Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play ma ponad 5,9 mln aktywnych kart SIM

Play ma ponad 5,9 mln aktywnych kart SIM

LuiN 20 Lipca 2011 10:31

0 0

Liczba klientów sieci Play przekroczyła na koniec II kwartału 5,9 mln - ogłosiło biuro prasowe operatora sieci Play.



Z puli 5,9 mln aktywnych kart SIM 44% stanowiły numery abonamentowe, a 56% numery w ofertach na kartę.





Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 103
  • -1

    85. ~Adam  2011-07-21 22:08:22  host: user-46-113-165-29.play-internet.pl

    Jak czytam jakie głupoty ludzie wypisuja ja kie to rachunki płacą za abonament. Prawie 4 lata w Play i nigdy nie zapłaciłem złotówki więcej jak z abonamentu. Zasięg zawsze, jakość rozmów OK i co więcej trzeba.

  • 1

    86. ~szwarcu  2011-07-22 11:41:02  host: gw.mesart.com.pl

    Ja mam 4 numery w Play freshu i na nich ważne konto do 2012 roku. Od 3 miesięcy leżą w szufladzie i też jestem w tych 5,9 mln. Śmieszne niech opublikują ile maja klientów którzy regularnie zasilaja konto do 50 zł na 3 miesiące to dałoby jakieś porównanie z innymi operatorami.

  • 0

    87. ~tech-nick  2011-07-22 12:27:44  host: 217.219.115.133

    @84.: Możesz mi zatem T-Mobile PL wyjaśnić w jaki magiczny i cudowny sposób twój telefon, działający w sieci PTC (T-Era) mógł "zmierzyć" to czy dany klient Play (w tym przypadku twój kolega) jest lub nie jest w zasięgu sieci Play i jeszcze na dodatek wyświetlić ci, komunikat, że u twojego kolegi wystąpił brak dostępu do jego macierzystej sieci (Play)?!? A może ty masz pierwszy i jedyny na świcie super-telefon zdolny jakoś "telepatycznie" zmierzyć siłę sygnału elektromagnetycznego odbieranego przez inny telefonu i to na dodatek działający w sieci całkiem innego operatora?! ;-D Poza tym w jaki sposób na ekranie twojego telefonu mógł się pojawić napis informujący Cię o niedostępności obcej sieci skoro ty dzwoniłeś do konkretnego abonenta, a nie do całej sieci?? - Powinieneś zostać zatem poinformowany (tak jak to zawsze ma miejsce) o niedostępności danego abonenta, a nie niedostępności jego sieci!! Widać ten twój "super-telefon" Cię okłamuje! ;-) A co do ewentualnego braku dostępu twojego kolegi do sieci Play to powodów może być cała masa - mógł wyłączyć telefon, mogła mu się rozładować bateria, czy też mógł mieć jakiegoś "szajsunga", który gubi zasięg... itp.

  • 1

    88.  2011-07-22 19:21:29

    87: Noo moj tel jest oczywiscie najlepszy na swiecie xD. Nie wiem, dobra nie ma sie co juz klocic bo to bez sensu. Zasieg mialem i tyle :D

  • 0

    89. ~artur  2011-07-22 20:08:00  host: 178.182.67.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jak zawsze to samo wszyscy tylko placza bo ten ma zle i ten niedobrze, sam mam telefon w play od ponad 3 lat i nie narzekam zona ma pol rodziny ma i nie narzekaja i tez jade na roamingu plusa, internet mam w T-Mobile bo tylko on 20 km od krakowa ma zasieg 3G i tez nie narzekam w orange tez mialem telefon i tez ok, ja nie wiem skad wam sie te problemy biora. Pamietajcie jak to mowia nawet najdrozsze BMW nieraz sie zepsuje:):)

  • 1

    90. ~orange  2011-07-22 21:21:49  host: host-78-144-121-112.as13285.net

    @88 Moja matka też jest w T-Mobile i miała podobny przypadek z "niedostępną siecią" w salonie powiedzieli jej że jest problem z nadajnikami Ery. Więc to co mówisz to nie wina Playa tylko Twojej sieci

  • 1

    91. ~Olga  2011-07-23 17:41:29  host: 178-36-31-7.adsl.inetia.pl

    @73, Orange jeszcze gorszy niż T-Mobile? Żarty. Orange obecnie ma najlepszy zasięg. Miałam i Plusa i Play i nie do porównania. Fakt faktem stawki najwyższe i zamierzam się wynieść, ale zasięgu zarzucić mu nie można. Jestem pracownikiem PTC i jakoś nie uważam, żeby T-Mobile był jakiś super idealny. Żadna sieć nie jest. Za to Heyah ma chyba najlepszą ofertę, no poza Play, którego niestety wszyscy operatorzy dyskryminują.

