Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play - raport firmy Audytel porównujący ceny

Play - raport firmy Audytel porównujący ceny

WitekT 22 Marca 2007 12:20

0 0

Warszawska firma Audytel, zajmująca się audytem firm pod kątem rozwiązań teleinformatycznych, opublikowała raport, w którym porównuje taryfy prepaid i postpaid Play oraz trzech dotychczasowych operatorów.



Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły, bądź klikając tutaj.




Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 47
  • 0

    28. ~Mka  2007-03-23 12:42:59  host: 83-145-177-94.cable-modem.tkk.net.pl

    WitekT to pan na drugim forum podal ze moze zaliczane sa minuty bonusowe nie ja A juz panu dalem przyklad ze ja dostane wiecej minut w sieci i na stacjonarne bo wiele rozmow konczy sie przed 2 minutami pozniej 4,6,8 itd wiec czas rzeczywity od obcych sieci jest dzielony w taktaku na 2 i tyle mam minut a w PLAY moze byc to nawet 30% czasu podzielone na 2 bo tylko pelne minuty sie licza to jezeli porownujemy Bonusy Nie mowie ze taktaka jest lepszy ale zat jest bardziej przejzysty

  • 0

    29.  2007-03-23 12:45:18

    Mka: nie widzę sensu dalszej rozmowy z Tobą, bo nie widzisz zamysłu, z jakim to zostało opublikowane, na dodatek notorycznie wszystkich obrażasz. Powtarzam ostatni raz - ten audyt to tylko głos w dyskusji i nic więcej. Zasygnalizowanie, że warto posiedzieć nad swoim bilingiem i zobaczyć, czy Play nie wyjdzie czasem taniej. To tyle z mojej strony - pozdrawiam.

  • 0

    30. ~Mka  2007-03-23 12:47:12  host: 83-145-177-94.cable-modem.tkk.net.pl

    To prosze zrobic sonde kto po 1 dniu zapamietal ostatni akapit jezeli wogole przeczytal a kto zpamietal dane z tabelki i zrozumie pan(aczkolwiek sadze ze pan to dobrze wie) po co sa robione wykresy i tabelki Przecietny uzytkownik nie bedzie pamietal ze oni zalecaja rozwazenie oferty jako dobrej tylko zapamirata ze Play jest 2 prawie 2 tanszy od taktaka

  • 0

    31. ~Mka  2007-03-23 12:48:56  host: 83-145-177-94.cable-modem.tkk.net.pl

    Oki nie ma sprawy mozemy zakonczyc bo pan ma swoje zdanie i ja Mamy wolny kraj i kazdy ma do tego prawo - pozdrawiam

  • 0

    32. ~legolas  2007-03-23 13:06:38  host: dpv217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Raport wyraźnie pisze o tym, o czym inni mówili od pewnego czasu. Oferta Play jest jednak jakimś tam rozczarowaniem, większość osób liczyła na coś więcej, niz tylko ciut tańszą minutę i drogi gprs

  • 0

    33. ~jacenty1812  2007-03-23 13:39:31  host: courage.london.02.net

    Udalo mi sie wejsc z komorki

  • 0

    34. ~Lukrecjusz  2007-03-23 14:28:33  host: dqa120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie sie te reklamy nie podobają, porno na stronce i tak dalej. Operator to jednak porządna firma, a nie jakaś knajpa, żeby robić szum tanim skandalem

  • 0

    35.  2007-03-23 14:55:40

    Raport to bardzo ogolne porownanie - nie uwzgledniono w nim bonusow i pakietow, bo malo kto z tego korzysta (o dziwo). @MKA - niekt nie probuje przekonac Cie do Playa. Mglbys czasem wziac pod uwage, ze inni ludzie dzwonia inaczej i patrza na swiat inaczej.

