Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Płatności przez Internet i e-faktura w TP

Płatności przez Internet i e-faktura w TP

sirmark 21 Listopada 2006 11:54

0 0
Klienci indywidualni Telekomunikacji Polskiej prawdopodobnie już w przyszłym roku będą mogli przez Internet opłacać rachunki za telefon - zapowiedział Piotr Dzięcioł, zastępca dyrektora pionu obsługi klientów w Grupie TP.

Dodatkowo zostanie wprowadzona e-faktura, która będzie potwierdzeniem obciążenia za usługę i będzie przesyłana pocztą elektroniczną. Faktura elektroniczna jest traktowana tak samo, jak faktura papierowa, jednak aby była ważna, musi być potwierdzona tzw. kwalifikowanym podpisem elektronicznym (e-podpisem), jeszcze bardzo rzadko wykorzystywanym w polskim obrocie gospodarczym.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 7
  • 0

    1. ~Mark Question  2006-11-21 12:31:41  host: apn-100-191.gprsbal.plusgsm.pl

    Co za brednie... Przelewy przez "I" za faktury nie tylko TP realizuję od kilku lat. Ta deklaracja zaczyna jednak bardzo mnie niepokoić - coś zepsują? Ułatwią to tak by było trudniej?

  • 0

    2. ~TB  2006-11-21 13:23:43  host: pc3178.et.put.poznan.pl

    Rozumiem, że zlecasz swojemu bankowi przelew przez Internet. Tutaj zapewne chodzi o płatności na stronie TP dokonywane np. kartą kredytową. Bardzo mnie to interesuje, bo to wygodne. Od lat korzystam z takiego rozwiązania w Plusie. O innych nie wspomnę.

  • 0

    3. ~  2006-11-21 14:47:22  host: 193.164.157.80

    A analitycy BZ WBK na to: Electronic invoice & e-payments to be implemented in 2007 No specific deadlines were announced for either of the aforementioned services. Comment: The implementation of these services implies long-awaited workforce cuts, although the scale has not been disclosed yet. We believe that every 1,000 cut in total number of employees adds PLN 0.6 to TPSA's valuation. We believe the management's reluctance in setting the deadlines relates to its unwillingness to announce bad news to trade unions right now.

  • 0

    4. ~venro  2006-11-21 14:56:57  host: ekk122.internetdsl.tpnet.pl

    *1 - Moze ulatwia tak jak zabezpieczenie oryg. w XP. Piec razy zmienilem karte grafiki i juz mialem niewazny cdkey.

  • 0

    5. ~jeż  2006-11-21 15:46:36  host: 217.116.110.185

    O Boże, O Boże dopiero może w 2007 roku co za postęp, co za szybkość działania. Panie Witucki Pan nam z nieba spadł. Jak Pan w piorunującym czasie poprawia wizerunek TP, FT Jak Pan pięknie tańczy gdy orkiestrą dyryguje maestro z FT.

  • 0

    6. ~RafalG  2006-11-21 16:07:33  host: CLIENT02-ciao.provider.pl

    *3 - dobre :) Może dla tych co nie znają angielskiego, polskie tłumaczenie: "Fakture elektroniczna oraz e-płatności mają być wdrożone w 2007 roku. Nie podano żadnych konkretnych terminów wykonania dla żadnej z wymienionej usługi. Komentarz: Wdrożenie wyżej wymienionych usług sugeruje długo oczekiwane cięcia zatrudnienia, jednak skala cięć nie została jeszcze ujawniona. Uważamy że każda redukcja zatrudnienia o 1000 pracowników, z całkowitej liczby zatrudnionych w firmie osób, skutkuje podwyższeniem ceny akcji TPSA o 0.60zł. Uważamy, że opór zarządu do ustalania konkretnych dat związana jest z niechęcią do ogłaszania w tej chwili złych wiadomości związkom zawodowym."

  • 0

    7. ~  2010-10-01 22:59:15  host: public-gprs98913.centertel.pl

    TP wyłączyło mi telefon i internet bo niby nie zapłaciłam rachunków. Bo i za co miałam płacić jak rachunków mi nie przysłali. Jak zadzwoniłam na tą ich niby infolinie to mi powiedzieli że dzwonił do mnie automat z smsem jakimś niby głosowym i ktoś odebrał. To ja mówię że nie wiem co ona do mnie wogóle rozmawia i o co chodzi?, że mam małe dzieci które czasami odbierają telefon. I tera pytam czy oni są poważni jak można tak mieć w du.... swoich klientów, jak można w taki sposób przekazywać informacje o zmianie formy płatności, jak można nie wysłać wezwania do zapłaty, zadzwonić cokolwiek. Najprościej wyłączyć wszystko. Byłam klientem TP 15 lat i może ze dwa razy nie zapłaciłam w terminie faktury. Skoro chcą oszczędzać niech oszczędzają, ale nie moim kosztem. Nie stać ich było na wysłanie wezwania za 1,5zł to stracą 150zł., które co miesiąc płaciłam. Wypowiadam umowę z tą chorą firmą.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-47-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.