Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plus - 6 miesięcy za darmo po przeniesieniu numeru i PS3 za 3 zł

Plus - 6 miesięcy za darmo po przeniesieniu numeru i PS3 za 3 zł

orson_dzi 2 Października 2014 16:06

7 14

Trwa promocja Plusa - klienci, którzy przeniosą swój numer do tej sieci otrzymają 6 miesięcy abonamentu gratis.



Promocja dostępna jest tylko w sklepie internetowym na plus.pl i jest adresowana do klientów posiadających umowę abonamentową lub mix w innej sieci. Za przeniesienie swojego numeru do sieci Plus otrzymają oni 100% upustu na abonament przez 6 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych.




Dodatkowo klienci mogą też otrzymać konsolę PlayStation 3 z dwoma grami: Gran Turismo 6 i Sport Champions 2 oraz zestawem Move Starter Pack. Konsola jest dostępna w cenie 3 zł w abonamencie za 59,99 zł miesięcznie, przy umowie na 24 miesiące.

Zobacz: Regulamin promocji - Taryfy LTE - sprzedaż na odległość.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:

Tagi: playstation 3 | plus

w sumie: 19
  • -2

    1.  2014-10-02 16:09:04

    Super oferta, lecę przenosić numer, do której salony otwarte?

  • -1

    2. ~Jestem MC  2014-10-02 16:10:52  host: mzg114.internetdsl.tpnet.pl

    Ale Playstation to piszemy razem,chyba,że chcecie na siłę w artykule promować markę Play,do której ukrył się odnośnik

  • 1

    3.  2014-10-02 16:18:13

    Razem razem, już poprawiłem ;)

  • 2

    4. ~  2014-10-02 16:20:33  host: apn-37-248-18-8.dynamic.gprs.plus.pl

    Plus to kombinatorzy , wziąłem u nich internet LTE z upustem 50 % i sam sim za 1 zł.w ofercie Smart Dom. Po otrzymaniu faktur upustów nie było, po zadzwonieniu do BOA też upustów nie było w systemie, trzeba było sprawę zgładzać do działu reklamacji i czekać na rozpatrzenie. Po miesiącu przyszło pismo że przepraszają i rabaty zostaną przyznane. Ja tam już dziękuję za takie promocje o które później trzeba się samemu upominać.

  • 1

    5. ~kalifar  2014-10-02 16:21:16  host: 178.183.14.241.pronet.static.t-mobile.pl

    Jak ja się ciesze, że już nie jestem w tej sieci.

  • 1

    7. ~Marcin  2014-10-02 16:34:26  host: 89-65-164-121.dynamic.chello.pl

    ceny telefonów zajebiste chyba jedna trzeba bedzie zostać w T tam może są jakieś akcje ale dają upust na teleofny

  • 0

    9. ~90  2014-10-02 16:44:04  host: 92.60.132.22

    do 4.)rabaty w ofercie smart dom są uruchamiane do 2 mc po podpisaniu umowy trzeba czytać regulaminy umów które się podpisuje a nie marudzić że się ostało oszukanym.

  • -3

    10. ~mirekb  2014-10-02 17:08:58  host: apn-46-215-65-128.dynamic.gprs.plus.pl

    pewnie wielu sie skusi

  • -1

    12. ~Kris  2014-10-02 17:58:33  host: apn-95-40-61-29.dynamic.gprs.plus.pl

    Dokładnie, już nie mówiąc o czytaniu, wystarczy się dopytać, a druga sprawa część "jęczących" ma jedne z najniższych abonamentów i wielkie zdziwienie że takie cenny są a nie inne....

  • 2

    13. ~  2014-10-02 18:31:17  host: adcz242.neoplus.adsl.tpnet.pl

    12, czy ty może regularnie zaglądasz na plusowe forum? Bo tamtejsi "specjaliści" z niewiadomych przyczyn słowo "cena" piszą tak, jak ty.

  • -2

    14. ~wili  2014-10-02 18:51:16  host: apn-95-41-193-101.dynamic.gprs.plus.pl

    Mam pakiet kwotowy perfekt w plusie. I płacę za dzwonienie tylko 5pln netto miesi,ecznie. reszta z abonamentu idzie na SMSy premium. jestem super zadowolony.

  • 1

    15. ~  2014-10-02 19:13:54  host: apn-37-248-18-8.dynamic.gprs.plus.pl

    @ 9, 12, czytajcie ze zrozumieniem to co napisałem, w ich systemie te umowy figurowały jako zwykłe a nie Smart Dom, pierwsze faktury zapłaciłem w pełnych kwotach, wiedziałem o tym bo zaznaczono to przy podpisywaniu umów, drugie faktury też przyszły bez rabatu, gdybym się sam nie upomniał to wszystkie 24 przyszły by bez promocji.Promocja o którą trzeba samemu prosić po podpisaniu umowy.

  • 1

    16. ~ursus  2014-10-02 20:43:11  host: apn-46-169-75-115.dynamic.gprs.plus.pl

    Dają takie 6 miesięcy darmowe że wczoraj byłem zmuszony pisać reklamacje gdyż 3 miesiące temu podpisałem umowę przenosząc numer zaoferowali 6 miesięcy za darmo.Takie darmo że dostałem list z ich działu windykacji o nie zapłaconych rachunkach co się okazało od poczatku umowy zostawały wystawiane mi faktury widmo bo żadnej nie otrzymałem prócz pisma z działu windykacji

  • 1

    17. ~Punk  2014-10-02 21:09:33  host: apn-95-41-11-68.dynamic.gprs.plus.pl

    Czasem się trafi że system nie naliczy rabatów mimo iż powinien, ale wystarczy złożyć reklamacje i potem nie ma już problemów, powiedziałbym że większy bałagan z fakturami i rabatami ma Orange niż Plus.
    Z T-Mobile nie mam już styczności, ale z tego co mi wiadomo od znajomego też jaja są, to samo z Play`em.

  • 1

    18. ~daro  2014-10-03 08:37:09  host: public-gprs515149.centertel.pl

    ta oferta to jakiś żart - minuty wymienne na sm s i transfer, chyba idiota to kupi

  • -2

    19. ~alokz  2014-10-03 09:43:01  host: 213.158.216.156.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @17 To ja ci powiem ze zadnych problemow z T nie mialem. Zawsze co podpisywalem dostawalem.

  • -2

    20. ~ciekawy  2014-10-03 09:48:54  host: n13-09-04.opera-mini.net

    Bardzo dobra, elastyczna oferta. Chyba jednak wroce do Plusa

  • 0

    21. ~  2014-10-03 23:24:54  host: apn-31-1-235-80.dynamic.gprs.plus.pl

    4, 9 i 12: Też miałem taki przypadek, zawierając umowę w Plusie. Po ciężkich bojach i reklamacjach, kiedy już na spokojnie rozmawiałem z facetem z działu reklamacji - okazało się, że pani w salonie celowo tak namieszała, bo oni mają płaconą prowizję od tego, ile nagonią kasy Polkomtelowi. Więc - im klient zapłaci więcej - tym oni mają więcej... Cóż...

  • 0

    22. ~oszuksny  2015-02-19 20:09:22  host: ip-37-152-18-155.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Pół roku bez opłat to nadaje się do śmiechu warte!!! przeniosłem 2 numery i już żałuje na chwilę obecną już poraz drugi przysłali mi faktury z abonamentem.Idzieszzreklamacją do salonu tsm cie mają GDZIEŚ!!!! bo umowa zawarta przez internet.Dzwonisz do działu obsługi wisisz pół godziny na słuchawce i słyszysz dziękujemy proszę czekać JAK MIŁO zwłaszcza że każdą kolejną minutką masz lżejszy portwel aplus zaciera rączki.Złożyłem reklamację czas na odpowiedź się kończy i narazie przychodzą kolejne faktury.Nie polecam nikomu SZKODA ZDROWIA!!!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-179-146.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet