Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości PlayStation Plus w Red Bull Mobile

PlayStation Plus w Red Bull Mobile

orson_dzi 1 Września 2017 14:48

2 4
ps plus rbm

Osoby wybierające ofertę Red Bull Mobile z telefonem otrzymają darmowy dostęp do usługi PlayStation Plus na trzy miesiące.

Aby skorzystać z promocji należy:
  • wybrać ofertę Red Bull Mobile z telefonem,
  • wysłać SMS-a o treści TAK na numer 656,
  • skorzystać z otrzymanego w SMS-ie zwrotnym kodu na darmowe 3 miesiące usługi PlayStation Plus.

Oferta jest ważna do 31 grudnia lub wyczerpania zapasów.


Źródło tekstu: Play; wł     

Dodaj do:

Tagi: play | playstation plus

w sumie: 30
  • 0

    11. ~  2017-09-01 16:06:27  host: 89-64-29-247.dynamic.chello.pl

    Dajcie spokój z tym Play. Dzisiaj tylko niezorientowani dają się na to nabrać i fanatycy. Nie jest tanio, nie jest dobrze, w roamingu 1,5Mbps więc po co się z nimi męczyć?
    Ja w listopadzie też przenoszę od nich kilka numerów.

  • 0

    12.  2017-09-01 16:11:12

    10 jeśli Orange różnicuje jakość usług w zależności od statusu klienta, to tylko źle świadczy o tym operatorze. Tym bardziej należy go omijać.

  • 0

    13.  2017-09-01 16:12:56

    @10 to daj adres, wpadnę z piwkiem i sprawdzę chętnie.
    Akurat światłowód Orange to super sprawa, sprawdzałem u kumpla i dawało radę, ale tu rozmawiamy o sieci mobilnej. Miałem tam numer i wiem jak to działa, krótkie i dłuższe awarie na porządku tygodniowym tam były. Zresztą ja nie mam żadnego interesu żeby cię przekonywać, twoja kasa, twoja firma, twoi pracownicy. Ale jak nie podobało ci się w play to już lepiej plus albo t-m.

  • 0

    14.  2017-09-01 16:16:12

    toms - ja nie wiem czy różnicuje czy nie. Powiem jedno - w moim regionie jeśli firmowy numer to w Plusie albo w Orange. Nie dopytuję o jakość, bo to głupie. Ale jeśli duże firmy korzystają, to na rzeczy jest raczej to lepsze niż gorsze.
    Firmy to nie konsumenci ;-)
    Jeśli Ty się zraziłeś, to nie znaczy, ze wszędzie są podobne podstawy do oceny operatora.

  • -1

    15. ~  2017-09-01 16:19:09  host: public-gprs351177.centertel.pl

    toms ty niedługo wszystkich operatorów będziesz omijal a abonament to już zupełnie nie dla ciebie. Zostaniesz karciarzom do końca. Ja uważam, że karty biznesowe powinny mieć inny priorytet, lojalność powinna być doceniona, zawsze tak było. Przecież to stosuje każdy operator ale tobie żyje się lepiej jak o tym nie wiesz :)

  • 0

    16. ~  2017-09-01 16:24:54  host: public-gprs351177.centertel.pl

    Przecież Play w abonamentowych VIP odblokowal LTE TMobile więc też roznicowal abonentów a ty zamiast go omijać to dzieciom kupiłeś.

  • 0

    17. ~pabloki  2017-09-01 16:28:46  host: user-188-33-220-127.play-internet.pl

    wlo ponoc masz tez tmobile . jesli byś go używał to zoabaczyłbyś że warto nawet dopłacić te 5zł bo komfort i jakość lepsza. to że firmy wybieraja różnych operatorów wynika z oferty cenowej a nie jakości.

  • 0

    18. ~  2017-09-01 16:29:57  host: public-gprs351177.centertel.pl

    13, rozwazalem TM bo znajomy ma u nich kilkadziesiąt aktywacji i vpn ale doradca jakiś nieporadny i trudna komunikacja z nim była a Orange szybko i sprawnie przygotowali oferty i cała resztę przeprowadzili

  • 0

    19.  2017-09-01 16:36:36

    17 - a to ciekawostka!! Z czego wysnułeś, że mam T-Mobile? Kiedykolwiek o tym wspomniałem, oprócz informacji, z e swego czasu miałem numery u wszystkich głównych 4 operatorów - u 3 dla jaj, żeby w erze "bez limitu w sieci" znajomi mieli do mnie za darmo? Tak - miałem numer w T-Mobile, ale tylko prze rok z groszem, kiedy była taka oferta, w której z jednym numerem bez limitu wzajemnie można było rozmawiać. Miałem to powiązane z numerem mojego przyjaciela, zakochanego w Erze i T-Mobile. Ale już w większości w nju (dzieci) i w Orange (komórka żony i Love ze wszystkim) - a niedługo i jego numer do Orange przejdzie ;-) Taki to komfort i jakość. I to w rejonie gdzie Era tradycyjnie była podstawowym operatorem komórkowym ;-)

  • 0

    20.  2017-09-01 16:40:45

    @18 Znajomy też tak zrobił a teraz konsekwentnie wypowiada umowy pomarańczowym, bo prawie przy każdej fakturze musi coś tam wyjaśniać, albo nie naliczony rabat, albo naliczony nie tak jak trzeba, albo jakieś koszty nie wiadomo skąd. A ma facet sporo tych ofert, telefony dla pracowników, internet w biurze, do domu też sobie wziął, jakieś internetowe karty do tabletów i jeszcze jakieś oferty stacjonarne tam są. Oni chyba myślą, że jak ktoś ma tyle numerów to można go na parę groszy zawsze skubnąć, bo przy takiej ilości nigdy się nie połapie. Ale facet jest skrupulatny bo twierdzi, że skoro płaci to ma być zrobione jak trzeba, a nie ciagle coś nie tak.

  • 0

    21.  2017-09-01 16:41:18

    Wszyscy tutaj chyba wiedzą, że używam kart wszystkich operatorów ze wskazaniem na jednego wiodącego. Zasięg czterech sieci też mam podobny. Jeśli zatem porównać jakość np. rozmów, to chyba mogę napisać - mam nadzieję- obiektywne wnioski. Na to, że się one niektórym nie podobają, już nie mam wpływu. Moim zdaniem różnice między abo i kartą powinny dotyczyć jedynie wachlarza usług, a nie ich jakości. Każdy operator, który nie spełnia tego postulatu ma u mnie przerąbane.

  • 0

    22.  2017-09-01 16:43:21

    Między nami?

  • 0

    23.  2017-09-01 16:45:44

    toms - a który operator różnicuje jakość usług w abonamencie i w prepaidzie? I na czym to polega?

  • 0

    24.  2017-09-01 16:46:48

    wlo - przeczytaj post nr 15 - tam masz wyjaśnione.

  • 0

    25. ~  2017-09-01 16:47:56  host: public-gprs353331.centertel.pl

    20, z moich znajomych nikt nie narzeka, za to na TM pod względem rozliczeń owszem, to właśnie tam jakieś dodatkowe opłaty sie zdarzają . Przecież nikt tego nie robi ręcznie , jest system i tyle i widać nie zawsze działa prawidłowo, w Play też miałem trochę reklamacji odnośnie faktur. Każdy wybiera co mu pasuje,ją dokonałem takiego wyboru a niewykluczone że za dwa lata zmienie. Napewno nie wrócę do Play a reszta jest do rozważenia

  • 0

    26.  2017-09-01 16:56:52

    @25 No właśnie jestem ciekaw co on wybierze, myśli o t-m albo play, plusa odrzucił bo jak chciał przedłużać umowę to chcieli mu wcisnąć gorszą ofertę niż miał. Kupił synowi play na studia i do października ten router jest u niego, więc posprawdza w biurach i w miejscach gdzie najczęściej ma pracowników, jeśli coś będzie nie tak to ma wybrać t-m. Pewnie pogada z doradcą jednego i drugiego i zdecyduje. Ja tam mu nie doradzam nic, za duża odpowiedzialność.

  • -1

    27. ~pabloki  2017-09-01 16:57:44  host: user-188-33-220-127.play-internet.pl

    19 pisąłeś kiedys że masz tak taka . coś kojarzyłem , jak widzę dobrz kojarzyłem . myślałem że masz nadal. a ten znajomy to pewnie przechodzi tylko dlatego że dzieci i żona w orange. tmobile ma jakosc lepszą , obsługa umie współpracowac ale trzeba nią kierowac wtedy robią co chcesz. wtedy realizuja co chcesz. pewnie sparzy sie na orange. zasięg przecież porównywalny . oczywiście im mniej w tmobile ludu tym lepiej dla mnie bo szybsza transmisja choć i tak mam szybką .

  • -1

    28. ~pabloki  2017-09-01 17:01:29  host: user-188-33-220-127.play-internet.pl

    25 większość tych naliczeń wynika z nieczytania umowy przez klienta.

  • 1

    29.  2017-09-01 17:05:03

    @28 a anulowanie tych naliczeń po reklamacjach wynika z?

  • -1

    30. ~  2017-09-01 18:19:21  host: 185.137.19.139

    @29 z politowania i pańskiej dobroci.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-152-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.