Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Play - komunikat w sprawie błędnych faktur

Play - komunikat w sprawie błędnych faktur

orson_dzi 24 Sierpnia 2015 14:41

8 3

Część klientów sieci Play otrzymała w ostatnim czasie błędnie wystawione faktury. O sprawie informuje rzecznik sieci na swoim blogu.



Część faktur wystawionych w ostatnich dniach w pozycji wartość faktury może mieć wpisaną cyfrę "0". Kwota na fakturze jest już prawidłowa. Klienci, którzy dostali błędny dokument otrzymają jego poprawioną wersję, a termin płatności faktury zostanie im odpowiednio wydłużony.




Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:

Tagi: play | faktury

w sumie: 18
  • 3

    1. ~  2015-08-24 14:54:12  host: user-46-113-98-90.play-internet.pl

    Pamiętam, jak kiedyś dostałem e-fakturę w Play z terminem płatności "-1 dzień". Gdyby nie Polecenie Zapłat, to byłoby wtedy wesoło ;)

  • 0

    2.  2015-08-24 16:00:18

    A jaka jest odpowiedz w sprawie danych innych abonentów widocznych po zalogowaniu do systemu samoobsługowego?

  • 2

    3. ~koks  2015-08-24 16:07:58  host: host-89-229-34-137.torun.mm.pl

    Niezły burdel macie siostry w tym archeo... o przepraszam w tym Play'u...

  • 0

    4. ~pabloki  2015-08-24 16:21:27  host: 188.146.2.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    to jest tak trudny temat że nawet mam problem ze skomentowaniem tego. jak to się stało ? http://tlp.is/7br

  • 0

    5. ~Fazi  2015-08-24 17:34:28  host: user-31-174-114-62.play-internet.pl

    A ja to bym chciał nie opłacać faktur za internet...Play może mi podaruje kilka faktur w prezencie.

  • 0

    6. ~ola  2015-08-24 17:39:10  host: apn-5-172-252-207.dynamic.gprs.plus.pl

    Zla passa trwa pol, dane, fv.... zasieg przemilcze

  • 0

    7. ~pablok029  2015-08-24 18:08:17  host: user-94-254-193-201.play-internet.pl

    Play to ma w systemie śmietnik oni sami nie wiedza co tam się dzieje,a rachunki inne mam na Play 24 a inne saldo na koncie kodem a jeszcze inne jak do nich dzwonię.Sorry ale Play to na serio siec niskiej jakości.Lte porażka nie dość ze wolne to jeszcze są przerwy w działaniu.Uciekam z tej sieci bo jest okropna.

  • 1

    8.  2015-08-24 19:01:01

    He he nic nadzwyczajnego u każdego z operatorów były takie cuda.

  • 0

    9. ~pablok029  2015-08-24 20:59:53  host: user-94-254-193-183.play-internet.pl

    Nie u wszystkich w tmobile nie mialem problemu.

  • 0

    10. ~olek  2015-08-24 21:03:14  host: user-94-254-145-98.play-internet.pl

    T-mobile ma 7dniowy opozniony system. Oszukuja na internecie i na rozmowach.Co innego w systemie iboa a co innego w aplikacji.Za transmisje rozliczaja dopiero po kilku dniach.Dlatego tak szybko znika transfer bo T-mobile zlicza oddzielnie wyslane i odebrane dane.Zamiast 100kb jest 200kb.W dodatku maja tendencje zabierania transferu na zapas ok.4MB po 02.59 zwracaja.Od dzialania systemu zalezy bo po 7dniach zlupie 1GB.Kazdy pamieta usluge 100MB za 9zl.Mialo byc bez limitu,a z konta srodki znikaly i transfer ograniczony.Ja z ta usluga walczylem 6miesiecy faktury byly z dodatkiem za transmisje.W sumie t-mobile musial zwrocic 2000zl.Bo usluga aktywna na koncie,a ja i tak placilem.Odeszlem mam na karte i spokoj

  • 0

    11. ~pabloki  2015-08-24 21:26:14  host: 188.146.182.163.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    10 ameryki nie odkryłeś , chyba już każdy wie że t mobile ma archaiczne te aplikacje .

  • 0

    12. ~pablok029  2015-08-24 21:27:21  host: user-94-254-193-183.play-internet.pl

    @10 olek widzę ze masz wiedze,a teraz na tej karcie jesteś w Play rozumiem??A jak ma się sprawa z Orange,wiesz może??

  • 0

    13.  2015-08-24 21:39:36

    @9

    T-Mobile ha ha oni mają największy problem z fakturami. Twoja faktura w tej chwili może być czytana u obcej osoby

    http://tlp.is/7bw

  • 0

    14. ~pablok029  2015-08-24 21:41:03  host: user-94-254-193-183.play-internet.pl

    Dobra a jak tacy mądrzy jesteście to jak jest w Orange??

  • 0

    15.  2015-08-24 21:47:23

    W 2003 w dawnej idei wystawili całemu okresowi rozliczeniowemu błędne/bądź za późno wysłali - wtedy byłem abonentem i łaskawie o 5 dni wydłużyli termin płatności.

  • 0

    16. ~pablok029  2015-08-24 21:59:59  host: user-94-254-193-183.play-internet.pl

    Ja pamiętam jak w idei jak przyszła faktura to byla podzielona na rachunek a + rachunek b +rachunek c i można bylo się pogubić bo naliczali wtedy blednie faktury tak żeby zrobić klienta w bambuko.A teraz mij znajomy powiedzial ze z fakturami jest ok.

  • 0

    17. ~maksymalnie  2015-08-24 23:43:02  host: 178-37-31-59.adsl.inetia.pl

    Dziwne, że Gruszka nie wyzywał od hejterów.

  • 0

    18. ~aurpiotrow  2015-08-25 10:25:04  host: 109.196.45.162

    @10 olek skąd masz tyle informacji? ja mam w t mobile abonament i zawsze wsystko jest ok, nie zauwazyłam tez zadnych nieprawidłowości w transferze….

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-171-35.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet