Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus: 80% mieszkańców Polski w zasięgu LTE

Plus: 80% mieszkańców Polski w zasięgu LTE

LuiN 16 Lutego 2015 14:56

10 12

power lte plus reklama Według stanu na 31 stycznia 2015 roku, w zasięgu LTE sieci Plus jest 80% mieszkańców Polski. Ruszyła nowa kampania reklamowa, promująca Internet Plusa jako szybszy od Neostrady.



Po dłuższej przerwie w komunikowaniu postępów w rozbudowie sieci LTE, sieć Plus przy okazji rozpoczęcia nowej kampanii reklamowej poinformowała, że w zasięgu jej nadajników LTE na koniec stycznia było blisko 80% mieszkańców kraju. To obecnie najlepszy zasięg LTE w Polsce.




W nowej kampanii reklamowej Plus nie boi się też porównań do kablowej oferty Orange Polska, zapewniając, że mobilny Internet Plusa i Cyfrowego Polsatu jest szybszy od Neostrady, jak i od oferty mobilnej Orange, Play i T-Mobile:

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Według informacji z 7 stycznia, zasięg LTE sieci Play dociera aktualnie do 73% populacji kraju. Orange planował 60% pokrycie LTE do końca roku, a w wynikach T-Mobile za III kwartał 2014 roku mowa była o zasięgu LTE docierającym 58% mieszkańców kraju.

Źródło tekstu: Plus, wł     
Źródło zdjęć: Plus

Dodaj do:

Tagi: cyfrowy polsat | plus | power lte

w sumie: 64
  • 1

    49. ~fred  2015-02-17 10:03:29  host: user-109-243-74-37.play-internet.pl

    Nie 80% mieszkańców Polski tylko 80% tego co pokazuje mapka zasięgu Plusa

  • 1

    50. ~Siwy.  2015-02-17 10:28:23  host: ip-37-248-254-135.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Co z tego że moja wioska jest w zasięgu przez to wpakowałem się w ich LTE PUŁAPKE. Po wykorzystaniu limitu lejek i ot takie to LTE no limit. No i dwa lata męczarni a miałem stacjonarne łącze ale wolniejsze lecz faktycznie nielimitowane

  • -1

    51. ~Ewelina  2015-02-17 10:49:19  host: apn-37-7-67-242.dynamic.gprs.plus.pl

    A ja mam zasięg LTE w Plusie od 3 lat wszędzie, gdzie potrzebuję: w Węgrowie, Piasecznie, Warszawie, Krakowie, a nawet w górach (okolice Białki Tatrzańskiej wypróbowany wielokrotnie) po prostu śmiga! Nikt mnie nie przekona, że reszta ma lepszy mobilny, miałam i ten od T-mobile i od Play i d..y nie urywa że tak się wypowiem kolokwialnie :)

  • -1

    52. ~Piotrek  2015-02-17 14:39:56  host: 088156130155.unknown.vectranet.pl

    ciekawe, że w necie czytam narzekanie na ten net, a jak zapytam znajomych, co mają lte plusa, to są bardzo zadowoleni i polecają, że sam się zastanawiam, czy tego nie brać.

  • -1

    53. ~  2015-02-17 14:48:27  host: actv149.neoplus.adsl.tpnet.pl

    52, bo prawda jak zwykle leży pośrodku. W internecie przeczytasz głównie narzekania, bo jeśli komuś coś nie działa, zawraca głowę wszystkim wokół, a jeśli działa, jest cicho i traktuje to jako normalny stan.
    Również korzystam, jestem zadowolony, w przyszłym roku wywalę Neostradę. Przy czym nie wierzę w ten "nielimitowany internet", zdaję sobie sprawę z FUP; szczęśliwie nie jestem ssaczem, YT i podobne też mnie nie kręcą.

