Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play testuje Wizytówkę głosową

Play testuje Wizytówkę głosową

Q! 21 Marca 2012 16:23

2 0

Play rozpoczął testy usługi Wizytówka głosowa, która pozwala m.in. na ustawienie powitania rozmówcy przed odebraniem połączenia.

Wizytówka głosowa to usługa, która pozwala na ustawienie dowolnej informacji, którą usłyszy rozmówca przed odebraniem połączenia. Posiada ona dwie wersje - dla użytkowników indywidualnych oraz firm.

W opcji da użytkowników indywidualnych usługa pozwala na:
ustawienie powitania, gdy ktoś dzwoni,
zadecydowanie czy chce się odbierać połączenie, czy jest się zajętym i nie chce, aby ktoś przeszkadzał,
zmianę statusu SMS-em w dowolnym momencie,
otrzymanie wiadomości pozostawionych przez rozmówców z pomocą MMS-a lub na adres e-mail,
ustawienie czarnej listy numerów,
ustawienie białej listy numerów, którym Wizytówka nie będzie odgrywana, np. znajomym, rodzinie,
ustawienie tekstu, który lektor odczyta naturalnym męskim lub żeńskim głosem,
skorzystania z gotowych podkładów muzycznych lub wgrania własnej melodii.




W opcji dla firm usługa pozwoli na:
ustawienie profesjonalnego powitania głosowego dla firmy,
wybór godziny pracy usługi,
otrzymanie wiadomości pozostawionych przez rozmówców z pomocą MMS-a lub na adres e-mail,
ustawienie czarnej listy numerów,
ustawienie białej listy numerów, którym Wizytówka nie będzie odgrywana, np. współpracownikom, rodzinie,
ustawienie tekstu, który lektor odczyta naturalnym męskim lub żeńskim głosem,
skorzystania z gotowych podkładów muzycznych lub wgranie własnej melodii.

Usługę aktywować można poprzez platformę Play24. Obecnie usługa dostępna jest w wersji beta i oferowana jest bezpłatnie.

Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:

Tagi: play | wizytówka głosowa

w sumie: 44
  • 1

    25. ~olik  2012-03-21 19:48:42  host: G-48.glinik.pl

    Pomysł świetny ! Uruchomiłem usługę ale zdecydowałem ją wyłączyć ! Jakość dźwięku wizytówki pozostawia dużo do życzenia i to jest jedyny powód mojej rezygnacji z tej usługi! Jest to usługa w fazie BETA i mam nadzieje że poprawią kiepską słyszalność, gdyż chciałbym z tej usługi korzystać w przyszłości !

  • 2

    26. ~xyz  2012-03-21 19:50:52  host: 82-160-108-130.tktelekom.pl

    ale kaszana!! odbiera polaczenie i nabija kase od poczatku jak sie wizytowka odzywa!! beznadzieja!!! nie wlaczajcie

  • 1

    27. ~miron  2012-03-21 20:03:03  host: 79.162.250.76

    Po wyłączeniu "wizytówki' okazało się że mam włączoną pocztę głosową chociaż wcześniej (przed włączeniem "wizytówki") miałem ją wyłączoną.

  • 2

    28.  2012-03-21 20:49:54

    kolejna bzdura do nabijania kasy, nawet tego nie testuję, już mnie szlag trafia, że znowu będę musiał wyłączać na wszystkich numerach i znowu będą problemy, tak jak z notką sms, po wyłączeniu której często jest sygnał "nie ma takiego numeru" zamiast "abonent poza zasięgiem", ileż razy ja to zgłaszałem, to jest kwestia błędnego przekierowani

  • 0

    29.  2012-03-21 20:54:15

    Jak dla mnie ta usługa jest zbędna. Ja z niej nie skorzystam. W zupełności wystarcza mi Poczta Głosowa ustawiona na 30 sekund + funkcja Połączenia Oczekujące.

  • 1

    30. ~paolo  2012-03-21 21:17:22  host: 77-254-235-220.adsl.inetia.pl

    ustawiłem, nawet fajne, ciekawe tylko czy skoro liczy koszty połączenia dla dzwoniącego od momentu odsłuchiwania wizytówki to i od tego samego czasu zacznie liczyć połączenia do ZBIERAJ MINUTY?

