Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play: Net Box i inne nowości

Play: Net Box i inne nowości

msnet 11 Stycznia 2018 10:55

12 6

huawei net box

11 stycznia fioletowa sieć wprowadza do oferty zestaw Huawei Net Box - domowy router Wi-Fi z zewnętrznym modemem.

Huawei B2238-168 składa się z montowanego na zewnątrz domu modemu i routera Wi-Fi. Możliwość umieszczenia modemu na przykład na dachu zwiększa moc sygnału sieci komórkowej, co przydaje się na obszarach, gdzie zasięg nie jest najlepszy ze względu na ukształtowanie terenu lub odległość od stacji bazowej. W zestawie dostaniemy też pakiet montażowy i 10-metrowy przewód do połączenia modemu z routerem. Modem obsługuje LTE cat4 (150/50 Mb/s) i ma gniazdo na kartę miniSIM.

Instalowany wewnątrz domu router umożliwia podłączenie do 32 urządzeń bezprzewodowo oraz 2 urządzeń za pomocą złącza LAN. Do dyspozycji mamy Wi-Fi b/g/n/ac, działające na częstotliwościach 2,4 oraz 5 GHz.

huawei net box




Zestaw Net Box dostępny jest za 69 zł w ofercie internetowej sieci Play z abonamentem w wysokości 69,99 zł (umowa na 24 miesiące, aktywacja kosztuje 39 zł). W ramach oferty otrzymamy darmową instalację sprzętu. Jedynie przy nietypowym umiejscowieniu anteny lub skrajnie dużych odległościach od cywilizacji klientowi zostanie przedstawiona indywidualna oferta.

Zobacz: inne filmy z kategorii Gadżety

Zobacz: inne filmy z kategorii Gadżety


Korzystając z okazji poniżej publikujemy aktualny cennik zestawów w ofercie Play Internet Pro.

Zobacz: Cennik zestawów w Ofercie Play Internet PRO przy sprzedaży na odległość

Play zmienia także ceny kilku urządzeń w abonamencie telefonicznym oraz wprowadza do oferty nowe. Zmienione ceny dotyczą następującego sprzętu:
Nowościami w ofercie są:
Zobacz: zmiany w cenniku urządzeń w Play

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: internet domowy | play | huawei net box

w sumie: 96
  • -1

    78. ~Mateusz  2018-01-11 19:01:28  host: abrb158.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kulturę się wynosi z domu, matek jest tego przykładem jakie niskie wychowanie można otrzymać. Gratuluję prostaku.

  • 0

    79.  2018-01-11 19:33:55

    Ty się martw o swoje wychowanie . Kolejny pożyteczny inaczej wyjeżdżający ni z gruchy ni z pietruchy w temacie o którym ma zero do powiedzenia. Najpierw to się zarejestruj jak chcesz dyskutować z mądrzejszymi od siebie. Prostactwem to jest udzielanie się w temacie technicznym, dotyczącym zaawansowanego urządzenia LTE bez podstawowej wiedzy o technologii. Tacy jak ty mogą co najwyżej popisać o myPhone z kolegą o głupawym nicku @76. Jarek ujął to najlepiej, większość tutaj nie trzyma się faktów i tematu.

  • 1

    80. ~WszystkoTylkoNieTMobile  2018-01-11 19:59:17  host: user-94-254-176-129.play-internet.pl

    @77 Dario, Ty masz lejek 1Mb/s, a ja MOGĘ mieć EWENTUALNIE lejek i to 2Mb/s (DIL w RBM).
    Robię wszystko tak aby lejka nie dostać (bo wiem jak), a jak się lenię i dostaję 2Mb/s, bo pobraliśmy (rodzina) 200GB w godzinach szczytu w jeden dzień, to sobie ten lejek usuwam (bo też wiem jak).

    PS. Najczęściej mnie nosi jak biorę w obydwie ręce obfite piersi mojej szczupłej żony...

  • -1

    81. ~  2018-01-11 20:06:03  host: 188.146.43.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @80. ~WszystkoTylkoNieTMobile

    Co masz do T-Mobile??? Wszystko działa.

