Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play: zmiany w cennikach telefonów

Play: zmiany w cennikach telefonów

LuiN 30 Września 2010 11:42

0 0
Od 1. października obowiązywać będą niższe ceny 6 modeli telefonów dostępnych w ofercie podstawowej sieci Play.

cenniki play 30 wrzesnia

Obniżki cen dotyczą zestawów z telefonami: Samsung S7350i, LG KE970 Shine, Samsung S3600, Samsung S3310, SonyEricsson C702 i Nokia 6500 slide.




Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 35
  • 0

    20. ~wildwild  2010-09-30 13:53:28  host: 94.254.169.130

    19, wg mnie i wielu znajomych wprost przeciwnie.

  • 0

    21. ~  2010-09-30 13:56:16  host: ip-89-174-124-227.multimo.pl

    swojego czasu e51 byla tez niby nieosiagalna wszedzie. A ja zachodze i od reki kupuje.

  • 0

    22. ~Ludzie  2010-09-30 14:54:20  host: aeiz249.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie zrozumcie, 1000 sklepów jest, dajmy na to że zalega w 20 po 20 telefonów, w sumie 400. niech nawet bedzie 50 w całej Polce. Cos z nimi trzeba zrobić. Robi sie przecene cennikową dla wszystkich sklepów aby te kilka co mają na stanach, miały kiedy sprzedać. np ktoś się zatowarował 6300 a tu nagle weszła 6303 z dobrą cene i klops.

  • 0

    24.  2010-09-30 16:14:19

    23 - tez tak mam. pozdr.

  • 0

    25. ~pleyader  2010-09-30 16:34:00  host: apn-95-41-68-177.dynamic.gprs.plus.pl

    jak już ktoś powiedział.. wirtualne telefony, co by sie chciaało tego akurat nie ma....

  • 0

    26. ~Jan  2010-09-30 16:49:51  host: chello089072042190.chello.pl

    Sieć jest nie taka zła. Dzięki Play mamy niższe ceny za rozmowy, tańszy internet u konkurencji i czasami całkiem fajne telefony w dobrych cenach. Minusem jest BOK, brak telefonów i problemy z zasięgiem. Ja zasieg mam dobry a jak sie doczekam dostawy samsunga galaxy s to i bok bedzie mi zbedny.

  • 0

    27. ~bart  2010-09-30 16:54:27  host: public25013.cdma.centertel.pl

    Popyt na samsunga galaxy s i htc wildfire jest ogromny na świecie, ponoć Samsung nie wyrabia z dostawami i produkcją.

  • 0

    28. ~marttuska  2010-09-30 16:56:19  host: 217.153.73.242

    @26 Prawda, gdyby nie Play to dalej byśmy płacili dużo, dużo więcej za rozmowy. Co do BOKu to zależy jaki dział. Problemy z zasięgiem to standard, ale wystarczy nie mieć starego samsunga, a np. nokie i ustawić zasięg plusa i śmiga bez problemu ;) A co do Galaxy S - to raz jest a raz nie ma. Chwila cierpliwości i się opłaci podobnie jak było z HTC Wildfire. Pod *500 ciągle dostępny bez problemowo.

  • 0

    29. ~Oktawian  2010-09-30 17:38:33  host: user-109-243-22-60.play-internet.pl

    Ejcie, co to jest BOK?

  • 0

    30. ~marttuska  2010-09-30 17:52:37  host: 217.153.73.242

    Biuro Obsługi Klienta

  • 0

    31. ~  2010-09-30 18:11:43  host: 178.183.239.4.dsl.dynamic.eranet.pl

    ~Jan, z tym zasięgiem to bym nie przesadzał. Nieraz mam zasięg, a dostaję sms o treści "nieodebrane połączenie od numeru...." mimo że telefon nie dzwonił. Mam play na kartę. I jak przechodziłem do play fresh, to miałem te sms promocyjne i minuty. Najpierw je zmniejszyli drastycznie. Później zmniejszyli transfer na Internet (dalej pisząc że to ultra dużo). Teraz wogle wyłączą. I znów trzeba aktywować na nowych "bardziej korzystnych" zasadach. Przeszedłem do play bo nie lubiłem tego co robił Orange. Ale teraz Play się upodabnia. Jedynie co mnie trzyma to to że jak doładuje za 5 zł to mam kartę na rok. Ale jak to utną to zastanowię się nad zmianą sieci. Nie wiecie jak jest w SimPlusie? A co do tego że mam na kartę a nie abonament. To z tym też nie różowo bo jak chcesz przedłużyć abonament to gorsza oferta niż przy przejściu z innej sieci. Chyba mają już za dużo użytkowników

  • 0

    32. ~bonek  2010-09-30 18:23:31  host: 77-254-41-124.adsl.inetia.pl

    Tzn co do sieci Play to chyba najbardziej trafnym podsumowaniem jest badanie przeprowadzone przez UKE na terenie Warszawy. Play miał zrobić swój test żeby udowodnić że tak nie jest i że ich sieć nie jest taka zła. Do dzisiaj cisza o tym i ani aaa ani beee więc przez to się rozumie że różowo nie jest raczej.