  • 2

    31.  2012-03-21 21:27:10

    He he abonenty w3 oburzone, że będą musiały płacić :) Testuję tę usługę i działa doskonale, nawet po uruchomieniu przekierowań na inny numer, po odtworzeniu wizytówki, rozmowa jest prawidłowo przekierowywana. Co ciekawe w Play da się przekierować nawet na zagraniczny numer - w w3 takie coś nie do pomyślenia!!! Doskonały pomysł, że można zdefiniować białą listę numerów, które dodzwonią się z pominięciem wizytówki a także czarna lista, która skutecznie zastąpi specjalne aplikacje typu advanced call manager a przy okazji delikwent z czarnej listy i tak zapłaci za zablokowane połączenie :)))

  • 0

    32.  2012-03-21 21:33:31

    rudylisie co ty pieprzysz, tak samo byłbym oburzony taką usługą w innych sieciach, jak jestem oburzony w play, w którym jestem, płacić za oczekiwanie na połączenie to złodziejstwo

  • 1

    33. ~paolo  2012-03-21 21:36:30  host: 77-254-235-220.adsl.inetia.pl

    he he he, skróciłem powitanie bo dwójak znajomych która przed chwilą dzwoniła myslała, że to powitanie na poczcie głosowej i się rozłączyli :)

  • 1

    35. ~paolo  2012-03-21 21:57:04  host: 77-254-235-220.adsl.inetia.pl

    w billinku połaczenia zliczane są od momentu rozpoczęcia odczytywania wizytowki więc jesli ktos ma włączone ZBIERAJ MINUTY to czas na odczytanie wizytówki + czas na odebranie połaczenia (kilka sygnałów oczekiwania) daje w sumie dodatkowe 30-40sek z każdego połączenia

  • 1

    36. ~mati  2012-03-21 22:22:57  host: evq123.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech play wprowadzi możliwość blokowania pojedynczych numerów, tak jak w tej wizytówce tą czarna listę, tylko że bez tych bajerów głosowych i muzyczki

  • 0

    37. ~  2012-03-21 23:31:57  host: host-217-172-234-253.gdynia.mm.pl

    teleplay - z którego nie korzystam, nie da się wyłaczyc.... interesujace, jak zwykle problemy

  • 0

    38. ~wosq  2012-03-22 00:39:17  host: user-94-254-225-4.play-internet.pl

    Mam nadzieję, że nie włączą tego wszystkim jak niesławnej Notki. Trzeba było walczyć, że by to zlikwidować.

  • 0

    39. ~  2012-03-22 06:40:41  host: z49-13.opera-mini.net

    Ja już nie dzwonie do playa. Nie będe płacił za oczekiwanie na połączenie albo za słuchanie komunikatów!

  • 0

    40. ~  2012-03-22 08:41:03  host: host-217-172-234-253.gdynia.mm.pl

    do 39 - a jak jest z graniem na czekanie, czy jak to się w różnych sieciach nazywa? czy słuchanie muzyki jest za darmo, czy jest już naliczane połaczenie?

  • 0

    41. ~  2012-03-22 09:23:19  host: z20-03.opera-mini.net

    @40 np. granie na czekanie to jest zamiana zwykłego sygnału oczekiwania na utwór. I za połączenie płaci się od momencie odebrania połączenia, lub od momentu włączenia poczty głosowej.

  • 1

    42. ~  2012-03-23 19:28:12  host: 212-106-19-202.adsl.inetia.pl

    ta usługa to zaje*** rzecz - ustawiłem sobie opcję firmową, zaznaczyłem godz 7-22 i nikt mi juz w nocy du*** nie będzie zawracał bo usłyszy, że ma dzwonić pomiędzy 7 a 22. I nie musze sie już bawić w wyłaczanie tel na noc! REWELACJA PLAY! nawet jak trzeba będzie płacic 1-2zł/m-c to biorę od ręki!

  • 0

    43. ~  2012-05-02 15:43:06  host: ptcnat.t-mobile.pl

    Dokładnie tak jak napisał #36. Mogliby wprowadzić samą funkcję Blacklisty z poziomu sieci bez tych zbędnych, *** wizytówek.

  • 0

    44. ~eMka  2013-09-03 01:40:56  host: abxt122.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a Czy ktoś wie czy mogę tam się zalogować i skorzystać tylko z czarnej listy? Chodzi mi o to że nie chce żadnych wizytówek ani poczty głosowej chce tylko zablokować kilka numerów a reszta żeby została jak do tej pory. Istnieje taka możliwość w ogóle?

  • 0

    45. ~jan  2014-07-09 18:40:22  host: PC-85-202-105-210.siedlce.domtel.com.pl

    Witam. Dzisiaj właśnie chciałem uruchomić opisaną usługę Wizytówki i zastanowił mnie fakt, że nie mogę jej aktywować ponieważ mam włączone blokowanie połączeń z numerami Premium a w szczególności z Prenumeratą Premium, co jest dla mnie jednoznaczne z przysyłaniem mi płatnych smsów. W momencie próby aktywacji otrzymałem ich chyba cztery, a ile ich będzie gdy odblokuję to Premium? Owszem wysyłany może być darmowy, na "podpuchę", chociaż też już wątpię, ale co potem? Wysyłając na numery "specjalne" nie możemy być pewni swojego spokoju. Po wysłaniu płatnego do radia VoxFM nie mogłem się od nich uwolnić przez kilka tygodni, a co mówić o niby darmowej usłudze?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-55-221.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.