  • 0

    54. ~djjmazur  2015-02-18 21:48:38  host: user-164-126-123-5.play-internet.pl

    d

  • 1

    55. ~Dominik  2015-02-18 22:09:26  host: user-164-126-123-5.play-internet.pl

    A ja testowałem internet i usługi wszystkich czterech operatorów. Nie biorę Orange i T-Mobile jako jedność tylko dla tego że bawią się w Net Works. Zacznę od Plusa. Czasami ma fajne pomysły, ale gorzej już z wykonaniem. Przed dłuższy czas spał i dawał się podgryzać konkurencji. Na aktywację usługi ochrony internetu musiałem czekać trzy dni ROBOCZĘ. Na aktywację Plus Chmury musiałem czekać około dwóch dni roboczych. Połączenie z biurem obsługi ( dział techniczny ) wymaga dużej cierpliwości. Czekałem ponad 30 minut z czego zostałem rozłączony. Najlepsze jest w tym połączeniu to że numer jest niby stacjonarny, a poszedł poza abonamentem. Co mnie dosyć mocno dotknęło to jakość obsługi w punkcie i wogóle system podpisywania umowy ( nie mówię że tak jest w każdym salonie plusa !!! ). Nie mogłem akurat podejść do żadnego salonu bo byłem na wyjeżdzie więć poprosiłem babcię ( 75 lat ). W salonie zażądano od niej numeru jakiejś osoby do której konsultant plusa będzie mógł zadzwonić aby potwierdzić chęć zakupu usługi przez babcię . ŻENADA. Babcia zrezygnowała. Tak więc jeżeli babci się nie udało to poszedłem ja ( slaon olsztyn , aura centrum ). Umowę podpisałem ale obsługa mnie powaliła na kolana. Pani która mnie obsługiwała była tak znudzona pracą że bałem się że zaraz sobie strzeli w głowę. Naj bardziej mi brakuje w plusie intuicyjności w jego systemie Online oraz brak wersji mobilnej takowego systemu na urządzenie mobilne czy w formie aplikacji. CHWALĘ za to prędkości plusa, bo w momencie gdy zmieniłem ustawienia modemu na tylko 4g i podpiąłem antenę zewnętrzną up link był większy niż down link i nie był mniejszy niż 22 Mb/s. Kolejny jest Orange. Dobrego czasu miałem w tej sieci komputer z internetem ( zakup w sieci ), telefon w ofercie mix dla dziecka i abonament. Komputer miał wbudowany modem o prędkości do 10 Mb/s. Na początku mi to wystarczało, ale g

  • 1

    56. ~Dominik  2015-02-18 22:09:29  host: user-164-126-123-5.play-internet.pl

    A ja testowałem internet i usługi wszystkich czterech operatorów. Nie biorę Orange i T-Mobile jako jedność tylko dla tego że bawią się w Net Works. Zacznę od Plusa. Czasami ma fajne pomysły, ale gorzej już z wykonaniem. Przed dłuższy czas spał i dawał się podgryzać konkurencji. Na aktywację usługi ochrony internetu musiałem czekać trzy dni ROBOCZĘ. Na aktywację Plus Chmury musiałem czekać około dwóch dni roboczych. Połączenie z biurem obsługi ( dział techniczny ) wymaga dużej cierpliwości. Czekałem ponad 30 minut z czego zostałem rozłączony. Najlepsze jest w tym połączeniu to że numer jest niby stacjonarny, a poszedł poza abonamentem. Co mnie dosyć mocno dotknęło to jakość obsługi w punkcie i wogóle system podpisywania umowy ( nie mówię że tak jest w każdym salonie plusa !!! ). Nie mogłem akurat podejść do żadnego salonu bo byłem na wyjeżdzie więć poprosiłem babcię ( 75 lat ). W salonie zażądano od niej numeru jakiejś osoby do której konsultant plusa będzie mógł zadzwonić aby potwierdzić chęć zakupu usługi przez babcię . ŻENADA. Babcia zrezygnowała. Tak więc jeżeli babci się nie udało to poszedłem ja ( slaon olsztyn , aura centrum ). Umowę podpisałem ale obsługa mnie powaliła na kolana. Pani która mnie obsługiwała była tak znudzona pracą że bałem się że zaraz sobie strzeli w głowę. Naj bardziej mi brakuje w plusie intuicyjności w jego systemie Online oraz brak wersji mobilnej takowego systemu na urządzenie mobilne czy w formie aplikacji. CHWALĘ za to prędkości plusa, bo w momencie gdy zmieniłem ustawienia modemu na tylko 4g i podpiąłem antenę zewnętrzną up link był większy niż down link i nie był mniejszy niż 22 Mb/s. Kolejny jest Orange. Dobrego czasu miałem w tej sieci komputer z internetem ( zakup w sieci ), telefon w ofercie mix dla dziecka i abonament. Komputer miał wbudowany modem o prędkości do 10 Mb/s. Na początku mi to wystarczało, ale g

  • 1

    57. ~Dominik  2015-02-18 22:24:54  host: user-164-126-123-5.play-internet.pl

    ... ale gdy do centrali musiałem przesłać 5 GB danych a mój limit danych wynosił 6 GB to był już problem. Ratowałem się usługą nielimitowanego internetu w nocy ale gdy przychodziła magiczna godzina nagle zasięg bardzo mi spadał i interet co chwilę się rozłanczał. Poszłem więc do salonu aby kupić jakiś zewnętrzny modem ale miły pan powiedział że orange takiej możliwości nie przewiduje. W tym momencie ta usługa internetu stała mi się bez użyteczna. Postanowiłem więc że umowę na internet z komputerem rozwiąże a wezmę z samym modemem. w salonie okazało sie że jest taka możliwość ale tak duży operatora jak Orange ma do wyboru tylko jeden router "Airbox" z miesięcznym limitem danych 10 GB i nielimitowanym internetem LTE do marca. Pytam więc co będzie w kwietniu z tym nielimitowanym internetem . I tu sie okazuję że nikt nic nie wie. Ani w salonie ani na infolinii. Tak więc w tym miejscu zaczynam rozkłądać tą ofertę na czynniki pierwsze i okazuje się że jeśli ktoś podrużuję po polsce gdzie np. jest zasieg 3G lub 2G to ta oferta nie jest dla niego bo internet najpierw ci schodzi z głownego pakietu a dopiero po wykorzystaniu swojego pakietu miesiecznego danych możesz korzystać z nielimitowanego internetu LTE . O tyle mnie to boli iż mieszkam w Olsztynie gdzie mam LTE i do pewnego momentu korzystałem bez oporu i wykorzystywałem te swoje 30 GB ale teraz raz na tydzień jeżdżę do Kętrzyna gdzie Orange nie ma LTE i jest LIPA. Wracając do tematu na usługę internetu i MIX wpłacałem po 300 zł depozytu. Umowy na te usługi rozwiazałem i potem miałem duży problem z odzyskaniem depozytu. jakiś czas temu coś mnie tknęło żeby zadzwonić i dowiedzieć sie czy wszystko jest ok z moim dawnym kontem w orange . Z jakim konsultantem nie rozmawiałm każdy miał inną wersję. Jeden mówił że mam nadpłatę. Inny że mam nie dopłatę a jeszczę inny że nie jest w stanie mi odpiowiedzieć. Pachni

  • 1

    58. ~Dominik  2015-02-18 22:24:58  host: user-164-126-123-5.play-internet.pl

    ... ale gdy do centrali musiałem przesłać 5 GB danych a mój limit danych wynosił 6 GB to był już problem. Ratowałem się usługą nielimitowanego internetu w nocy ale gdy przychodziła magiczna godzina nagle zasięg bardzo mi spadał i interet co chwilę się rozłanczał. Poszłem więc do salonu aby kupić jakiś zewnętrzny modem ale miły pan powiedział że orange takiej możliwości nie przewiduje. W tym momencie ta usługa internetu stała mi się bez użyteczna. Postanowiłem więc że umowę na internet z komputerem rozwiąże a wezmę z samym modemem. w salonie okazało sie że jest taka możliwość ale tak duży operatora jak Orange ma do wyboru tylko jeden router "Airbox" z miesięcznym limitem danych 10 GB i nielimitowanym internetem LTE do marca. Pytam więc co będzie w kwietniu z tym nielimitowanym internetem . I tu sie okazuję że nikt nic nie wie. Ani w salonie ani na infolinii. Tak więc w tym miejscu zaczynam rozkłądać tą ofertę na czynniki pierwsze i okazuje się że jeśli ktoś podrużuję po polsce gdzie np. jest zasieg 3G lub 2G to ta oferta nie jest dla niego bo internet najpierw ci schodzi z głownego pakietu a dopiero po wykorzystaniu swojego pakietu miesiecznego danych możesz korzystać z nielimitowanego internetu LTE . O tyle mnie to boli iż mieszkam w Olsztynie gdzie mam LTE i do pewnego momentu korzystałem bez oporu i wykorzystywałem te swoje 30 GB ale teraz raz na tydzień jeżdżę do Kętrzyna gdzie Orange nie ma LTE i jest LIPA. Wracając do tematu na usługę internetu i MIX wpłacałem po 300 zł depozytu. Umowy na te usługi rozwiazałem i potem miałem duży problem z odzyskaniem depozytu. jakiś czas temu coś mnie tknęło żeby zadzwonić i dowiedzieć sie czy wszystko jest ok z moim dawnym kontem w orange . Z jakim konsultantem nie rozmawiałm każdy miał inną wersję. Jeden mówił że mam nadpłatę. Inny że mam nie dopłatę a jeszczę inny że nie jest w stanie mi odpiowiedzieć. Pachni

  • 1

    59. ~Dominik  2015-02-18 22:37:30  host: user-164-126-123-5.play-internet.pl

    Teraz na scan idzie T-Mobile. Z jego udług Post paid korzystałem przez dłuższy czas. Do pewnego momentu mi się nawet podobał. jarała mnie jakość jego obsługi. MIałem abonament jump XL za 79 zł. Telefon kupiłem nie brandowany. Nie zwracałem uwagi na predkości bo akurat w tym momencie zależało mi tylko na jakości usług i jako takie były. Pewnego razu kiedy zacząłem się dokształcać i mieliśmy zajęcia w szkole przy DPS który w sumie w 70 % otaczał naszą szkołę a pozostałe 25% otaczał las zauważyłem że strasznie tracę zasięg i mimo posiadaniu dwóch kresek internetu nie byłem w stanie korzystać z internetu ażeby zadzwonić musiałem wejść na górkę, pójść na pentlę i z tamtąd mogłem zadzwonić. Moja znajoma miała telefon w Play i przy jednej kresce była w stanie korzystać z internetu i dzwonić. Trochę mnie to zdziwiło. Zacząłem szperać w internecie i po infolini. Okazało się że T-Mobile ma taką politykę iż klasyfikuję swoich klientów. Im wyższa klasyfikacja tym większy piorytet. Działa to tak że użytkownik usług na kartę nie będzie mógł skorzystać z usług bo akurat jest słaby zasięg lub pojemność a w danej miejscowości i w danym czasie użytkownik biznesowy też chcę skorzystać więc on ma piorytet a użytkownik na kartę cz indywidulany ab nie.

  • 1

    60. ~Dominik  2015-02-18 22:43:41  host: user-164-126-123-5.play-internet.pl

    Proszę sobie przypomnieć jak to było gdy powstawało net works. Użytkownicy Orange bez problemu korzystali z sieci a użytkownicy T-Mobile mieli problemy zalogować sie do sieci. Mój znajomy miał wtedy taką sytuację że czekał cały dzień na bardzo ważny telefon a nie zauważył że akurat nie jest zalogowany do sieci bo akurat powstaje networks. Porównajcie sobie internet Orange i TMobile. Niby taki sam zasięg bo przecież chucznie reklamowany networks a w T-Mobile w porównaniu z Orange zawsze jest słabszy . wolniejszy internet. Słabszy zasięg. A przecież pasmo LTE należy w tej firmie do T-Mobile dziwne. Co nie? Nie będę już wspominał że T-Mobile to oszuści i złodzieje i dla mnie są przegrani

  • 2

    61. ~Dominik  2015-02-18 22:50:59  host: user-164-126-123-5.play-internet.pl

    Na koniec zostawiłem sobie Play. Jest naj młodszy i każda usługa, nowość którą wdroży jest naj. Mimo tak słabego zasięgu przekonałem się do tej sieci. swoje faktury płacę co miesiąc przez internet za pomocą katy. Jako druga sieć po plusie taką możliwość wprowadziła. Ma genialną obsługę internetową i aplikację na telefon. trochę nieczytelne faktury. Kiepska jakość połączeń. Internet działa mi około 10 Mb/s ale mi to wystarcza. Strasznie duzo usług dodatkowych których nie rozwija np, onet dysk, play fitnes, tv play pl ( zlikwidowana ) . Mimo tych wszystkich minusów naj bardziej polecam Playa :-)

  • -2

    62. ~erwin  2015-02-22 22:04:26  host: 91-225-11-116.laguna.net.pl

    Od stacjonarnego to nie wiem, ale mobilny to mają na pewno najbardziej rozbudowany. Komputer Świat w zeszłym roku publikował zestawienie i nie było dyskusji co do wyniku.

  • -2

    63. ~remik  2015-02-24 06:17:00  host: host-142-40.jkns.pl

    U mojej mamy podłączyliśmy LTE Plusa, bo nie było stabilnej opcji od innego dostawcy i chociaż mieliśmy z bratem wątpliwości, czy zastąpi standardowy net po kablu, zaskoczyło nas jak dobrze ta usługa działa. Zero przerw, spadków jakości sygnału, sam sobie chyba to od nich kupię.

  • -2

    64. ~parciwn  2015-02-24 16:27:37  host: fbd124.internetdsl.tpnet.pl

    Ja nigdy nie miałem problemów z siecią Plusa, może tak fortunnie obracam się w rejonie zasięgu, a może po prostu mają dobrą infrę, bo jakoś szczególnie pod tym względem nie wybieram miejsc, do których jeżdżę. Z zasięgiem LTE też są całkiem nieźli, skoro w dość krótkim czasie mają 80%

  • -2

    65. ~Wicko  2015-02-24 22:33:40  host: public-gprs516401.centertel.pl

    Ja odkąd się przeprowadziłem korzystam z ich LTE zamiast łącza stacjonarnego. Niby mam usługę nielimitowanego internetu, ale jeszcze mojego pakietu mi się przekroczyć nie udało :)

  • -2

    66. ~W D R  2015-02-27 12:30:18  host: host-142-40.jkns.pl

    Plus dostarcza na tyle solidną usługę, że zarówno GOPR, jak i GITD wybrali go swoim operatorem. W przypadku GOPR wybór był o tyle ważny, że obsługują numery ratunkowe.

  • -2

    67. ~Tomasz  2015-02-27 15:10:58  host: 088156134067.unknown.vectranet.pl

    Dobry mają ten zasięg, a to w necie mobilnym w zasadzie podstawa.

  • -2

    68. ~Wujcio  2015-02-27 21:08:57  host: boz180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Plus ma najlepszy zasięg zarówno internetu LTE jak i telefonu. W sumie to jest właśnie jedna z ich najmocniejszych stron. Śmieszne to jest czasem jak widzę, jak ludzie narzekają na brak zasięgu a ja zawsze wszystkie kreski w telefonie :D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-122-162.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.