  • 0

    33. ~  2010-09-30 18:39:55  host: t21-04.opera-mini.net

    @32, pan gruszka mial tez nakrecic film i pokazac jak wspaniale dziala przelaczanie w roamingu krajowym. Jak widac do dzisiaj mu sie nie udalo, chyba ze ciagle jezdzi i szuka takiego odcinka drogi, gdzie potwierdzilyby sie jego opinie

  • 0

    34. ~marttuska  2010-09-30 18:44:34  host: 217.153.73.242

    @31 ja wiem jak w simplusie, doładując konto za 10 zł to nic nie daje na przedłużenie konta, pakiety teraz są coraz gorsze. Pakiet internetowy jest ok tak jak smsy wewnątrz sieci, ale zlikwidowali darmowy numer w zamian dając bezlik, co jest ogólnie beznadziejne. Minuta też wysoka. Jeżeli chodzi o sms to we Freshu też tańsze - 9 gr w plusie - 18 gr. I oferta jest taka sama przy przejściu z innej sieci jak na przedłużenie umowy. Liczcie się z tym, że sieć play dopiero jest 3 lata a W3 więcej. Potrzeba tylko czasu, wszyscy uczą się na błędach. I odrazu mówię, że nie mam telefonu w play, żeby nie było ;)

  • 0

    35. ~marttuska  2010-09-30 18:45:21  host: 217.153.73.242

    o oferte na przejście chodzilo mi w play na abo.

  • 0

    36.  2010-09-30 21:47:57

    #35 a na utrzymanie nie ma w ogóle. Pisałem już na forum, że w abo 69PLN Wave dla nowych klientów to koszt 449PLN, dla Replayowców 499PLN!

  • 0

    37. ~PLAY  2010-09-30 23:25:41  host: us21.boltbrowser.com

    A ja drugi dzień po przeniesieniu numeru do Play nadal prawie w ogóle nie mam zasięgu. Nic nie działa ani na nadajnikach macierzystych ani na Plusie.

  • 0

    38. ~marttuska  2010-10-01 23:02:34  host: user-188-33-134-164.play-internet.pl

    @36 no sie zgodze. cenniki co chwile sie zmieniaja. niestety bo coraz wiecej papierow mam przez to :/ jezeli chodzi o wave to nie ma go w salonach a pod *500 jest. pojawil sie w piatek wiec mam nadzieje ze w poniedzialek bedzie i bez problemu przy przedluzeniu umowy go zaproponuje. pozdrawiam ;)

  • 0

    39. ~jarekt  2010-10-01 23:11:20  host: 178-37-30-248.adsl.inetia.pl

    Pamietam, ze w Orange tez raz czy 2 razy mi sie tak zdazylo ale w Play zrywanie polaczen w trasie to norma. Mialem nadzieje, ze to problem z MM ale czy to na trasie Czestochowa-Łódź czy Opole-Wrocław nie dalo sie w tym tygodniu porozmawiac wiecej niz pare minut bez zerwania polaczenia. Malo jezdze ostatnio wiec nie wiem czy to norma czy taki tydzien sie zdazyl...

  • 0

    40. ~znawca  2010-10-02 08:33:37  host: chaos.tpnet.pl

    @39. Przecież do tej pory jeszcze nie wdrożono handoveru pomiędzy stacjami Plusa a Play. Z tego powodu jak jedziesz w terenie, gdzie masz zasięg macierzysty a rozmowa trwa na tyle długo, że poza niego wyjedziesz to połączenie zostanie zerwane. Tak samo jak przebywasz w terenie i telefon wybierze roaming Plusa to jak nawet na chwilę złapie zasięg macierzysty rozmowa zostanie zakończona. Na razie jedynym wyjściem z takiej sytuacji jest włączenie "na sztywno" roamingu w Plusie i dopiero wtedy wyjazd poza miasto.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-79-128.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.