Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play otworzył call center w Szczecinie

Play otworzył call center w Szczecinie

WitekT 22 Maja 2007 11:22

0 0

21. maja w Szczecinie, z udziałem prezydenta miasta Piotra Krzystka, uroczyście zainaugurowana została działalność nowego telefonicznego Centrum Obsługi Klienta Play. To już trzecie telefoniczne Biuro Obsługi Klienta tego operatora.

Do tej pory klientów sieci obsługiwali konsultanci w Poznaniu i Warszawie. W biurze w Szczecinie pracować będzie początkowo 30 konsultantów. Play ma zamiar rozwijać filię w Szczecinie i zatrudniać nowych pracowników. Docelowo placówka ma zatrudniać około 300 osób z regionu.




Centrum Obsług Klienta w Szczecinie będzie integralną częścią ogólnopolskiego systemu Obsługi Klienta. Od 16. maja dotychczasowi abonenci, użytkownicy oraz potencjalni klienci Play, mogą uzyskać pomoc przez całą dobę w Obsłudze Klienta we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami. W godzinach 7-24 Obsługa Klienta odpowiada na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24- 7 istnieje możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.

Partnerem biznesowym przedsięwzięcia jest Arvato Bertelsmann, firma specjalizująca się w rozwiązaniach typu call center.

Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 43
  • 0

    24. ~puławiak  2007-05-22 18:06:20  host: z-kaemnet.pulman.pl

    To dziwne, że w Szczecinie. Ogólnie wiadomo, że większość callcentrów jest na lubelszczynie, bo tylko tam mówią piękną i prawidłową polszczyzną!

  • 0

    25. ~Franz  2007-05-22 18:34:07  host: chello087206164125.chello.pl

    Play nie stawia na piękną polszczyznę, tylko na spoko ziomali. A co do zakładania CC, to myślę, że zakłada się tam gdzie jest sporo uczelni, bo to głównie studenci tam pracują.

  • 0

    26. ~  2007-05-22 18:34:54  host: acmw29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Play dla mnie to porażka

  • 0

    27.  2007-05-22 19:05:31

    A dla mnie wręcz przeciwnie

  • 0

    28. ~  2007-05-22 19:12:59  host: unused-217017033002.atman.pl

    szczecin jest dobry bo jest sporo kiepskich uczelni i dosc duze bezrobocie

  • 0

    29. ~  2007-05-22 19:16:12  host: unused-217017033002.atman.pl

    =moga istniec filmy takie jak arvato/stream ktore placa mniej niz w warszawie,wroclawie, poznaniu, krakowie, gdansku, katowicach.. szczecin - zamiast zamykac miasta klasy A (jesli mozna tak nazwac), otwiera a nawet mozna powiedziec ze walczy o to zeby nie byc najgorszym w miastach klasy B - nawet torun ma lepsze uczelnie, w bydgoszczy jest atos origin i inne firmy, poprzez katowice zas odnioslem sie do slaska, Ze wzgledu na mala konkurencje i sporo studentow jest za to idealny dla projektow CC

  • 0

    30. ~  2007-05-22 19:16:47  host: unused-217017033002.atman.pl

    mialo byc ze walczy o lidera w klasie B :)

  • 0

    31. ~  2007-05-22 19:20:57  host: unused-217017033002.atman.pl

    sorki - zapomnialem o lodzi - ale to ze wzgledu na to ze tez trudno skategoryzowac to miasto :)

  • 0

    32. ~Hoyt  2007-05-22 20:41:11  host: cht165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekaw jestem jak im sie to oplaca. Reszta sieci skutecznie sie broni. Teraz w Simplusie w sieci rozmowy po 18gr. Zobacyzmy co wyniknie. Dla nas najwazniejsze i tak dobre ceny :)

