Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plany SM-Media

Plany SM-Media

WitekT 19 Listopada 2004 11:19

0 0

Po trzech kwartałach operator zrealizował prognozę przychodów za cały rok. Mimo to zdecydował się odwołać i nie korygować prognoz przychodów i wyniku netto na koniec roku. Czy to oznacza, że zakończy go stratą?

Na to pytanie władze spółki nie odpowiadają. Argumentacja SM-Media dotycząca tej decyzji jest prozaiczna — problemy we współpracy z TP SA, umocnienie złotego, spadek marż w ruchu hurtowym i przedłużające się negocjacje handlowe z klientami. Firma poinformowała również, że część środków uzyskanych z emisji zamiast w rozbudowę punktów styku z siecią TP wyda na sprzedaż, marketing i rozwój nowych usług. Telekom wdraża również system CRM i pracuje nad stworzeniem sieci dilerów dla własnych usług.




Spółka rozpoczęła już sprzedaż usług telekomunikacyjnych opartych na własnym prefiksie (1031), ale na razie dostępna jest ona tylko na części obszaru Polski. Oprócz preselekcji w najbliższym czasie operator chce koncentrować sprzedaż na usługach dostępu do internetu i sieci inteligentnej (0800, 0700, 0300, 020). To ma nakręcać sprzedaż w przyszłym roku.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-44-47.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.