Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play, T-Mobile i Plus z godłami Jakości Obsługi 2011

Play, T-Mobile i Plus z godłami Jakości Obsługi 2011

LuiN 23 Września 2011 12:33

0 0

Sieć Play po raz czwarty została laureatem godła Jakości Obsługi. Na liście znalazły się też sieci T-Mobile (obecna też w zestawieniu z 2010 roku, jeszcze jako Era) i Plus (debiut) - ponownie zabrakło sieci Orange.

Jednym z głównych celów Programu Jakość Obsługi jest wyłonienie liderów jakości obsługi w poszczególnych branżach. Firm, które nie tylko "od święta" zwracają uwagę na jakość obsługi swoich klientów, które lepiej niż inne odpowiadają na potrzeby rynku.

W programie ekspertem może być każdy klient. Na podstawie opinii 3 mln klientów z 2 tysięcy miejscowości z całej Polski program "Jakość Obsługi" co roku ogłasza listę TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm.




Pełne zestawienie 100 najprzyjaźniejszych firm znaleźć można pod tym adresem.

Źródło tekstu: Play, jakoscobslugi.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 79
  • 0

    62. ~  2011-09-24 18:18:52  host: z35-10.opera-mini.net

    Marens - nie przechwalaj się tak, w Orange lepiej nie jest.

  • 0

    63. ~  2011-09-24 18:23:59  host: z45-11.opera-mini.net

    @62, tylko, ze orange nie jest jest laureatem godła jakosci. A tak wogole to w orange jest lepiej niz w play a obslugują blisko 3razy wiekszą liczbę abonentow.

  • 0

    64. ~Słoneczny  2011-09-24 18:30:14  host: 84-10-45-129.dynamic.chello.pl

    Ja tam w punktach play tez miałem nie lada przeprawy, przy zakupie aktywacji. Fakt że do wiedzy nie można było się doczepić. Na każde pytanie od ręki fachowa odpowiedź. Ale za to ich system nie chciał mi zarejestrować starego sima (play karta). Telefon, który usilnie wtedy reklamowano też mogłem sobie pooglądać jedynie na folderze, bo przez 3 tygodnie nie potrafili go dowieźć. Było ciekawie ale udało się z tego zamieszania wyjść obronną ręką.

  • 0

    66. ~xyz  2011-09-24 18:45:08  host: 41.226.87.19

    hehe play, dobry dowcip za jakość obsługi .

  • 0

    67. ~geniu  2011-09-25 00:24:07  host: public-gprs167920.centertel.pl

    Funta kłaków warte są te przyznawane przez klientów godła, laury, znaki jakości itp marketingowe kwiatki. Godło Jakosci Obsługi 2011 dla Play tyle jest warte co 4G w ich wydaniu. Jeżeli miałbym uszeregować zalety Play, to własnie jakość obsługi klienta ustawiłbym na szarym końcu i od prawie 4 lat jest tak samo źle, przynajmniej ja nie zauważyłem żadnej poprawy. Tanio musi byc byle jak (w dzisiejszym świecie), co wcale nie znaczy, że drogo musi być lepiej.

  • 0

    68.  2011-09-25 09:47:15

    @61, chyba jedyny napisałeś rzeczowy komentarz odnośnie sprzedaży. Osobiście jestem zwolennikiem Playa, a zarazem przeciwnikiem. "+" za bardzo dobrą ofertę, "-" za jakość. I bynajmniej nie chodzi mi tutaj o BOK, bo z nimi jako abonent nie miałem do czynienia, a o sama sieć. O ile ktoś mieszka i porusza się w zasięgu macierzystych nadajników sieci, może być w pełni zadowolony. Ja nie łapie sygnału Playa, a jedynie Plus'a i to dla mnie przekreśla ta sieć. Ciągłe problemy z zalogowaniem się do sieci i utrzymaniem stabilnego z nią połączenia. Po za tym po osiągnięciu pewnego statu zawodowego i materialnego nie wypada dzwonić z numerów typo 889xx, 721xx, 792xx ...

  • 0

    69. ~michal  2011-09-25 11:34:38  host: 86-63-111-18.sta.asta-net.com.pl

    Jestem abonentem play od 3 lat (rok karta, 2 lata abonament) i miałem trochę do czynienia z BOK w różnych kwestiach. Play ma naprawdę ciekawą ofertę, dlatego przedłużyłem umowę na kolejne 2 lata ale ich BOK to jest dno jakich mało, tam każdy mówi coś innego w tej samej sprawie. Dlatego dziwi mnie ich niby super jakość obsługi. To jest wprowadzanie ludzi w błąd. Żałosne.

  • 0

    70. ~  2011-09-25 12:06:38  host: 31.41.144.41

    @68. SACZI swoim ostatnim zdaniem sumiennie mnie rozbawiłeś :). Po pierwsze ten "problem" rozwiązuje MNP. Po drugie co wypada a co nie to jest bardzo indywidualna sprawa. A jeżeli ktoś nie chce do ciebie zadzwonić ponieważ jego operator pobiera wielokrotnie zawyżoną opłatę za połączone z konkurencją to albo pozostaje mu zmiana takiego operatora na innego, albo poprawienie swojego statusu zawodowego na taki, który pozwala więcej zarobić i nie przejmować się takimi drobnostkami ;).

