Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play: Zmiany w taryfie Europa Unlimited dla obecnych abonentów

Play: Zmiany w taryfie Europa Unlimited dla obecnych abonentów

LuiN 12 Maja 2014 07:47

23 5

Taryfa Europa Unlimited w pierwotnej swej formule pozwalała na nielimitowane odbieranie połączeń roamingowych w UE. Play wprowadza w niej zmiany, które pozwalają bez konsekwencji rozwiązać umowę.




Od 19. grudnia nowe umowy miały już limit 1000 minut (przychodzące połączenia w roamingu w UE) na cały okres zobowiązania, teraz Play wprowadza limit również dla umów podpisanych przed tą datą. Blogplay.eu dotarł do pisma, które sieć wysyła swoim abonentom. O pismach informują także czytelnicy TELEPOLIS.PL. Wynika z niego, że od 10. czerwca zmianie ulegnie forma rozliczeń opłat abonamentowych.


W myśl pisma, abonenci otrzymają pakiet 1000 minut na połączenia odbierane w Strefie Euro, a po jego przekroczeniu naliczana będzie opłata w wysokości 0,19 zł za każdą minutę takiego połączenia.


Jako, że powyższa zmiana jest podwyższeniem cen usług telekomunikacyjnych, klienci mogą do 10. czerwca rozwiązać umowę bez ponoszenia opłaty z tytułu kary umownej.


Marcin Gruszka potwierdził informacje o wysyłanych pismach ze zmianą warunków. Potwierdził także, że Zgodnie z prawem klienci maja prawo do zerwania umowy.

Źródło tekstu: blogplay.eu, wł     

Dodaj do:

Tagi: europa unlimited | play

w sumie: 219
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    209. ~oszukana  2014-05-27 23:26:49  host: host-217-170-162-148.cable.net-inotel.pl

    Play teraz próbuje kłamać, że kara umowna zostanie jednak naliczona - chociaż mam nielimitowane rozmowy i zmienia mi się regulamin. Najpierw dostałam informację, ze mogę zerwać bez naliczenia karty. Później dostałam info, że jednak kara będzie naliczona Podejrzewam, ze próbują przetrzymać klientów do 10 czercwa, a potem napiszą ze przepraszają za błąd konsultanta i że jest już za późno by zerwać umowę bez konsekwencji

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    210. ~oszukana2  2014-05-28 00:12:07  host: host-217-170-162-148.cable.net-inotel.pl

    Posiadałam własnie taryfę - Europa Unlimited z nielimitowanymi połączeniami (umowa podpisana w październiku na 99 zł).
    Napisałam do Play z prośba o informacje (chodziło w sumie bardziej o potwierdzenie) czy ja również
    mogę rozwiązać umowę bez uiszczania kary.

    Odpowiedź była taka jak oczekiwałam:

    "Odpowiadając na pytanie dotyczące rozwiązania umowy, uprzejmie
    informuję, iż oczywiście w związku ze zmianami regulaminu może Pani
    rozwiązać umowę bez naliczenia kary, jednakże w rezygnacji należy
    zawrzeć informację, że jest to związane ze zmianami regulaminu."

    Problem pojawił się gdy wysłałam wypowiedzenie i okazało się, że w
    odpowiedzi mam zawartą informacje o naliczeniu kary. Ponownie napisałam
    do Play i dostałam krótką wiadomość, że jednak kara będzie naliczona
    i przepraszają za wprowadzenie mnie w błąd.

    Poszukałam na forach i wyczytałam, że Play zmienia regulamin tylko
    wybranym klientom z nielimitowanymi rozmowami za granicą. Napisałam do UOKiK z pytaniem czy mogą sobie wybrać komu zmienią regulamin a komu nie. Przecież zmiana regulaminu jest zmianą regulaminu i
    tyczy się wszystkich których ten regulamin dotyczył.

    Czekam na informacje, ale mam czas tylko do 10 czerwca. Podejrzewam, ze Play może tak kombinować: błędnie informuje o naliczeniu kary i zachęca do nie zrywania umowy, a potem jak ludzie się wycofają i minie termin zerwania bez naliczenia kary przeproszą za błędną informację podaną przez konsultanta.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    211. ~adi111111  2014-06-02 13:38:39  host: aesk57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oszukana2 dostałaś już odpowiedź z UOKiK?????

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    212.  2014-06-02 13:43:02

    oszukana2 - a od kiedy Cię poinformowali o zmianie Twojego pakietu usług, w ramach Twojej umowy, na mniej korzystny? Bo od tego dnia masz liczony czas wypowiedzenia a nie od odpowiedzi na pytanie czy możesz - no chyba, zę tam napisali Ci, ze Ci kasują korzystne usługi - w co wątpię? Oj ludzie, jacy Wy pazerni jesteście...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    213. ~adi111111  2014-06-02 14:12:35  host: aesk57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wlo to nie chodzi o to że ludzie są pazerni. Chodzi o to że ludzie są słabo doinformowani co do swojej sytuacji, bo 1000 min na okres całej umowy to śmiech na sali, u innych operatorów są o wiele lepsze warunki. Sam jestem która do końca nie wie czy może czy nie może zerwać umowy, na infolini mowią że mogę, a w zapytaniu na play 24 wręcz przeciwnie, wiec jest to bardzo nie jasna sytuacja.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    214. ~adi111111  2014-06-02 14:16:30  host: aesk57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Operator musi dokładnie określić czy zmienia warunki wszystkim czy tylko wybranym osobą które przynoszą największe straty. Po za tym zmienia warunki taryfy, więc musi zmienić de facto każdemu. Więc sprawa powinna trafic do UOKiK

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    215.  2014-06-02 14:16:51

    adi111111 - pazerni Ci, którzy nie dospali pisma ws. zmiany warunków umowy a zaczynają kombinować ;-) Zrozum o co mi chodzi ;-) Jak nie dostałeś żadnej informacji pisemnej, to nie ma żadnych podstaw do wypowiadania umowy - no chyba, ze chcesz... Ale karę zapłacisz jeśli masz kontrakt terminowy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    216.  2014-06-02 14:21:12

    ~adi111111 - że zmienia wszystkim to może ogłosić w wyborczej czy innej rzeczpospolitej - w przypadku niezarejestrowanych prepaidów ;-) Abonentom musi przysłać indywidualnie. To proste i oczywiste. Oczywiście dla tych którzy myślą i dbają o swoje interesy czytając regulaminy i warunki podpisywanych umów. Jeśłi ktoś mi mówi, ze jest świadomym konsumentem ale zaczyna kombinować jak w tym przypadku, jest dla mnie cwaniakiem, jeśli robi to świadomie - szukając możliwości rozwiązania umowy, albo jest głupi - bo czytał i nie wie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    217. ~adi111111  2014-06-02 14:27:11  host: aesk57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pisma nie dostałem, ale play nie jest też w stanie stwierdzić czy takie pismo wysłało do mnie czy nie. Wiesz dla mnie jest na rękę to że zostanie mi nielimitowane odbieranie połączeń, ale jak cytując odpowiedź jaką dostałem z play " zgłoszenie nie dotyczy Pana konta abonenckiego na chwilę obecną.W związku z tym pozostanie Pan na tych samych warunkach jakie są do tej pory.W przypadku jakichkolwiek zmian zostanie Pan poinformowany o odpowiednim czasie".
    Ja rozumiem to tak że jeśli zacznę przynosić dla operatora większe straty niż dotychczas to umowę mi zmienią.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    218.  2014-06-02 14:30:57

    z pewnością ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    219. ~adi111111  2014-06-02 14:35:00  host: aesk57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i to jest właśnie ta nie pewność co do przyszłości, czy zmienią czy nie zmienią, a jest to dość istotne dla kogoś kto jednak korzysta z telefonu na terenie UE. A wiesz inni operatorzy tylko czekają na klientów z play. Orange proponuje 400 min na połączenia wychodzące i przychodzące.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    220.  2014-06-02 14:46:22

    Niepewność jest zawsze... Nigdy nie wiadomo, czy coś Ci na głowę nie spadnie i już nigdy sobie nie podzwonisz ;-) Nie przeginajcie, bo dla mnie to jest szukanie okazji na zdobicie taniego gadżetu tylko - a im wcześniej tym taniej ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    221.  2014-06-02 14:47:42

    Trzeba było wcześniej myśleć a nie teraz - skoro takie dobre sa okazje u innych. Kiedy się zdecydują zmienić umowę to będziesz myślał - jak tak postępuję - i wiesz co? Więcej czasu mam bo nie szukam, nie wypisuję, nie zastanawiam się... ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    222. ~adi111111  2014-06-02 14:55:04  host: aesk57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja jestem zadowolony z play. wiesz dla mnie nie jest problemem płacić przez najbliższe 18 miesięcy abonamentu 99zł, ja poprostu płace więc wymagam od operatora konkretnych bardzo profesjonalnych odpowiedzi i obsługi klienta.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    223.  2014-06-02 15:00:07

    ~adi111111- zapytaj czy za 2 lata będą coś zmieniać a jak Ci jednoznacznie nie odpowiedzą - zaskarż... No człowieku, zastanów się o czym mówimy! Mówimy o przepisowo doręczonej informacji o zmianie warunków umowy i prawie do jej wypowiedzenia! Mój operator zawsze mnie pisemnie informuje - dlatego z nim jestem 17 lat bez zmiany bo chwilowa moda się pojawiła - a widać Plej to była dość szybko przemijająca moda). Dostałeś pisemną informację? Nie? Więc po cholerę się zastanawiasz, skoro i tak nie możesz kompletnie nic zrobić bez tej informacji o zmianie umowy?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    224. ~adi111111  2014-06-02 15:09:41  host: aesk57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    GDYBY NIE PLAY NA POLSKIM RYNKU TO NADAL BYŚ MIAŁ GÓWNO W SWOJEJ SIECI BO PEWNIE PRZEZ 17 LAT TAK BYŁO.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    225. ~oszukany  2014-06-03 22:31:19  host: host-81-190-174-96.gorzow.mm.pl

    DLA MNIE TO ZLODZIEJE POPROSTU I TYLE!!!!! BRAK SLOW I SZKODA MOJEJ KLAWIATURY!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    226. ~mrowa  2014-06-12 14:38:03  host: 77-253-229-235.ip.netia.com.pl

    Wysłałem pismo do Play z informacją że w związku ze zmianą regulaminu na który się nie zgadzam wypowiadam im umowę,pomimo tego że nie dostałem pisma od nich. Dzwoniłem wielokrotnie do Biura Obsługi Klienta i ciągle mnie zwodzono że pismo za chwilę do mnie wysyłają i nie wysłali. Dzisiaj po zalogowaniu się na Play24 widzę że w opcjach dodatkowych odbieranie nielimitowanych połączeń jest w trakcie wyłączania , Wysłali do mnie również list w którym zapewne straszyć mnie będą karami,ale jeśli tak będzie startuję do UKE i sobie z nimi powalczę.Trzeba to chyba nagłośnić żeby wszyscy którzy zostali oszukani a nie zdają sobie nawet z tego sprawy przejrzeli na oczy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    227. ~dz  2014-07-13 12:14:09  host: 95.154.61.155

    Oszukana, Mroowa - ja też zamierzam walczyć. Otrzymałem kilkukrotnie informację, że moja taryfa kwalifikuje się do zmiany, przez co planowałem odstaąpienie od umowy i zakup nowej, z telefonem dla kogoś (dlatego mówięłm tej osobie, żeby wcześniej wzięła sobie umowę bez telefonu). Teraz z nimi walczę.
    Zadzwonię do UOKIK i zapytam właśnie (tak jak Oszukana) czy mogą traktować klientów nie równo.
    Teraz będę miał dużo wyjazdów w delegację za granicę. Planuję, żeby Narzeczona każdej nocy dzwoniła do mnie i przez całą noc będziemy im nabijać impulsy :)
    Może by zorganizować jakąś akcję?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    228. ~kaja  2014-07-15 09:20:01  host: public-gprs514991.centertel.pl

    Trzeba walczyć z play ponieważ to jawne oszustwo ja akurat miałam dwa telefony w tej ofercie i w maju otrzymałam informacje o zmianach w ofercie i o możliwości rozwiązania umowy bez dodatkowych opłat, w czerwcu rozwiązałam je i przeszłam do innego operatora, przy kolejnej fakturze okazało się że dostałam karę za wcześniejsze przeniesienie numerów (około 100zł) później prawie 1050zł za zerwanie umowy za jeden z numerów, oczywiście odwołałam się i czekam na odpowiedz. Co ciekawe play stwierdził że zmiany miały obowiązywać tylko na numerze który w pełni wykorzystywał ofertę ponieważ mąż przebywa 3tyg. poza Polską i niby komputer losowo wybierał numery z którymi będzie zrywanie umowa. Mąż ma wielu kolegów którzy skorzystali z oferty play ale ciekawe jest to że informacje o zmianach w ofercie otrzymali tylko ci co w pełni wykorzystyali ofertę play a ci co mało odbierali połączeń takiej informacji nie otrzymali. W moim przypadku play nie wskazał na którym numerze przysługuje zerwanie umowy i jak to ujął pan z BOK nastąpiło to ponieważ z reguły klient ma tylko jeden telefon w tej ofercie. Jednym słowem play to niźli kombinatoryka i jeśli my musimy płacić kary za zerwanie umowy to czy play nie powinien również zapłacić klientom kary za ich zmiany ponieważ podpisując umowy nie tylko my zobowiązujemy się płacić im abonament przez dwa lata ale również play zobowiązuje się do utrzymania oferty przez te dwa lata.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-153-46.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz Supernet, nową ofertę abonamentową T-Mobile?

Supernet - nowa oferta abonamentowa T-Mobile

 

Zobacz wynik | Opinie (36)

Archiwum Ankiet