Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Płonie Galaxy S4? Nokia pomoże

Płonie Galaxy S4? Nokia pomoże

LuiN 12 Grudnia 2013 12:43

16 3

s4 fire Gdy zapłonął Samsung Galaxy S4 Kanadyjczyka o nicku ghostlyrich, a Samsung nie chciał wymienić telefonu na nowy jeśli ten najpierw nie usunie nagrania szkód z Internetu, z pomocą nieoczekiwanie przyszła Nokia.




Oddział Nokia USA odpisał na wpis poszkodowanego na Twitterze następująco: Ghostlyrich chcemy Ci pomóc. Pozwól nam wysłać Ci Nokię Lumia, abyś mógł doświadczyć jak obsługa klienta naprawdę powinna wyglądać.


Przypomnijmy, że poszkodowany Kanadyjczyk za namową pracownika salonu sieci komórkowej postanowił udokumentować szkody wynikłe z zapalenia się Samsunga Galaxy S4 w czasie ładowania go oryginalną ładowarką. Nagranie zostało umieszczone w sieci, po czym Samsung w odpowiedzi na reklamację zaoferował wymianę telefonu na nowy, pod warunkiem usunięcia nagrania i braku publikacji kolejnych roszczeń.


Zobacz: inne filmy z kategorii Telefony


Zamiast proponowanej "ugody", mieszkaniec Kanady przygotował kolejne nagranie i podzielił się informacją na temat propozycji Samsunga z resztą świata. Filmy obejrzano już ponad milion razy.


Zobacz: inne filmy z kategorii Telefony


Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: Nokia, wł     

Dodaj do:

Tagi: lumia | nokia | s4 | samsung

w sumie: 42
  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    25. ~rough  2013-12-12 14:56:30  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    @23 - no właśnie problem polega na tym że to nie żaden baran wysłał jakieś tam pismo, tylko że taka jest procedura postępowania tej firmy w takich sytuacjach, przecież ten koleś mówi że takie pismo dostają też inni ludzie którzy mają wadliwe telefony Samsunga ale nie mogą się wypowiadać bo podpisali to pismo i teraz nie mogą się domagać na przykład odszkodowania w sądzie ani publikować materiałów na których widać że telefon jest wadliwy, taka jest polityka Samsunga i nie tylko w tej sprawie ale tak jak już mówiłem w wielu sprawach jest takie lub podobne podejście

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    26. ~rough  2013-12-12 14:58:47  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    a poza tym, jeśli to był jakiś jeden baran to gdzie przeprosiny Samsunga? gdzie nowy telefon dla tego gościa? gdzie sprostowaniesprostowanie, wyjaśnienie że ten pracownik został wyrzucony, a Samsung nie pochwala takich praktyk gdzie to jest, pytam sie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    27. ~Namakon  2013-12-12 15:02:09  host: 81.219.84.18

    I tak za cenę jednej lumii zapewnili sobie reklamę na jaką w innym wypadku musięliby wydać kilka tysięcy - pozostaje pogratulować refleksu ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    28. ~Fobs  2013-12-12 15:04:59  host: 89-76-117-155.dynamic.chello.pl

    Apple nie dałoby swojego telefonu w obawie że też się spali jak już się zdarzało z ich wyrobami i ten kolo to nagłośni. Brawo Nokia!

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    29. ~Fun  2013-12-12 15:19:19  host: asg97.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ip 5S ma sporą awaryjność . Nowe z pudełka. Także nie dziwne ze nie wyrabiają z produkcją.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    30.  2013-12-12 15:30:20

    Każdy z nas jest zniesmaczony postawą firmy Samsung, każdy nawet użytkownik samsunga. Sam się zastanawiam jak nie mieli wstydu tak postąpić w stosunku co do tego człowieka. Ktoś napisał, że każdej firmie mogło się to przytrafić, wadliwe gniazdo, nawet Aplowi ( tak to do Ciebie applefan). Najbardziej w tym momencie mnie denerwuje to, że oni nic z tym nie zrobili. Świat też na co dzień nic o tym nie wie, ponieważ nie jest to dostatecznie nagłośnione. Głównie wybrane strony internetowe, powinno być to w telewizji i na większą skalę! wtedy i cena i marka by straciła na wartości. Pewnie błąd by naprawili, my byśmy się w tańszy sprzęt zaopatrzyli a oni by pokutowali. Ament

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31.  2013-12-12 15:32:27

    Zakupiłem Samsunga Ativ S przez iBood.pl Nie wiem, czy to sprzedawca, czy serwis, ale czekam na telefon już przeszło 8 tygodni. w każdym razie odradzam telefon, bo jest wykonany ze słabej jakości materiałów. Co do sprzedawcy, to zablokował mi możliwość komentowania na stronie, na portalu na FB, a do tego przez pierwsze 5 tygodni nie ustosunkował się do mojej reklamacji, po czym od tamtego czasu też ma mnie w poważaniu. Co do postów, spróbujcie napisać coś nie pozytywnego na FB, czy na ich stronie, zaraz was zbanują (nic obraźliwego nie napisałem, spytałem się kiedy rozpatrzą moją reklamacje). Cenzura totalna. Całą sprawę wrzuciłem na wykop.pl. Jak ktoś chce mogę podesłać linka.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32.  2013-12-12 15:39:47

    @rough w swoim tekście nawet nie wpomniałem nic na temat obsługi klienta, wymienianiu telefonu itp więc nie mam zielonego pojęcia do czego się odnosisz? chyba mojej wypowiedzi nie zrozumiałeś do końca.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~moki  2013-12-12 15:39:53  host: 89-71-170-6.dynamic.chello.pl

    @applefan_ - sorry, ale chwilami jak cię czytam to już sam nie wiem ... czy się śmiać, czy płakać nad tobą. Faktem jest że jesteś jednym z tych, którzy najwięcej wypowiadają sie na Telepolis'ie - ale też i faktem jest że jesteś jednym z tych, którzy najwięcej piszą bzur, bredni i niedorzeczności na tym portalu - czy tylko ty tak masz (nierówno pod sufitem), czy wszyscy fani Apple'a???

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    34. ~  2013-12-12 15:45:32  host: 87-205-51-151.adsl.inetia.pl

    Reakcja na takie coś jest zawsze trudna. Samsung dał ciała, bo niepotrzebnie zaczął straszyć, ale pewnie za dużo mieli cebulaczków, którzy chcieli wyłudzić nowe produkty. Zamiast jednak straszyć prawnikami mogli poprosić o odesłanie i przeanalizowanie czy usterka jest z winy urządzenia, a nie np. jakiejś badziewnej ładowarki, bo przecież umieszczenie Samsungowej na filmie nie znaczy, że było przez nią ładowane. Za dużo na tym świecie cwaniaków. Tak czy inaczej - skucha Samsunga, brawa dla Nokii.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    35. ~  2013-12-12 15:52:29  host: 87-205-51-151.adsl.inetia.pl

    @17 - ale ty jesteś klientem z Bolandy, nie z Hameryki (w tym Kanady), do tego takim co zrobiłszum na ponad milion wyświetleń filmu...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36.  2013-12-12 16:02:59

    @24 nie masz pojęcia, nie pisz bzdur.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    37. ~pabloki  2013-12-12 17:10:48  host: public-gprs390100.centertel.pl

    najgorszy ruch jaki nokia mogła zrobić. Niema żadnej gwarancji że mimo wyśrubowanych standardów bezpieczeństwa ta nokia nie ulegnie jakiemuś wypadkowi , to właśnie dlatego inne firmy nie wydają takich propozycji, bo przecież taki telefonik dla firmy to praktycznie żaden koszt a porażka może być ogromna . Jest 50/50 że będzie dobrze , czasem pozytywne myślenie odbiera zdrowy rozsądek. Idea szczytna , marketingowo super , ale konsekwencje moga przyćmić blask chwały.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38.  2013-12-12 17:18:53

    @37 W zasadzie jeśli im ta nokia wybuchnie to też nie będzie ciekawie :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39. ~LubieCie  2013-12-12 17:19:27  host: OstyR005-taniegrzanie.inetia.pl

    do @37 : ale tu nie o to chodzi ta nokia nie ulegnie żadnego wypadkowi, nokia nie oferuje mu gwiazdki z nieba czy niezniszczalnego telefonu. oferuje mu gwarancje prawidłowego rozwiązania sprawy jeśli zaistnieje podobna sytuacja. gdyby mu sie spaliła Lumia, to mu wymienią na nową.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    40. ~LubieCie  2013-12-12 17:21:41  host: OstyR005-taniegrzanie.inetia.pl

    edit: zapomniałem dopisać - wymienią na nową, oczywiście bez żadnych szantaży czy dodatkowych warunków. jeśli telefon jest na gwarancjii i zostaje uszkodzy w taki sposób jak wyżej - producent Ci wymienia, bez żadnego gadania, i to czy wrzuciłeś film na youtube, nie powinno mieć tutaj żadnego znaczenia. to chyba starała się przekazać Lumia, w swoim wpisie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    41.  2013-12-12 18:00:48

    @31 - Nie obraź się, kupiłeś telefon, czekasz 8 tygodni i nadal go nie otrzymałeś więc odradzasz ten telefon? (osobiście uważam że telefony same siebie nie wysyłają więc nie mogą być winne, raczej pretensje powinieneś mieć do iBood.pl i ich odradzać) Dodatkowo mówisz że telefon został wykonany z kiepskiej jakości materiałów, to dlaczego wydałeś na niego własne pieniądze, ktoś przystawił lufę do głowy?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42.  2013-12-12 18:07:24

    @pabloki tutaj chodzi o obsługę klienta a nie o to, że coś się zepsuje bo psuje się dzisiaj wszystko. Mam s4 i Lumie 920 i Samsungowi niestety daleko do jakości wykonania Lumii. Oglądałem nawet osadzenie portu w Nokii i Samsungu i wcale się nie dziwię że mogą być kłopoty. Po pół roku użytkowania s4 ma wyraźnie luźny port. Do Nokii nadal wtyczka wchodzi sztywno a ma już rok.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~pabloki  2013-12-12 19:12:45  host: public-gprs517026.centertel.pl

    @38,39,40,42 wiem że chodzi o obsługę i napisałem że to sie chwali jednak co jeśli pojawi sie niewypał? Sam mam nikie i wiem że nawet w polsce ma wysoki standard obsługi(samorozwarstwiająca się obudowa od chwili zakupu do serwisowania minęło 2 miesiące i bezdyskusyjną kwestią było przyjęcie na serwis poza nokia care co zrobiono a ja po 3 dniach miałem nową obudowe i najnowszy soft, wszystko z naturalnym podejściem)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~PRowiec  2013-12-13 10:15:56  host: 213-17-245-18.ip.netia.com.pl

    Zupełnie z innej beczki. Kupiłem onegdaj dla juniora paczkę pieluszek Huggies. Pechowa paczka miała kilka (3-4?) pieluszek, które - w wyniku jakiegoś błędu na linii produkcyjnej - w przedniej części zamiast miękkiego wkładu miały po kilka grud zbitego "kleju" (a może to był ten wkład pochłaniający, który się zbrylił - nieważne). Zadzwoniłem na ich infolinię - zgodnie z sugestią na opakowaniu - by się poskarżyć na niezadowalającą jakość. Po zebraniu ode mnie szczegółowego wywiadu nt. wad, przeproszono mnie z pięć razy, a następnego dnia w moich drzwiach stanął kurier z wielką paczek pieluch i różnymi gadżetami + list z przeprosinami. Tak wygląda obsługa klienta i działania PRowe w wykonaniu profesjonalistów.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-50-227.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.