  • 0

    36. ~Gumiak  2007-03-23 16:00:34  host: dqp225.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widać wyraźnie, że ci co liczyli na rewolucje się przeliczyli. A do tego liczba wpadek po starcie każe myśleć, że chyba olali rzetelne przygotowania

  • 0

    37. ~rozor  2007-03-23 16:58:18  host: dot18.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Takie info http://www.t-k.pl/p/news?i25=3201 dyskwalifikuje playa jak dla mnie. Jedyna sieć, w której nie można w kompie mieć netu przez komórke

  • 0

    38. ~stelle  2007-03-23 22:01:32  host: dsr4.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czasem lepiej zrezygnować z pewnych usług, bo ich słaba jakość może narobić więcej szkody niż ich brak. Co do raportu - analiza dokonana przez niezależne źródło i bezstronna. Można się z jej wynikami nie zgadzać. Na jej podstawie można wyciągnąć jeden wniosek: czasem warto przeanalizować bilingi pod kontem rożnych ofert, a nie z góry twierdzić, że jakaś opcja jest nieopłacalna. Może okazać się, że będzie się zaskoczonym.

  • 0

    39. ~T-Bag  2007-03-23 22:25:46  host: nat-mo2.aster.pl

    Nie mam zaufania jak narazie do tego PLAY-a, teraz maja tanio, a potem beda kombinowac, ja tam zostane przy starym operatorze. Zreszta z tego co czytalem uzywac beda nadajnikow Plusa a to mi nie widzi jakos...

  • 0

    40.  2007-03-24 01:07:02

    Ja bym tobie radził przeczytanie tej opinii.... To jest na prawde ciekawe... T-Bag...na czym opierasz swoje zarzuty. Jeszcze raz mówie przeczytaj sobie audyt niezależnej firmy. Bez kitu wielu osobą może szczena opaść :)

  • 0

    41. ~  2007-03-24 12:04:41  host: abde66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    500 000 ludzi zaufało :)wiec nie jest tak zle. Śmie stwierdzic ze to bardzo duzo jak na tydzien istnienia.

  • 0

    42. ~dl  2007-03-24 13:00:32  host: w3cache.interecho.com

    przenosze wlasnie moj aktywny numer simplusa do playa, powody nieistotne ;-) ciekawostka, za wycofanie tej operacji plus dodaje 100% do zasilenia powyzej 30 zeta, czyli podwaja doladowanie, moze komus przyda sie ta informacja, pozdro

  • 0

    43. ~issa  2007-03-24 13:03:55  host: azv115.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dają tylko tym co chcą zrezygnować z ich kiepskich usług. Resztę murzynów (z punktu widzenia Polkomtela) dalej będą łoić do upadłego , jak to było po wejściu Heyah.

  • 0

    44. ~valer  2007-03-25 20:23:08  host: chello062179021215.chello.pl

    teraz przejrzą na oczy przejdą do playa :)

  • 0

    45. ~hold  2007-03-25 20:34:41  host: gfi78.internetdsl.tpnet.pl

    co za głupoty gadacie... W Erze jest 12 milionów użytkowników więc te kilka tysięcy których jest w Play to jest jakiś śmiech na sali (większość z tego to byli testerzy). Play ma zbójeckie stawki za transfer danych, kiepską infrastrukturę i dość mglistą przyszłość, bo zainwestowali mnóstwo kasy w testy, a niewiele wskazuje zeby im sie to zwrocilo. Tak wiec dlugo bym sie zastanowil zanim zaczalbym cokolwiek z siecia, ktora moze za 1-2 lata PRZESTAC ISTNIEC

  • 0

    46. ~  2007-04-12 20:00:54  host: abbs52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W tabelce wypadaja calkiem calkiem :) Mi sie baaardzo podoba. KOlega wyżej chyba nie wiem ze Play stawki z transfer bedzie obnizal.

  • 0

    47. ~korolova  2007-04-13 19:22:24  host: chello081018209244.chello.pl

    Już podobno nad tym pracują. wiadomo, że wszystko od razu nie będzie super piękne- dajmy play trochę czasu na rozwinięcie skrzydeł..

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-47-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.