    Tylko patrzec jak UE każe zaprzestać sprzedazy PrePAidom bo to one wykańczają stacje bazowe, a nie abonamenty w kwesti internetu.

  • -1

    82. ~WszystkoTylkoNieTMobile  2018-01-11 20:23:07  host: user-94-254-176-129.play-internet.pl

    @81, odpowiadam Ci na pytanie "Co masz do T-Mobile?":

    Do T-Mobile mam daleko i nie po drodze.

    Mam jeszcze parę innych rzeczy do T-Mobile (mocniejszych) ale na początek te Ci wystarczą.

  • -1

    83. ~  2018-01-11 20:49:00  host: 188.146.43.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @82. ~WszystkoTylkoNieTMobile

    Te mocniejsze to chyba Twoja naiwnośc i nie czytanie umów, ani Regulaminów?

  • 1

    84.  2018-01-11 20:59:20

    @83 Ja umowy czytam namiętnie. I co mi po tym, jak operator leci sobie w kulki i nie stosuje się do własnych regulaminów i umów? Kradnie kasę i jak reklamacji nie złożysz, to nie oddaje. Żeby to był jednostkowy przypadek, to można zrozumieć, ale niestety T-mobile tak ma w standardzie. To chyba wie każdy użytkownik T-mobile. Ciekawe czemu Plus czy Play tak nie ma. To jest akurat jedyna rzecz, którą mam do T-mobile - złodziejstwo. Poza tym jako sieć jest naprawdę w porządku. No tylko akurat ta jedna wada jest dla mnie nie do zaakceptowania.

  • 2

    85. ~WszystkoTylkoNieTMobile  2018-01-11 21:25:08  host: user-94-254-176-129.play-internet.pl

    @83, kolega spod @84 umcusumc, napisał Ci do czego przydaje się czytanie umów, cenników i regulaminów w T-Mobile: do ciągłego egzekwowania rekompensat i zadouśćuczynienia od T-mobile za jego ciągłe i super powtarzalne przekręty i nadużycia od kilku lat.

    Jeśli chodzi o mnie, to czytanie w ogóle i ze zrozumieniem umów, cenników i regulaminów, to mój konik - jeden z 30.
    Moja naiwność? Nie wiem o co Ci chodzi. Napisz wprost co chcesz wiedzieć, to Ci odpowiem.

    PS. Zarządzałem swego czasu przez kilkadziesiąt miesięcy około 300 numerami w T-Mobile: około 50 numerów to był abonament, 250 to prepaid.
    Obecnie z tamtych numerów żaden już nie jest w T-Mobile. Nie z powodu słabej oferty, albo drogiej, albo słabej jakości rozmów, słabego zasięgu czy wolnych transferów - to wszystko było OK, prawie OK albo bardzo OK.

    Wszystko rozbiło się o:
    - ciągłe oszustwa w systemie bilingowym,
    - niedziałaniem wielu usług zgodnie z regulaminem,
    - naliczaniem opłat z sufitu i niezgodnie z regulaminami,
    - niemożnością prawidłowego zarządzania numerem przez iBOA,
    - niemożnością zarządzania więcej niż jednym numerem przez iBOA,
    - niedziałaniem iBOA w ogóle przez długie okresy czasu (przez miesiące!),
    - otrzymywaniem fałszywych komunikatów SMSowych od operatora przez lata:
    --- że skończyła się ważność konta (gdy ta faktycznie jeszcze była wiele miesięcy do przodu),
    --- aby doładować konto minimalnie za 25zł (gdy wystarczało w takim przypadku 5 lub 10zł),
    --- informowaniem, że przepadną wszystkie złotówki z konta (gdy faktycznie nic takiego nie mogło się wydarzyć, bo ważność była wiele miesięcy do przodu),
    - kasowanie złotówek z konta 15 dnia od daty połączeń wychodzących (to akurat zgodnie z regulaminem ale takiego, "złodziejstwa" nikt inny w regulaminie sobie nie zapisał),

    (c.d.n)...

  • 0

    86. ~  2018-01-11 21:26:51  host: user-94-254-135-204.play-internet.pl

    Lol wx
    2d7
    Bardzo vivamix

  • 1

    87. ~WszystkoTylkoNieTMobile  2018-01-11 21:31:12  host: user-94-254-176-129.play-internet.pl

    ...(c.d)

    - pobieranie opłaty 3zł za migrację z Heyah do T-Mobile przez kilka lat (i wciąż to sie dzieje) gdy w regulaminie stoi jasno zapisane, że migracja kosztuje 0zł,
    - kłamliwe zapewnieniami, że te błędy (powyżej wymienione) już się nie powtórzą, bo zostały zlokalizowane i naprawione, gdy faktycznie już nawet następnego dnia wszystko powtarza się od nowa i tak się działo przez kilka lat.

    I jeszcze sporo by tego wymieniać ale mi się nie chce.

    "4 grosze daj mi proszę", to pikuś przy tych wszystkich przekrętach, które wciąż trwają.
    Pomagam znajomym, którzy są w T-Mobile - łącznie jakieś 60-70 numerów (większość prepaid, bo kogo mogłem wydostałem z abonamentu T-Mobile) - więc wiem jak to teraz wygląda: NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO.

    Jak się ma jeden numer w T-Mobile, albo nawet 5, to można pewnych rzeczy nie zauważyć.
    Ja mam obecnie wgląd w kilkadziesiąt numerów, a wcześniej tak jak pisałem, w 300.
    Więc coś tam wiem o T-Mobile.

  • -3

    88.  2018-01-11 22:00:22

    Trochę się temu plejpowi pomieszało z tą ofertą a koledze u góry to pomieszanie sie udzieliło. Pozjadał wszystkie książki, karty sim, umowy, routery, telefony i myśli, że wie wszystko

  • 2

    89. ~WszystkoTylkoNieTMobile  2018-01-11 22:28:44  host: user-94-254-176-129.play-internet.pl

    @metrofan, a jak Ci powiem, że mam dojścia (powiedzmy znam dobrze kogoś, kto zna z kolei dobrze kogoś wewnątrz Telepolis) i znam grupę osób, która założyła masowo konta około 20-27 grudnia 2017 roku tu na Telepolis (może to być też jedna osoba, która założyła tyle kont - ale to mniej prawdopodobne), które mają powiązania z T-Mobile - są to tak zwani klakierzy czyli osoby piszące - często odpłatnie - pochlebne (często nieprawdziwe) opinie na temat swojego pracodawcy/zleceniodawcy i niepochlebne (też często wyssane z palca) na temat jego konkurentów i że należysz do tej grupy osób?

    Ale żeby było jasne: ja do Ciebie (do rzeczywistej osoby fizycznej) nic nie mam i pewnie nigdy nic nie będę miał (pewnie nawet jesteś wspaniałym, ukochanym ojcem, mężem, bratem, synem, wnuczkiem czy dziadkiem).
    Natomiast działań na zlecenie, jakie reprezentujesz tutaj swoim nickiem, to mi się nie chce nawet komentować.
    Ale jest to też jedna z przyczyn dlaczego ludzie Was (T-Mobile) tak nie lubią i od Was odchodzą.
    No i jeszcze ten różowy kolor...

  • 2

    90. ~WszystkoTylkoNieTMobile  2018-01-11 22:47:30  host: user-94-254-176-129.play-internet.pl

    *20-27 grudnia 2016 roku (a nie 2017)

  • -1

    91. ~Ktoś  2018-01-11 23:33:54  host: ip-5-172-234-147.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dla ścisłości .... nie różowy tylko magentowy

  • 1

    92. ~WszystkoTylkoNieTMobile  2018-01-12 00:04:34  host: user-94-254-176-129.play-internet.pl

    @91 Ktoś, ja to wiem ale 99% ludzi wie i powie, że T-Mobile to ma logo różowe, albo w odcieniu takiego mocnego różu, taki różowawy, takiego koloru jak jeden z barwników w mojej drukarce (jak on się nazywał ten kolor...), w każdym razie takie coś od czerwonego i różowego, w kolorze lalki Barbiei - one taki kolor mają, i kucyki Little Pony też, i ich ubranka i akcesoria (lustereczko, grzebień, buciki, kokardki itp. itd.).