  • 0

    92. ~golik  2011-07-23 20:51:13  host: dss4.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mógłnym wypróbować przez 3 miesiące tego całego Play Fresh, ale nie można z niego korzystać na zasięgu T-Mobile lub Orange, więc cóż. Może kiedyś zrobią taką pionierską usługę, w której będzie można sobie wybrać do jakiej sieci ma się logować telefon. Ja chciałbym korzystać z nr w Play Fresh na zasięgu T-Mobile, bo w mojej lokalizacji ma najlepszy.

  • 0

    93.  2011-07-23 21:53:49

    @92, a słyszałeś, że T-Mobile i Orange będą współpracować pod względem infrastruktury? T-Mobile i Heyah mają bardzo dobry zasięg, a będzie jeszcze lepszy. ;)

  • 0

    94. ~waski  2011-07-24 21:23:04  host: ocl75.internetdsl.tpnet.pl

    Mam abonament w tej sieci. 5.9 aktywnych kart sim to niezły wynik - ale co z tego - na 10 połączeń wychodzących udaje mi się zrealizować 4-6. Ciągle widzę na wyświetlaczu komunikat - sieć zajęta. Zaczynam żałować ze przeniosłem numer do PLAY.

  • 0

    95. ~  2011-07-25 13:19:59  host: lyy105.internetdsl.tpnet.pl

    Karta aktywna to nie karta która jest już wydzwoniona i została wyrzucona do kosza na śmieci. Tak więc faktycznie aktywnych kart jest pewnie sporo mniej.

  • 0

    96. ~a-go  2011-07-25 14:04:06  host: ho73.polimex-mostostal.pl

    #84 To, co okreslasz jako "full zasieg" jest jedynie sila sygnalu radiowego stacji bazowej, do ktorej jestes przypisany. Komunikat, ktory sie ukazal wskazuje nie slaby sygnal, a niewydolnosc sieci do zrealizowania polaczenia, wiec wina lezy po stronie Twojego operatora, a nie sieci/telefonu niedoszlego rozmowcy. To, ze telefon jest zalogowany nie swiadczy o tym, ze jestes w stanie wykonac/odebrac polaczenie. Podczas badan przeprowadzonych przez UKE tego typu nieprawidlowosci byly rowniez badane, a wyniki zostaly opublikowane i sa dostepne w Internecie.

  • 0

    97.  2011-07-27 01:37:51

    a wiecie jak wyglada sytuacja z zasiegiem w play w okolicach Mielna -Łazy?Wybieram sie na urlop w tamte rejony i potrzebuje dostep do neta

  • 0

    98. ~loki  2011-07-27 13:06:08  host: host-86-63-143-78.nplay.net.pl

    95. ~ Przeczysz sam sobie.

  • 0

    99. ~b  2011-07-27 15:08:08  host: 81-210-123-94.ip.netia.com.pl

    @97 http://internet.play.pl/maps/map

  • 0

    100. ~aa  2011-07-28 15:15:45  host: staticline18403.toya.net.pl

    @81.Chyba nie słuchałeś co mówił konsultant.3 miesiące przed końcem umowy można wysłać wniosek o przeniesienie numeru wraz z końcem umowy,czyli numer przeniesie się dopiero po tych 3 miesiącach gdy już wygaśnie umowa.

  • 0

    101. ~Andora  2012-05-13 00:33:25  host: 178.252.43.44.internetia.net.pl

    Trochę inny temat, ale dla mnie ważny. Minęły 465 dni od ostatniego doładowania w PlayFresh, więc mój numer jest już nieaktywny. Czy jest jakaś możliwość aby go reaktywować? Proszę o wskazówkę.

  • 0

    102. ~  2012-05-13 08:37:40  host: z15-03.opera-mini.net

    101. Udać się do salonu Play.

  • 0

    103. ~Andora  2012-05-13 19:24:58  host: 178.252.43.44.internetia.net.pl

    Dzięki.

  • 0

    104. ~  2012-05-13 19:33:39  host: z35-13.opera-mini.net

    103. Nie ma sprawy. PS. I to jak najszybciej, bo szanse są i tak małe.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-219-254.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet