uchylili karę i narazili się na stratę finansową?

  • 0

    68. ~  2008-06-27 23:37:48  host: f142-073.opera-mini.net

    Goofy skory od razu w dyskusji używasz argumentu"głupi jesteś" ...podstawówka mi się przypomniała

  • 0

    69. ~+  2008-06-28 09:53:00  host: nat-sr-200-29.globalconnect.pl

    Przecież i w Plusie pracują ludzie, sprawa prawdopodobie trafiła najpierw do osoby, której decyzyjność jest na poziomie regulaminu świadczenia usług, a dopiero po nagłośnieniu została przekazana o szczebel (drabinki kompetencji i uprawnień) wyżej, gdyby nie interwencja w mediach, nikt postawiony wyżej w hierarchii uprawnień prawdopodobnie by się o sprawie nawet nie dowiedział i zgodnie z podpisaną umową klientka musiałaby zapłacić karę. Jednakże, mogę Wam to powiedzieć, Plus mimo tak potężnej struktury administracyjnej, często do reklamacji podchodzi na zasadzie indywidualnego podejścia do klienta, przecież są różne sytuacje, klienci są różni, każdy to przecież wie, lecz niestety nie każdy jest tego świadomy. Mam nadzieję, że żaden z użytkowników portalu nie jest na tyle ograniczony, aby nie rozumieć tego co czeką tę kobietę. Pozostaje życzyć niektórym dobrego samopoczucia.

  • 0

    70. ~Goofy  2008-06-28 14:52:46  host: 77-253-90-245.adsl.inetia.pl

    za "glupi jestes" sorry zagalopowalem sie. osobiscie uwazam, ze anulowali karę ponieważ sprawa została nagłośniona. Dobre imię firmy jest ważniejsze niż kilkaset złotych bo to pewnie nikła kwota dla tak dużej spółki. "Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację oraz indywidualne podejście do spraw naszych klientów" to chyba tekst przyjęty w standardzie. Widziałem już masę odpowiedzi na reklamacje i niejedna z nich była opatrzona takim tekstem. Przekładając na mój język polski: nieuznajemy Pana/Pani reklamacji ale ją uznajemy :)

  • 0

    71.  2008-06-29 00:41:59

    bo sa trzy wersje odpowiedzi na reklamacje: -a masz -pal wrotki -za duzo tlumaczenia, a ty i tak nic nie zrozumiesz.. wiec "a masz"

  • 0

    72. ~zik  2008-06-30 19:57:35  host: adrm43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dejwid dziecko wylacz komputer i idz spac

  • 0

    73. ~  2008-07-02 13:49:10  host: 127-goc-28.acn.waw.pl

    ##wiadomość usunięta przez administrację##

  • 0

    74. ~tak  2008-07-02 18:40:19  host: h82-143-150-80-static.e-wro.net.pl

    PIEPPRZONY KAPITALIZM!... poraz kolejny widać, jak prawo i pieniądze, cały ten interesik wychodzi poza ludzkie życie które tutja nie ma żadnej wartośći, i tak by było gdyby ktoś w gazecie, nie spojrzał na to ze zrozumieniem i odpowiednią dawką empatii... dlaczego, pytam się dlaczego, ktoś mógł taki się znaleźć ale już poza firmą, czy w tej firmie żyją ludzie? czy potwory! proszę wyciągnąc konsekwencje w stosunku do osoby odpowiedzialnej za wysyłanie tak głupiej odpowiedźi do tej chorej kobiety, do zwolnienia, na bruk... ktoś musi wziąśc za to odpowiedzialność.

  • 0

    75. ~dechomenon  2008-07-02 23:23:39  host: host207-4.kaskada.net

    Plusa już tyle razy wydymali klienci jak i innych operatorów, ze po prostu w takich sytuacjach zachowują się szablonowo i tyle. tutaj była interwencja potężnej siły czyli mediów.

  • 0

    76. ~Rafi  2008-07-03 07:34:48  host: chello089078090066.chello.pl

    @tak 74: Kapitalizm, w przeciwieństwie do Socjalizmu, tudzież komunizmu, pozwala ludziom żyć na jako takim poziomie. A Polacy, gdyby tylko któryś z operatorów na to pozwolił, zrywali by umowy z powodu bólu głowy, albo bólu zęba.

  • 0

    77. ~pecet  2008-07-04 23:08:16  host: 89.231.194.126

    taa...jakby poszli na to za pierwszym razem nikt pewnie nawet by się nie dowiedział jacy to oni dobrzy i szlachetni są...ale jak sprawa znalazła finał przy blasku fleszy to i owszem - czemu nie poprawić sobie PR-u tanim kosztem(darmowa reklama w prasie itp.)...o szkodliwości palenia np. wiedziano już jakeś 50 lat temu ,ale dopiero niedawno na opakowaniach pojawiły się wyraźne informacje na ten temat...ciekawe ile lat minie nim podobne będą na pudełkach telefonów komórkowych..?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-47-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet