Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play: Ubezpieczenie telefonu

Play: Ubezpieczenie telefonu

LuiN 10 Września 2012 18:36

1 0
Bezpieczny Telefon to oferta ubezpieczenia przygotowana dla abonentów Play we współpracy z firmą MetLife Insurance Limited. Usługa kierowana jest do klientów, którzy zakupili telefon w sieci Play zawierając nową lub przedłużając dotychczasową umowę.

Ubezpieczenie oferowane jest w dwóch wariantach:
Komfort zapewnia ochronę na wypadek przypadkowego uszkodzenia telefonu (w tym również zalania)
Premium obejmuje swoim zakresem przypadkowe uszkodzenie telefonu (w tym zalanie oraz utratę telefonu na skutek kradzieży, kradzieży kieszonkowej lub rabunku i koszty nieuprawnionego użycia utraconego telefonu.

Składka za ubezpieczenie uzależniona jest od opcji ubezpieczenia oraz wartości telefonu. Ochrona działa zarówno na terytorium Polski jak i za granicą, jeżeli dany pobyt nie przekroczy 60 dni.



Aktywacja możliwa jest jedynie po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta. Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczenia Bezpieczny telefon uzyskać można pod numerem infolinii MetLife Insurance Limited (+48) 79 11 00 310.

Źródło tekstu: Play     


Dodaj do:

Tagi: play

w sumie: 52
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33.  2012-09-11 08:41:41

    @30 u mnie dziala od ca. 4-5 lat i przynajmniej u 5 osob z abonamentami w TM, ktore znam rowniez od dluzszego czasu ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34.  2012-09-11 09:10:38

    33. thonka - nie mam abonamentu w Erze... MAm w Plusie - i rzeczywiście nie dostaję ŻADNYCH informacji esemesowych, jedynie potwierdzenie wystawienia faktury, płatności itp. - ale to mam zamówione. Mam natomiast TT i bez przerwy dostaję zachęty do skorzystania z promocji. Ciekawe, ze zaproszenia do tego klasycznego podwójnego zasilenia od ponad roku juz nie dostałem. Może to wybiórczo tylko działa?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35.  2012-09-11 09:12:15

    Już nie mówię o promocji gdzie zwracają pieniądze za telefon - to najczęściej przychodzi ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36.  2012-09-11 09:17:46

    Nawet specjalnie zajrzałem na ebok (ibok?) - zgoda na EIH - NIE ;-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~...  2012-09-11 09:17:55  host: 77-254-175-122.adsl.inetia.pl

    Play i zero spamu również. T-M (Era) uważam pod tym wzgledem za bezczelne, to jeden z głównych powodoów dla ktorego zrezygnowałem te kilka lat temu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~klimass  2012-09-11 09:48:20  host: 91.199.239.180

    Drogo, Metlife Amplico nie popisalo sie warunkami, bez przesady ale wiekszosci telefonow nic sie nie dzieje, kradzieze zdarzaja sie coraz rzadziej. Jesli juz cos to moze spasc na ziemie albo sie zalac. Skladka 25zl miesiecznie to mnostwo kasy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39. ~  2012-09-11 10:11:20  host: v11-15.opera-mini.net

    25@ fanboyu T-Mobajlowy slowo bezpieczenstwo jest powszechnym, popularnym okresleniem. Wiem do czego kolega pije ale to nie jest zadna nowatorska usluga, ani tym bardziej cos przelomowego zeby piac nad swoim pseudoodkryciem :-). Kopiowanie bylo w marcu kiedy T-Mobile bezczelnie zagarnal Playowa Formule nazywajac swoje 'dzielo' frii.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~  2012-09-11 10:20:33  host: v11-15.opera-mini.net