  • 0

    71. ~  2011-09-25 13:03:01  host: 178.73.48.137

    Trochę dziwi mnie dlaczego na liście nie znajduje się sieć Orange- wydaje mi się, że pod względem obsługi nie można im raczej czegoś zarzucać. Bok działa sprawnie, wszelkie sprawy można zgłaszać na FB i też są rozpatrywane,czego raczej nie ma u pozostałych operatorów. Tak czy inaczej być może powstanie jakiś odrębny raport w którym będziemi mieli zestawienie pod względem ilości promocji, dodatkowych możliwości etc. Ciekawa jestem jak tam wypadną, bo wydaje mi się że mimo wszystko jest w czym wybierać- od tajemniczych kodów, po zniżki w planach optymalnych i pewie można by tak wymieniać.

  • 0

    72.  2011-09-25 21:09:39

    Choćby dlatego, że dzisiaj próbowałem się dodzwonić ze swojego telefonu Orange na inny telefon w tej sieci i nawiązanie połączenia udało mi się może za 10 razem. Słyszałem tylko znany głos w słuchawce "przepraszamy połączenie nie może być zrealizowane".

  • 0

    73. ~  2011-09-25 21:33:08  host: z18-12.opera-mini.net

    Stz, ja mam tak non stop w play. Inni tez nie mogą sie do mnie dodzwonić. Play nie widzi problemu i nie chcą rozwiazac umowy z ich winy. Place abonament a i tak musze korzystac z prepaid innego operatora

  • 0

    74. ~Oto prawda  2011-09-26 08:38:07  host: abzd55.neoplus.adsl.tpnet.pl

    najlepszy BOK ma Orange, a te badania, tak samo jak sondarze, fałszuje Kaczyński.

  • 0

    75. ~  2011-09-26 11:01:35  host: z11-11.opera-mini.net

    74). Może i ma. Ale czy jest najprzyjaźniejsza dla klienta? Wszystkie usterki usuwają, fajnie, ok. Ale..gdybyś chciał coś więcej - nie masz szans. Otrzymasz w odpowiedzi tylko formułki, regulaminy i automatyczne odpisy, że z chęcią, że klient najważniejszy... ale nie przewidujemy zmian, nic się nie da zrobić. W przyjaznej firmie są ludzie, fakt, w Orange są. Ale nie ma w niej ludzkich odpowiedzi...

  • 0

    76.  2011-09-26 12:59:06

    Każdy pewnie będzie chwalił co swoje :) ja do tej pory nie miałem potrzeby korzystać zbyt często z BOKu Ery/T-mobile, ale co chciałem to załatwiłem i co najważniejsze w strawny dla klienta sposób.

  • 0

    77. ~  2011-09-26 17:47:40  host: ip95.elektrosat.pl

    zwykły obywatel nie zwraca uwagi na jakieś godła itp. liczy się własne doświadczanie (cena, jakość, obsługa), opinia najbliższych lub znawców tematu. Co do ceny, to Orange ma teraz atrakcyjną ofertę Orange Free 59 za 49 zl w tym nielimitowany interenet w nocy co jest zmianą atrakcyjną.

  • 0

    78. ~granityl  2011-09-26 22:56:18  host: dtc207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    68- ha ha ha... a wg Ciebie ludzie mający prefiksy np. 501, 602, 607 to koniecznie przedsiębiorcy ? ile zostało nauki do ukończenia gimnazjum, bo chyba tam uczęszczasz ? mam firmę produkującą nagrobki, a mój nr zaczyna się od prefiksu 880.. i nie zamierzam go zmieniać, nawet gdybym zmienił branżę i został ministrem zdrowia. Pomyśl, zanim napiszesz bzdety !

  • 0

    79. ~ma  2011-09-28 10:37:41  host: 212.160.172.70

    Mam dwa telefony w sieci Play i stwierdzam fakt, że BOK to jest porażka nic nigdy nie wiedzą a trafic na doświadczonego Konsultanta graniczy z cudem. Pogratulujcie swoim pracownikom , bo jak skończy mi się umowa w Play nie mam zamiaru jej przedłużać, jestem zniesmaczony obsługą na infolinii.

  • 0

    80. ~pinks  2011-09-30 16:37:22  host: 213.146.52.20

    "Po za tym po osiągnięciu pewnego statu zawodowego i materialnego nie wypada dzwonić z numerów typu 889xx, 721xx, 792xx ..." i należy nosić skarpetki z jedwabiu. takiego snobizmu jeszcze nie spotkałam :)

  • 0

    81. ~  2011-09-30 20:32:18  host: z11-11.opera-mini.net

    80). A może już w ogóle nie powinno się do nikogo dzwonic? ;-)

  • 0

    82. ~lala  2011-10-02 12:30:28  host: 81-210-123-94.ip.netia.com.pl

    Orange? Jestem byla konsultantka orange i ci ludzie tam siedzacy nic nie wiedza nie ma zadnych prawie szkolen i mowi sie byle co by splawic klienta. Teraz pracuje w Play a to jest niebo a ziemia.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-19-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.