DAJ CYNK

Play: kampania reklamowa promująca MNP

LuiN

Wydarzenia

Sieć Play rozpoczęła kampanię reklamową, której tematem przewodnim jest 70-procentowy udział Play w ilości przyjmowanych numerów z innych sieci. Komunikacja opierać będzie się o reklamy w prasie, bilbordy i spoty telewizyjne.

Sieć Play rozpoczęła kampanię reklamową, której tematem przewodnim jest 70-procentowy udział Play w ilości przyjmowanych numerów z innych sieci. Komunikacja opierać będzie się o reklamy w prasie, bilbordy i spoty telewizyjne.

Spot jest kontynuacją kampanii czerwcowej gdzie Play komunikował możliwość porównania ofert konkurencji na stronie www.play.pl. Bohaterką spotu jest ta sama dziewczyna, która jest już w Play i dzięki temu przenosi siebie, i znajomych z gorącego miasta w dużo milsze, bardziej komfortowe i chłodniejsze miejsce.





Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play