Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plany nowego zarządu PTC

Plany nowego zarządu PTC

WitekT 17 Marca 2005 23:34

0 0

Nowy zarząd Polskiej Telefonii Cyfrowej, który objął władzę w spółce przed blisko dwoma tygodniami - w wyniku burzliwego sporu między udziałowcami, zapewnia, że zawirowania we współpracy z bankami, które były efektem tymczasowej dwuwładzy w firmie, to już przeszłość.

Szef PTC zapowiada, że w 2005 r. - podobnie, jak rok wcześniej - lwią część nowych klientów sieci będą stanowili użytkownicy telefonów na kartę. Generalnie nowy zarząd nie planuje rewolucji w tegorocznej strategii przygotowanej przez poprzedników. Zapowiada tylko, że spróbuje przekonać radę nadzorczą do korekty planów inwestycyjnych operatora.




Nowy zarząd kontynuuje też przygotowania do uruchomienia usług szerokopasmowego dostępu do Internetu przy wykorzystaniu zarezerwowanych przed kilkoma miesiącami kanałów w paśmie 3,6-3,8 GHz. Na razie jednak nie chce ujawnić szczegółów oferty i terminu jej uruchomienia. W tegorocznych planach PTC jest też większe zróżnicowanie ofert rynkowych marek Era i Heyah. Być może chodzi o przygotowania do usamodzielnienia Heyah. Przed rokiem, kiedy PTC uruchomiła nową markę prepaid, mówiło się o scenariuszu oddzielenia marek i pozostawienia Heyah w rękach Elektrimu po planowanej sprzedaży PTC Deutsche Telekom. Tadeusz Kubiak uważa, że wydzielenie Heyah jest możliwe, choć PTC na razie tego nie planuje.

Źródło tekstu: Puls Biznesu, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-138-15.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.