Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play przyspiesza cesje

Play przyspiesza cesje

LuiN 15 Listopada 2010 20:40

0 0
Dotychczasowe procedury Play dotyczące cesji działały powoli i dawały powody do niezadowolenia klientów. Teraz ma się to zmienić.

Automatyzacja przyspieszy proces realizacji cesji i od momentu dopełnienia formalności w POS:
dla prepaida - zmiany dokonane zostaną online (maksymalnie do końca bieżącego dnia)
dla MIXa - cesja dokonana zostanie online (maksymalnie do końca bieżącego dnia)
dla postpaida - cesja dokonana zostanie z początkiem kolejnego cyklu rozliczeniowego.




Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 18
  • 1

    1.  2010-11-15 20:42:52

    Brzmi obiecująco... Tylko czy oby nie pozostało brzmieniem...

  • 0

    2. ~pytanie  2010-11-15 20:51:14  host: 095160033201.warszawa.vectranet.pl

    A jak to wyglada u innych opów?

  • 0

    3. ~user play  2010-11-15 20:59:03  host: 94.254.204.237

    Dobra wiadomość, oprócz nowych ofert takie info o poprawie obsługi klienta cieszy nie mniej. A i w nowym serwisie Playmobile jest naprawdę dobrze przygotowany dział Obsługi Klienta.

  • 0

    4. ~RN  2010-11-15 21:05:15  host: apn-77-115-143-166.dynamic.gprs.plus.pl

    Nie wiem czy przyspiesza: od 18.10. przenoszę prawnie numer pre-paid (którego pierwotnie nie byłem właścicielem) - wg ustawy mają to zrobić w ciągu 30 dni licząc od momentu złożenia wniosku - niestety do końca zostało im jeszcze dwa dni. Numer nie został przeniesiony prawnie - czyli przerejestrowany, trochę nie tak z tymi cesjami - Pozdrawiam PLAY. Dodam, że numer jest w PLAY - chodzi jedynie o formalności i oficjalne przerejestrowanie. Napiszcie czy to standard? czy raczej tylko tak się u mnie ciągnie?

  • 1

    5.  2010-11-15 21:06:59

    Siec rozkwita w całej swojej mierze ;)

  • 0

    6. ~ala  2010-11-15 21:08:08  host: 93-181-162-129.as.kn.pl

    czyli salony/sklepy mają w komputerze instrukcje postępowania, "blyondynko odporną" i obowiązek dopilnowania tego ze zdwojoną siłą :)

  • 0

    7.  2010-11-15 21:14:02

    Nie wiem czym Play chcę się pochwalić ? W Orange średnia długość czasu, w którym jest cesja realizowana to 3 dni robocze. Bez względu czy to jest Post lub Mix. dotyczy salonu AP. W firmówce praktycznie jeden dzień.

  • 0

    8.  2010-11-15 21:24:34

    problemem w obsłudze klienta w Play są prywatne punkty Play w których pracują ludzie którzy potrafią tylko podpisywać nowe umowy, nic sami nie wiedzą, pomimo że mają obowiązek obsługiwać też klienta już sieci Play nigdy im się nie chce, ja np w Krakowie w Galerii Krakowskiej nigdy nie załatwiłem nic poprawnie w salonie na poziomie -1, ale już w Empiku na tym samym piętrze rewelacja, więc jeżeli mogę coś doradzić ludziom chcącym załatwić coś w Play w GK, nie róbcie tego w tamtym salonie, a jak chcecie dać komuś zarobić i podpisać umowę z Play to udajcie się do Empiku, przynajmniej będziecie wspierać uczciwych pracowników, a nie niekompetentnych. Pozdrawiam

  • 0

    9. ~Adaś  2010-11-15 21:36:27  host: ip-195-242-255-16.catv.net.pl

    Przed Play jeszcze dużo pracy w tej kwestii i tu nie ma dwóch zdań. To że ułatwiają to ok, ale czy ludzie są na tyle już kompetentni aby to realizować w tak krótki czasie, osobiście śmiem w to wątpić.

  • 1

    10. ~piokuk  2010-11-15 21:51:59  host: 82-160-57-42.tktelekom.pl

    Pochwal się jeszcze Kamilu jak wygląda procedura przenoszenia numeru pre paid do sieci Orange poza salonami firmowymi. Uprzedzając odpowiedź - nie wygląda nijak.

  • 0

    11.  2010-11-15 22:11:43

    @7. Napisz jeszcze że taka przyjemność w orange kosztuje. W Play jest za darmo teraz będzie od ręki nie ma więc co krytykować.

  • 0

    12. ~  2010-11-15 22:18:05  host: ip-93.159.48.129.static.crowley.pl

    Orange czy to salon partner czy "firmowy" tak samo szybko realizuje to wiem z doświadczenia ...

  • 0

    13.  2010-11-15 22:45:47

    @10 Procedura wygląda wszędzie tak samo... a to że brakuje starterów do NMP to jedynie pretensje można mieć do dilerów tych salonów. @11 Czemu za coś nad czym musi pracownik salonu przysiąść i pilotować Orange nie ma prawa żądać zapłaty ? 20zł za cesję z osoby indywidualnej na indywidualną to nie majątek. Z indy. na firmę jest bezpłatna. Z firmy na idny. 122zł, z firmy na firmę 61zł. Przy firmie raczej nie są to duże koszty - bo i tak wrzucić można w koszta.

  • 0

    14. ~milimetr  2010-11-16 00:59:05  host: host-217-172-250-16.lodz.mm.pl

    dziwne że tak długo to trwa a ceny w regulaminie są np w Plusie to koszt 30,50 brutto lub 1,22 brutto lub bezpłatnie -czas max do 30 dnii czyli może być 1,2,3,4 dnii.

  • 0

    15. ~Adaś  2010-11-16 09:36:59  host: ip-195-242-255-16.catv.net.pl

    Zobaczymy w praktyce nie ma co się teraz sprężać. Jak to jest z Play wiemy. Lubią się chwalić a z działaniem i faktyczną dostępnością różnie. Pożyjemy zobaczymy. Teraz niby promują że przyspieszają cesje itp ale zobaczymy realny czas działania i przenoszenia bez zwalania winy na poszczególne salony...

  • 0

    16. ~heniek  2010-11-27 09:30:07  host: user-46-113-81-177.play-internet.pl

    Czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że obiecany przez Gruszkę tydzień czasu nadejdzie chociaż do świąt bo z terminowością realizowanych obietnic to u nich kiepsko.

  • 0

    17. ~eTom  2011-03-23 21:51:32  host: z25-07.opera-mini.net

    Sprawy poważne (a taką jest przecież cesja) należy załatwiać tylko w zakonie firmowym, a to dlatego, że tam najczęściej pracują ludzie kompetentni co jest wyjątkiem w punktach partnerskich :-[

  • 0

    18. ~eTom  2011-03-23 21:54:55  host: z25-07.opera-mini.net

    @17 miało być w salonie zamiast w zakonie. Sorki ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-55-221.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.