Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play wydłuża godziny pracy BOK-u

Play wydłuża godziny pracy BOK-u

WitekT 18 Maja 2007 10:18

0 0

Od 16. maja klienci Play będą mogli uzyskać pomoc przez całą dobę w telefonicznym BOK-u we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami.



W godzinach 7-24 BOK odpowie na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24- 7 będzie możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.




Dotychczas Obsługa Klienta pracowała w zwykłe dni tygodnia w godzinach 8-22 oraz w soboty, niedziele i święta pomiędzy 9-20.

W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Pełna obsługa dostępna będzie do późnych godzin wieczornych. W nocy gwarantujemy możliwość kontaktu z nami również w sytuacjach ekstremalnych - podkreśla Jacek Hensler, dyrektor marketingu P4.

Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 44
  • 0

    25. ~mbm  2007-05-18 13:58:01  host: inet-a3.makronet.pl

    Strzępić jęzora nie będę, rzucę kilka faktów. Każdy sam je może ocenić. 19-03 złożyłem wniosek o przeniesienie Nr abo z Orange do Play. Już samo składanie wniosku skłaniało mnie do refleksji, ale .... to były początki, więc się nie czepiałem. Mieli dużo czasu na regulaminowe wypwiedzenie mojej umowy (dałem pełnomocnictwo), bo okres rozliczeniowy zaczynał się 16-04. Spokojnie czekałem na rozwiązanie umowy z Orange 15-05 i...., i doczekałem się 14-05 telefonu z OK Play. Informacja była krótka, ponieważ ktoś tam z ich pracowników zawalił coś tam, mogę ponownie złożyć wniosek o przeniesienie numeru(bo teraz mają lepsze procedury!). Napisałem im 14-05, że nie widzę podstaw do unieważnienia mojego wniosku z dn. 19-03 i zaproponowałem rozsądne (według mojej oceny) polubowne rozwiązanie zaistniałego problemu. Jeszcze tego samego dnia dostałem z automatu potwierdzenie, że moje zgłoszenie zostało zarejestrowane i tyle reakcji OK Play do chwili obecnej. Pisałem na Telepolis, że w dwa dni dowiem się więcej o Play, niż dotychczas tu wyczytałem. Teraz tą wiedzą dzielę się z zainteresowanymi. Hej, ...... ....! (taka sobie rymowanka).

  • 0

    26. ~PLANET  2007-05-18 14:08:13  host: gpy74.internetdsl.tpnet.pl

    #20: to prawda, potwierdzam to, co mowi Witek w #21. Acz jesli sie uprze, to mozna i od 22-6 (bodajze 6tej, nie jestem pewien na 100 %) wyciagnac tez i inne informacje, uzyska czesc stosownych modyfikacji etc. Drobiazgow i spraw skomplikowanych zwykle nie chca poruszac, bo "odpowiedni dzial dziala od godziny od do" ;)

  • 0

    27.  2007-05-18 14:08:14

    @24 starter playa mozna odpalic kiedy sie chce, tak jak w simplusie nie maja waznosci i w kazdej chwili mozna go aktywowac. waznosc starterow jest bezterminowa ;)

  • 0

    28. ~Inspiron  2007-05-18 14:08:24  host: 212.2.101.26

    maciek: spokojnie, używam play'ki, a od onetu otrzymałem 2 starterki. Kiedy odpalisz starterek, to nie ma znaczenia, to jest twoja sprawa, byle przed końcem tego świata...

  • 0

    29. ~maciek  2007-05-18 14:36:10  host: staticline604.toya.net.pl

    *b@sho, *Inspiron : Serdecznie Wam dziękuję :)

  • 0

    30. ~bosman  2007-05-18 14:53:28  host: baza.interserwer.pl

    Z tym waleniem na "ty" to najważniejsze jest wyczucie. Nie wyobrażam sobie, że np. 60-letnia kobieta przychodzi do salonu Play a 20-letnia pindra wali do niej na "ty". Wiem, ze nikt nie lubi obłudy, ale pewne zasady kultury obowiązują nawet sieć Play. Jak zatrudnią inteligentną obsługę to ta będzie wiedziała, do kogo można mówić na "ty" a do kogo per Pan/Pani.

  • 0

    31. ~  2007-05-18 15:39:47  host: 87-205-223-230.adsl.inetia.pl

    Fajnie. BOK działający do późna przydaje się :) Raz w TP po 23:00 aktywowałem sobie Konto TP, bo w dzień mi się zwykle nie chce :)

  • 0

    32. ~Rebel  2007-05-18 17:41:43  host: il30.internetdsl.tpnet.pl

    Na "wyspie" Play w katowickim Empiku konsultantka mówiła do mnie per "pan" mimo, że byliśmy mniej więcej w tym samym wieku. Więc chyba (na szczęście) nie wszyscy pracownicy biorą sobie do serca pseudoluzackie zalecenia marketingowe. Inna sprawa, że minę miała jakby za chwilę miała umrzeć na nadkwasotę...

  • 0

    33.  2007-05-18 21:38:09

    nicram: A Tobie przypadkiem nie pomyliły sie adresy??? To nie to forum

  • 0

    34. ~radek  2007-05-18 22:44:58  host: 213-238-67-39.adsl.inetia.pl

    Ad 21. TO bzdura. BOK jest czynny całą dobę.

  • 0

    35.  2007-05-18 22:53:06

    radek: nie bzudra, tylko taka prawda... Zadzwoń sobie na bok biznesowy po 22 i posłuchaj komunikatu co mówią... Oficjalnie załatwisz tylko pilne sprawy.

  • 0

    36. ~radek  2007-05-18 23:04:52  host: 213-238-67-39.adsl.inetia.pl

    Ad35. Oficjalnie załatwisz każdą sprawę, która nie wymaga jednoznacznej i natychmiastowej pomocy Działu technicznego czy Back Line. Zastanawiam się z jaką sprawą można dzwonić do BOK żeby uznać że jest nieczynny? Zamierzasz po 22 rozmawaić z Dyr. BZN? Kredyt w Banku też przewalutujesz po 3 nad ranem?

  • 0

    37.  2007-05-18 23:07:33

    radek: widzisz, z włączeniem usług miałem ostatnio problemy po 22... Pani z BOK odmówiła mówiąc, że tylko pilne sprawy. Zresztą ten komunikat jest dopiero od kilku miesięcy.

  • 0

    38. ~radek  2007-05-18 23:14:52  host: 213-238-67-39.adsl.inetia.pl

    Ad37. Rozumiem. Niestety to jest problem jakości obsługi Klienta - bardzo obniżającej standard. Pani z BOK powinna przyjąć Twoje zlecenie, nawet jeśli była to aktywacja KPM. Pozdrawiam, nie rzutuj proszę doświadczenia pojedynczej rozmowy na całe Biuro.

  • 0

    39.  2007-05-18 23:27:13

    radek: a po co w takim razie taki komunikat jest nagrany? I to stosunkowo od niedawna? :)

  • 0

    40. ~radek  2007-05-18 23:47:49  host: 213-238-67-39.adsl.inetia.pl

    Kilka lat temu ten komunikat również był plus procedury wewnętrzne. BOK to nie tylko Front Line ale również pokaźne zaplecze osób działów wspomagających - Pracownicy Front Line powinni przyjąć zlecenie lub udzielić informacji dotyczącej historii Klienta na podstawie danych zawartych w ich narzedziach - w godzinach nocnych nie mogą jednak tych informacji potwierdzić czy odpowiedzieć na wszystkie pytania Klienta. Często bardzo roszczeniowe. Ot i tyle

  • 0

    41. ~gicz  2007-05-19 22:42:29  host: gfi78.internetdsl.tpnet.pl

    co za parodia ten play, "godziny wydluza" lol

  • 0

    42. ~pablo  2007-05-21 11:56:17  host: dkz254.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja mam takie pytanie bo niby jest tak ze mozna startet play karyt od onetu aktywowac kiedy sie chce,i tu mi sie cos niezgadza a np jeli ktos nieche playa mimo ze dostał starter i wezmie go polamie i wyrzuci,to co oni nie dadza tego samego numeru na inna katre sim czy beda to liczyc jako ze maja klienta a potem w statystykach beda sie chwialic ile to oni nie maja użytkowników?

  • 0

    43.  2007-05-21 15:23:23

    hehe, pewnie tak jak to robi orange, czyli, że mają użytkownika jednego więcej. W ten sposób to za dwa lata orange i play będą miały najwięcej użytkowników:P

  • 0

    44. ~pablo  2007-05-21 21:15:34  host: dlp185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no to ststystyki kłamia.A ja mam teraz taki problem czy zostac w erze czt przejsc do playa przeniesc nr,za przeniesienie nr do playa dostaje sie 120 minut miesiecznie przez 24 miesiace czyli z abonamentem 50 wychodzi to jakies 1933 smsy na miesiac :D I co robic czy zostac w erze ktora nigdy mnie nie oszukala i jestem z niej zdowolony czy złapac sie na oferte pley-a

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.