    A jak zapytasz jaki kolor ma logo Orange? 100% odpowiedzi, że pomarańczowy (żadnych wątpliwości i tylko pozytywne skojarzenia). Plus? Zielony. Play? Fioletowy glut. Virgin? Seksowna i cnotliwa czerwień.

    Jaki jest jest jeszcze idealny kolor niewykorzystany przez żadnego dużego opa? Niebieski! Idealny pod wieloma względami. Kojarzy się z wieloma pozytywnymi sprawami i rzeczami każdemu i w każdym wieku.

    Era miała niebieski. A T-Mobile (dawna Era) ma różowy (przepraszam - magentowy) - najgorszy jaki może być dla profesjonalnej firmy telekomunikacyjnej.

    Bo różowe i magentowe są tylko lalki Barbie, kucyki My Little Pony, logo T-Mobile i barwnik w drukarce (jak się poszuka dobrze, to się znajdą jeszcze szminki, pudry i podkłady w takich kolorach).

  • 1

    93. ~WszystkoTylkoNieTMobile  2018-01-12 00:39:01  host: user-94-254-177-86.play-internet.pl

    Na koniec dodam, że magenta (kolor loga T-Mobile), to nie ta sama magenta co barwnik podstawowy magenta w drukarkach z systemem CMYK (Cyan-Magenta-Yellow-blacK) i że obydwie te magenty (ta od loga T-Mobile i ta drukarkowa) to odcienie różowego :)

    W każdym razie jeśli kolor loga T-Mobile kojarzy się komuś z błękitnym niebem, a nie z lalką Barbie (która wykorzystuje mocno kolor Barbie Pink - bardzo podobny do magnety http://tlp.is/g1u ), to gratuluję wyobraźni.

  • 0

    94. ~mortal  2018-01-12 09:46:45  host: 89-73-68-51.dynamic.chello.pl

    @WszystkoTylkoNieTmobile ty sam chyba jestes "klakierem" za wypisywanie tskich rzeczy pewnie ci troche zaplacili xd

  • 0

    95. ~  2018-01-12 09:52:48  host: 188.146.43.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ja na temat T-Mobile wiem jedno. Są punkty sprzedaży, nie Salony, T-Mobile, w których siędzą idioci i nawet nie wiedza o tym, ze numer w T-Mobile mozna przenosić teraz w promocji pół roku wczesnie i pieprza, ze miesiąc wcześniej normalnie, a nie trzy, a jak wiadomo zanim dotrze wniosek do obecnego operatora nawet przez internet zanim rozpatrzy i odpowie to moze być miesiac za mało. W Salonach są bardzo kompetentne osoby. Nan obecnie LTE domowe do 60Mb/s i 3 usługi na firmę i nie ma niczego co by mi nie pasowało, licza cały czas tak jak trzeba. Kiedyś za czasów Era GSM były takie bajery i potem długo w T-Mobile jak granie na czekanie, którego jak nie wyłączyłeś po miesiącu to ci zostawał, ale pisało o tym w Regulaminie usług dodatkowych. Niestety nie informowali o tym że trzeba wyłączyć po miesiacu jak się nie chce. UKE się im do tyłka dobrało i nie ma tego.

  • 0

    96. ~Math  2018-01-15 13:35:40  host: 212.160.172.84

    LTE cat 4 - chyba dlatego, że play nie ma kat. 6 ( bo jak mają to urządzenie powoli z demobilu ). w Play to w zasadzie standard aby kopic sobie takie urządzenie biorąc pod uwagę nadal mizerną infrastrukturę po tylu latach

  • 0

    97. ~BEAST  2018-06-29 10:35:39  host: user-94-254-170-32.play-internet.pl

    Witam, czy ktoś już testował ten NETBOX ? i chciałby siępodzielić opinią ? Z góry dzięki :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-92-174-226.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze

Ankieta

Czy Internet LTE jest w stanie zastąpić Internet kablowy?

Test szybkości LTE sieci Plus

 

Zobacz wynik | Opinie (18)

Archiwum Ankiet