  • 0

    33. ~  2007-05-22 21:40:04  host: host-89-228-65-70.olsztyn.mm.pl

    Nie wiem czy to bład w artykule czy w nowym CC na prawdę ma pracowac póki co 30 osób. Oni świetlicę wynajeli, czy co? I te 30 osób pewnie podziela na zmiany to w ogóle wyjdzie po 10 osób! Jestem pełen podziwu! :) Call Center... :) haha

  • 0

    34. ~Franz  2007-05-22 22:15:49  host: chello087206164125.chello.pl

    Dla 100tyś klientów podejrzewam (małe doświadczenie:) ruch rzędu 1000 połączeń przychodzących dziennie. Średnia rozmowa w CC to około 8min. Daje nam to 133godziny rozmowy na 24h. Zakładamy, że 90% jest między 8 a 24 - czyli 120godzin. Na każdą godzinę pracy infolini przypada 7,5h rozmów przychodzących. Doradca rozmawia w ciągu godziny średnio 40min (na godz. rozmów pzychodzących tracimy 20min np przerwa, chwilowy brak ruchu, innym razem kolejka). Wychodzi 11 konsultantów na zmianę :))) Play ma jeszcze gdzieś CC? Bo 30 osób nie pociągnie takiego ruchu.

  • 0

    35. ~Franz  2007-05-22 22:23:49  host: chello087206164125.chello.pl

    Oczywiście Play będzie mieć jeszcze jakieś akcje wychodzące. Może mieć skillowanych (wpadasz do różnych doradców zależy co wciśniesz na IVR) doradców, a to podnosi ilość potrzebnych pracowników. I wiele innych :P

  • 0

    36. ~  2007-05-23 08:25:47  host: 212.160.86.252

    Ktos widzial to nowe CC ? PRzeciez oni wynajeli 3 pokoojowe mieszkanie na jednym z osiedli i wielkie mi CC...

  • 0

    37. ~  2007-05-23 09:01:02  host: host-89-228-65-70.olsztyn.mm.pl

    to tak jak mi sie wydawało.... :)

  • 0

    38. ~player  2007-05-23 10:06:53  host: aazk15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kiszka caly ten play i ich promocje

  • 0

    39. ~szyderca  2007-05-23 10:16:33  host: bla2.neoplus.adsl.tpnet.pl

    player, sam jesteś kiszka, na dodatek stolcowa:)

  • 0

    40. ~Te  2007-05-23 11:07:22  host: staticline23090.toya.net.pl

    Ja pracuje w jednym z Call Center :) Trzeba, przyznać, że koleżanki są bardzo fajne :D

  • 0

    41. ~Stefan  2007-05-24 23:43:26  host: abmc115.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pracowałem w jednym takim call center - telewizji nowej generacji N. Tam to jest dopiero porażka, nie dość że oszukują z kasą, to jeszcze atmosfera jak na marsie... bardzo szkodzi zdrowiu. Odradzam prace dla N!!!

  • 0

    42. ~ANTY CC  2009-09-27 16:04:33  host: apn-77-113-215-169.dynamic.gprs.plus.pl

    Ja pracuje w CC Play w Szczecinie - porażka, pensja 1050 brutto.. Kierowniczka codziennie robi nam "zebranie" - jezdzi jak po dzikich swiniach, ogolnie nie liczy sie jakosc tylko ilosc. Ogólnie Arvato robi wałki na pracownikach, szukaja chetnych na nadgodziny i nigdy za to nie płaca, premia?? Zart! Koordynatorzy (SV) nigdy nie odpowiedza na trudne pytania, "idź do oli..." itp. Brud , smród i ubóstwo = SZCZECIN !!! miasto 3 kategorii, porazka po prostu, uciekam z arvato i nigdy wiecej tam nie wróce

  • 0

    43. ~ona26  2010-05-04 16:15:14  host: host-194-24-164-68.system-sat.pl

    hej, a czy jest jakaś kara finansowa za zerwanie umowy z własnej inicjatywy?podobno są konsekwencje finansowe-min.1rok pracy po szkoleniu. Brzmi jak obóz pracy :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-200-51.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.