    23@ Mam telefon warty ponizej 900 zl i wychodzi z tabelki koszt roczny 120 zl. chyba normalne jest ze szpanujac swiecacym cackiem powyzej 2 tys. zl zaplacisz wiecej ode mnie. Nie badz zdziwiony kosztami za oplacanie takiego komfortu jak wymiana uszkodzonego smartfona na nowy. Za darmo nikt nie daje.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42. ~killaz  2012-09-11 10:24:47  host: 212.160.172.70

    czyli play oferuje prawie to co orange, a prawie robi wielka roznice ;p w orange moze wziasc iphone/galaxy s3 i placic 7,99 i ma tam: kradzież, dewastacje/uszkodzenie mechaniczne, nieautoryzowane polaczenia, ochrone na calym swiecie :D oprocz zalania :p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~  2012-09-11 10:59:28  host: 85.219.163.130

    @42 tylko zdziwilbys sie ile uszkodzen w reklamowanych telefonach klasyfikowanych jest jako efekt zalania, czego normalna gwarancja nie obejmuje :) i nie ma znaczenia w takim przypadku tlumaczenie ze telefon nigdy nie byl zalany - tak uznal serwis i nic nie zrobisz :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~killaz  2012-09-11 13:00:25  host: 212.160.172.70

    zrobisz, nadużycia w tym temacie z tego co się spotkałem, są tylko w Regenersis Warsaw, u nich to standard, natomiast w przypadku innych serwisów np CSS czy serwis w gliwicach, praktycznie sytuacja nie wystepuje. ponad to w przypadku juz samego ubezpieczenia, nie spotkalem sie z negatywna opinia pzu

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~  2012-09-11 13:26:30  host: 193.19.165.77.osk.enformatic.pl

    W sumie dość trudno mówić o ubezpieczeniu Playa jeśli dopiero wchodzi do sprzedaży i w realu nie zostało sprawdzone tzn. egzekwowanie szkody. Więcej do powiedzenia mają klienci T, Orange lub Plusa którzy już korzystali w realu z takiej ochrony urządzeń. Wydaje mi się, że opłacanie tego typu polisy ma sens głównie w przypadku najdroższych smartfonów lub tabletów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~  2012-09-11 13:40:01  host: ibp66.internetdsl.tpnet.pl

    @44 - sorki, ale ja już daaaawno nie spotkałem się z sytuacją dyskusyjną jeśli chodzi o zalanie telefonu, a serwis praktycznie cały idzie do Regenersis.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47. ~Serwisant  2012-09-11 16:34:18  host: 64.62.198.231

    Dla operatorów regenersis jest najwygodniejszy, gdyż obsługuje najwiekszą liczbę urządzeń. Po co tracić czas, wypełniac listy przewozowe, pakować oddzielnie samsungi, nokie i se jeśli wszystko można wrzucić do jednego wora i posłac do regenersis?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49. ~Dawid  2012-11-16 00:40:03  host: host199-158.kaskada.net

    ~Adam od RAZR... Również chwaliłem się, jaki to niezniszczalny jest RAZR i również dzisiaj rozwaliłem w nim Gorilla Glas. Powiem tak, upadł mi narożnikiem akurat dzisiaj i to jego słaby punkt. Nie raz nim rzucałem dla testów i było cacy. Dzisiaj spadł niezaplanowanie i delikatnie no i jest problemik

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~pako  2013-02-17 19:14:20  host: static-89-19.is.net.pl

    To ubezpieczenie to jedna wielka ściema. Ubezpieczyłem swój nowy telefon w Metlife Insurance Limited za pośrednictwem PLAY w wariancie PREMIUM za 9,99zł. Kiedy telefon przypadkiem mi wypadł z ręki (pomógł w tym mój pies) to odmówiono mi wypłaty odszkodowania, czy też naprawy telefonu z uwagi na to, że telefon został uszkodzony z uwagi na rażące niedbalstwo użytkownika. Pod decyzjami odmownymi nikt się nie podpisuje. Widnieje jedynie informacja "Dzial Obsługi Roszczeń Metlife Insurance Limited". Odwoływanie się nic nie daje. Wszystko wrzucają do worka pt." rażące niedbalstwo użytkownika". Nie dajcie się nabierać, to zwykli oszuści. W Polsce nie mają swojej siedziby. Całą korespondencję odbierają za pośrednictwem skrzynki pocztowej. Szkoda waszych pieniędzy, bo i tak nigdy nie wypłacą Wam odszkodowania znajdująć jakieś dziwne zapisy w warunkach ubezpieczenia, które są niezgodne z polskim prawem. Pozdrawiam.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51. ~acerjkr  2013-04-10 21:06:35  host: 89-67-69-143.dynamic.chello.pl

