Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play: Michał Gramatnikowski pokieruje obsługą klienta

Play: Michał Gramatnikowski pokieruje obsługą klienta

LuiN 4 Maja 2011 23:11

0 0
Od 4. maja szefem obsługi klienta w Play jest Michał Gramatnikowski, do tej pory związany z PTC.

Michał Gramatnikowski pracował dla Polskiej Telefonii Cyfrowej od 1996 roku, odpowiadając za jakość obsługi klienta - od 2001 roku na stanowisku Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta. Teraz swoje doświadczenie wykorzysta pracując na rzecz sieci poprawy standardu obsługi klientów sieci Play.


Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 75
  • -1

    56. ~pib84  2011-05-05 15:24:05  host: gwp146.internetdsl.tpnet.pl

    No to będzie wielkie wyzwanie, ale z drugiej co by nie zrobił to będzie sukces, bo gorzej to już chyba być nie może. :-(

  • 1

    57.  2011-05-05 15:35:55

    http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/testuj-uslugi -z-play/index.html#kopiaSMSnaemailBeta Tu masz. Bardzo fajna opcja. Zgubisz telefon a i tak kod do np banku dojdzie. mozna odbierac sms za darmo za granica, wiesz kiedy ktos do ciebie dzwonil bez wlaczania telefonu i takie tam. Niestety nie zawsze dziala czasami ma lagi. Czasami widac kiedy play zapomnial wysłać naszego "wysłanego" smsa :) W płączeniu z tele play mozesz uzywac telefon bez dostepu do telefonu :)

  • 1

    58. ~  2011-05-05 15:45:34  host: z25-07.opera-mini.net

    Nigdy chyba nie zapomne maila z zapytaniem gdzie mozna dokonac rejestracji fresha. Odpowiedz przyszla, ze nie moga odpowiedziec na moje zgloszenie, bo nie mam zarejestrowanego numeru. BOK Play przejdzie do historii. Takiej niekompetencji, indolencji ze świecą szukac. Wkurza tez bezczelne rozlaczanie jak zadasz 'trudne' pytanie. W koncu to są platne polaczenia

  • -1

    59. ~  2011-05-05 15:53:28  host: user-46-113-190-203.play-internet.pl

    no tak oczywiscie strony play nie działaja

  • 1

    60. ~  2011-05-05 16:30:46  host: V33-09.opera-mini.net

    Play to taka papuga, która w kwestiach technicznych nic sama nie wprowadzi, tylko patrzy na innych. Przykładem może być np. Rozmieszczenie nadajników- jak w Plusie, czyli bez sensu i optymalizacji, info sieci jak w Orange WIELKIMI LITERAMI I NIEDOKŁADNE, a teraz jeszcze chcą mieć profesjonalną i jednocześnie drogą obsługę klienta jak w Erze. Niby fajna firma, bo wprowadziła 29gr za minutę i ważność konta cały rok po zasileniu 30zł, a patrzy na technologie W3. To tak jakby Toyota wysyłała mechaników do Audi... Hirek36

  • 0

    61. ~  2011-05-05 23:26:52  host: z15-02.opera-mini.net

    Play to ... najszybciej rozwijajaca sie siec w kraju, w ktorej praktycznie nic nie dziala poprawnie. Z bok to gorzej byc nie moze, chyba?

  • 0

    63. ~przemas  2011-05-06 11:56:27  host: aecz116.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A kiedy zmieni się szef obsługi klienta w Pluse albo Playu to też o tym napiszesz śmieszny, stronniczy Telepolisie

  • 0

    64.  2011-05-06 12:00:44

    #63: no dobrze, ze o tym pisza, bo to jest potwierdzenie tego, ze BOK Play'a jest TRAGICZNY

  • -1

    65. ~  2011-05-06 22:24:13  host: 31.41.144.41

    @52. Właśnie tacy wiedzący swoje klienci jak adriaanek są najgorsi :(. Nie wiem czy zauważyłeś, ale usługa Kopia SMS na e-mail jest w wersji Beta i nie przysługuje do niej pomoc techniczna. Jedynie uwagi możesz zgłaszać na e-mail: beta@playmobile.pl.

  • 0

    66. ~  2011-05-07 11:02:05  host: v03-07.opera-mini.net

    @58 BOK czy ludzie sa polglupkami ktorzy maja pretensje ze numer trzeb miec zajestrowany. Moze sa ludzie ktorzy maja powazne problemy i wydaja kolosalna kase na pare polaczen z bokie, to rozumiem - mozna takze e-mail wyslac. Jesli problem nadal jest nie chce usprawidliwiac boku, ale czasami to wina uzytkownikow.

  • 0

    67. ~turandot  2011-05-07 14:23:50  host: 213-17-201-42.ip.netia.com.pl

    *29 chuck norris znajdz fachowcow za najnizsza srednia krajowa...

  • 0

    68.  2011-05-07 15:40:20

    Myślę, że każdy mądrala piszący na tym forum powinien popracować na infolinii przez tydzień. Mógłby wtedy spróbować wytłumaczyć babci nie znającej się na komputerze jak zainstalować internet albo przetłumaczyć pseudo informatykowi co to jest zmienne IP. Mógłby wtedy spróbować uzasadnić klientowi dlaczego kradzież telefonu nie wiąże się z rozwiązaniem umowy lub też wyjaśnić, że serwis jest serwisem producenta a nie operatora. Myślę, że tydzień na infolinii nauczyłby co poniektórych pokory i innego spojrzenia na prace na infolinii.

  • 0

    69. ~  2011-05-07 15:47:41  host: 89-78-10-20.dynamic.chello.pl

    @68; ja zdaje sobie sprawę, że to ciężka praca ale jest tak samo ciężka w Orange i PTC jak i w Play a jakość BOK Play odstaje od ich poziomu znacznie. Jak myślisz dlaczego?

  • 0

    70. ~Edek Z.  2011-05-07 16:08:33  host: host-89-229-80-122.szczecin.mm.pl

    #52: Zachowanie tego konsultanta przypomina raczej strajk włoski. I ja się temu nie dziwię, zważywszy jak stresująca, nieszanowana i nisko płatna jest praca konsultanta. Ale klienta to nie interesuje. Generalnie zatrudniani są ludzie młodzi, po studiach, którym nie udało się wyjechać z kraju bądź znaleźć odpowiedniej posady i pracują sfrustrowani, zarabiając marne grosze. Korporacji też nie opłaca się doszkalać kogoś, kto i tak wypalony bądź sfrustrowany ucieknie przy nadarzającej się okazji. Ogłoszeń pracy na st. konsultanta tel. jest najwięcej. Rotacja musi być niesamowita.

  • 0

    71.  2011-05-08 10:38:33

    @69; wiem dlaczego, bo średnia długość pracy tam to 3 miesiące; dlaczego tak jest? bo zarabiają najniższą krajową. Kiedyś było tak samo na infolinii TP, ale w momencie zmiany zasad zatrudnienia pracowników sytuacja się poprawiła. Nikt nie będzie się przykładał do pracy za 800 parę złoty na 3/4 etatu zwłaszcza, że jak na poznańskie warunki to naprawdę mało. Wszystko wskazuje jednak, że P4 zamierza zrezygnować z usług dotychczasowej firmy. Obecnie zrezygnowali już z połowy jej usług między innymi z weryfikacji i archiwizacji umów. Dla jako pracownika punktu Play największą zmorą jest podawanie przez infolinię sprzecznych informacji np. dotyczących serwisów, formy wypowiadania umów, przyczyn uszkodzeń, formy zwrotów towaru zamawianego przez telemarketing lub sklep internetowy. Nie mam pojęcia czy oni robią to z niewiedzy, czy dostajemy różne wytyczne w tych sprawach. Poprawa jakości obsługi to jedna w wytycznych Play na ten rok zobaczymy co z tego wyjdzie.

  • 0

    72. ~Edek Z.  2011-05-08 11:44:46  host: host-89-229-80-122.szczecin.mm.pl

    @71; Play konkurować ceną nie może w nieskończoność. Trzeba podnosić jakość usług, czyli inwestować również w bezpośrednią obsługę klienta. 800 zł/m-c za 3/4 etatu to nie tylko na poznańskie warunki za mało. Pracując fizycznie, np. sprzątając biura (bezstresowo, nie wypalając się) można zarobić więcej.

  • 0

    73. ~  2011-05-08 13:55:46  host: v22-05.opera-mini.net

    To co tam sie wyrabia to jest dramat. Tam chyba nikt nad niczym nie panuje. W 2010 mieli skupic sie nad poprawa bok ale zadnej poprawy nie ma. Oferty dobre ale jesli cos nawali to zaczynaja sie schody. Proste zgloszenia rozpatrywane max czasu a i tak z reguly pierwsza odpowiedz nie rozwiazuje problemu. Ale co sie dziwic skoro ludzie po 3mce pracuja. Dla przykladu w heyah odpowiedz przychodzi na drugi dzien

  • 0

    74. ~skaza200  2011-05-10 16:42:07  host: ptcnat.era.pl

    Play ach ten Play najbardziej felerna sieć w Polsce;-)

  • 0

    75. ~?  2011-05-14 15:08:06  host: bsu47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli nie jest tak kolorowo i tak zbytnio 4g? Z tego wniosek będę dalej trzymał się swojej maksymy: lepiej dać parę złotych drożej a mieć lepszą jakość usług. Najtańsze zwykle znaczy najgorsze. Choćby nie wiem jak kolorową ofertę miała ta sieć nigdy nie przeniosę tam numeru.

  • 0

    76.  2011-05-25 11:25:16

    teraz większość e-maili i zgłoszeń z Play24 zamykanych jest w czesia 24 godzin, więc co nieco się ruszyło. jednak nie wszystko zalezy od konsultantów - oni podlegają procedurą a nie własnymi chęciami pomocy bądź ich brakiem.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-51-250.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.