DAJ CYNK

Play promuje się w "Second Life"

WitekT

Wydarzenia

Play, jako jedna z pierwszy polskich firm, zaprasza Internautów do multimedialnej wizyty w wirtualnym klubie w grze Second Life. Klub muzyczny Play znajduje się w okręgu Firemaw.

Play, jako jedna z pierwszy polskich firm, zaprasza Internautów do multimedialnej wizyty w wirtualnym klubie w grze Second Life. Klub muzyczny Play znajduje się w okręgu Firemaw.

Do dyspozycji gości przygotował około 500 metrów kwadratowych, na których będzie można potańczyć, zatopić się w wygodnych fotelach i sofach, spędzić czas z przyjaciółmi czy poznać nowych ludzi.

Goście klubu mogą oglądać najnowsze billboardy i reklamy telewizyjne Play. Billboardy Play można znaleźć w pobliżu wirtualnej redakcji Przekroju oraz popularnego wśród polskich graczy klubu All Stars. Kolejny krokiem będzie otwarcie multimedialnej wyspy Play w regionie pod nazwą Whatever, kojarzoną z reklamówkami operatora. Wyspa ma wielkość 65 tys. m2 i będą budowane na niej m.in. wieżowce z apartamentami dla klientów marki, gdzie będą mogły mieszkać i odpoczywać ich postacie.

Klub można zobaczyć na stronie slurl.com/secondlife.

Obecność Play w najbardziej popularnej obecnie grze na świecie to element strategii reklamowej skierowanej do klientów, dla których multimedia są elementem ich codziennego życia i pracy. Koncepcja gry sprzyja budowaniu niezależnych społeczności Internautów, tak popularnych wśród uczestników programu nadchodzi4.com oraz obecnych klientów Play. Firma zamierza razem z użytkownikami rozwijać swoją obecność w multimedialnej rzeczywistości.

Second Life to gra stworzona przez amerykańską spółkę Linden Lab, która pozwala zarejestrowanym użytkownikom stworzyć swój własny wirtualny świat. Jest to gra typu MMORPG (ang. Massively-Multiplayer Online Role Playing Game). Jest to namiastka prawdziwego świata, w której gracze mogą pracować, prowadzić interesy, realizować swoje pasje, ale także zawierać związki i szukać wirtualnych przyjaciół. Jest tam też możliwość wydawania, ale i zarabiania zupełnie realnych pieniędzy. Skalę socjologicznego zjawiska, jakim jest Second Life pokazuje fakt, że obecnie jest zarejestrowanych ponad 5 mln graczy, z czego ponad 1 mln było aktywnych w ciągu ostatnich 60 dni. W Polsce jest już ponad 20 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

Projektem zajmuje się agencja FFCreation, specjalizująca się w "nowych mediach". Play współpracował już z FFCreation podczas pilotażowego programu testowego Nadchodzi4 i kampani związanej ze startem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play