    Witam Wszystkich 2dni temu dostałem fakturę i o moje zdziwienie pojawiła się opłata za pakiet premium "Bezpieczny telefon" naliczone od 27go marca(1.61 zł) i za cały miesiąc kwiecień (9.99zł) i się zastanawiam w jaki sposób mi to wyskoczyło jeżeli po 1 umowę podpisałem tylko na SIM 2 telefon zakupiłem sobie w sklepie (nie w play!!!) 3 i takiej żadnej usługi nie Włączałem (chodziarz nie wiem po co mi jest taka też usługa pokazywana na play 24 jeżeli przedłużyłem tylko na kartę bez TELEFONU !!! Tej opcji nie powinno być w ogóle na stronie I jak dzwonie do biura obsługi każą mi wysyłać list polecony do jakiejś firmy Po prostu wygląda to na jakąś machlojkę bo pewnie nie tylko ja jestem w taki sposób naciągnięty na kasę pewnie o wiele więcej osób się tak nabrało Polska Pikny Kraj :-) Pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~kate  2013-07-07 12:41:04  host: xdsl.229.c86.petrotel.pl

    do ~acerjkr mam tą samą sytuację. podpisałam umowę na kartę SIM, telefon odziedziczyłam po siostrze czyli nie jest to jakiś szczyt osiągnięć techniki i został mi jakimś cudem naliczony 'BEZPIECZNY TELEFON" ale za 19,99zł miesięcznie. oczywiście przekierowano mnie na infolinię Amplico LIfe tyle, że nie jestem klientką tegoż ubezpieczyciela więc jakim prawem ktoś za mnie włącza takie usługi. OSZUŚCI!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53. ~marcellove  2013-07-07 13:19:06  host: 77-92-37-221.cable-modem.tkk.net.pl

    Witam wszystkich niezadowolonych z działalności firmy Metlife Insurance Limited.Moje doświadczenia z tym podmiotem tez nie należały do miłych,mianowicie zakupilem telefon SGS3 w ofercie Play juz jakis czas temu z ubezpieczeniem oczywiście.Podczas pieszej wędrówki po polskich górach zaskoczyło mnie oberwanie chmury i czywiście telefon doszczętnie mi zamókł.Odpowidz firmy była,jak mogłem sie domyślić szablonowa," rażące niedbalstwo użytkownika".Udałem sie w moim mieście do Rzecznika praw Konsumenta i opisałem dokładnie mój przypadek przy czym przedstawiłem treśc umowy z firma ubezpieczeniową.Poskutkowało to pozytywnym rozpatrzeniem sprawy i moge sie cieszyc z nowiutkiego SGS3.Moja rada dla wszystkich mających kłopoty z firmami ubezpieczeniowymi:Nie dajcie sie zbyc,walczcie o swoje!Jeżeli reklamacje nie pomagaja to udajcie sie do RPK albo do innej instytucji walczącej o prawa konsumenta bądz ubezpieczonego!Pozdrawiam z Pomorza

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~marcin  2013-11-04 17:30:56  host: user-94-254-209-2.play-internet.pl

    Metlife w play to partacze i miganci. Probuje 3i raz podpisac umowe, robie to przez telefon, a potem nie przysylaja obiecanej papierowej wersji.Nie bede wiecej prosil o to, zeby zostawic u nich troche kasy, zwlaszcza kiedy czytam o problemach z likwidacja szkody.Firma zarejestrowana za granica, drogie warunki, balagan, zla renoma. Dziekuje za ich uslugi.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-172-149.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Który operator ma najatrakcyjniejsze świąteczne promocje ze sprzętem?

Zobacz wynik | Opinie (8)

Archiwum Ankiet