DAJ CYNK

Play: Promocyjny Tidal przedłużony do września, ruszają testy Play TV

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Sieć Play zorganizowała dzisiaj spotkanie prasowe dla dziennikarzy poświęcone usłudze muzyki strumieniowej Tidal i rozpoczęciu testów konsumenckich Play TV.

Sieć Play zorganizowała dzisiaj spotkanie prasowe dla dziennikarzy poświęcone usłudze muzyki strumieniowej Tidal i rozpoczęciu testów konsumenckich Play TV.

Liczba klientów usługi Tidal w Play przekroczyła pół miliona. W związku z tym możliwość włączenia usługi została przedłużona do 30 września. W ramach usługi klienci otrzymują nielimitowany dostęp do bazy muzyki serwisu przez 24 miesiące (normalna opłata to 19,99 zł).

Oprócz tego sieć ogłosiła testy konsumenckie usługi Play TV pozwalającej na oglądanie telewizji na dowolnym urządzeniu, nagrywanie programów w chmurze, jak i "cofanie się w czasie", w razie gdybyśmy nie zdążyli na ulubiony program. Play TV nie pomniejsza pakietu danych na koncie klienta.

Aby zgłosić się do testów należy być klientem usług abonamentowych sieci Play (bez taryf firmowych) i wysłać SMS o treści TAK na numer 650.

W ramach testów Play TV klienci otrzymują dostęp do kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, póki co z pominięciem kanałów TVP 1 i TVP2.

Zobacz: regulamin testów usługi Play TV

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play, wł