Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Plantronics: Globalna usługa serwisowa w trybie door-to-door

Plantronics: Globalna usługa serwisowa w trybie door-to-door

LuiN 31 Stycznia 2017 09:09

2 0

plantronics wide

Z końcem 2016 roku Plantronics zdecydował się rozszerzyć gwarancję na swoje produkty o globalną usługę serwisową w trybie door-to-door. Od teraz dostępna jest ona również w Polsce.

Odpowiedzialność firmy za produkt nie kończy się z chwilą, gdy zejdzie on ze sklepowej półki. Dla marki Plantronics działania posprzedażowe są równie ważne jak sam proces tworzenia produktu. O ich najwyższą jakość dba zespół obsługi klienta, który doradza w kwestiach związanych z prawidłowym użytkowaniem sprzętu i pomaga w razie problemów - czytamy w komunikacie producenta.

W przypadku usterki oryginalny sprzęt Plantronics, który obejmuje gwarancja, zostanie wymieniony na nowy w modelu 1:1. Użytkownik, którego zgłoszenie reklamacyjne zostało uznane jako zasadne, może liczyć na szybką reakcję serwisu, który jest w stanie zrealizować wymianę już następnego dnia roboczego.




Dostrzegając jak bardzo mobilny stał się współczesny konsument, Plantronics umożliwia dokonywanie wymiany sprzętu w dowolnym wskazanym przez użytkownika miejscu - w domu, w biurze czy pokoju hotelowym. Tym samym producent nawiązuje do jednego z głównych założeń firmy, jakim jest upraszczanie komunikacji.

Niewiele firm może zapewnić rozpatrzenie gwarancji w ciągu jednego dnia roboczego. Użytkownik wchodzi na stronę plantronics.com i wybiera właściwy kraj, a potem loguje się do swojego konta, podając numer seryjny sprzętu i otrzymuje nowy w miejsce wadliwego - opisuje prostą procedurę reklamacyjną przedstawiciel firmy.

Marka Plantronics od ponad 50 lat jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań mających na celu usprawnienie komunikacji zarówno w biznesie jak i segmencie konsumenckim. Wszystko zaczęło się, gdy w 1961 roku dwóch pilotów spotkało się w garażu, aby opracować nowy model słuchawek, mający zastąpić tradycyjny zestaw wykorzystywany w lotnictwie cywilnym, a już w 1969 roku pierwsze słowa człowieka na Księżycu zostały wypowiedziane właśnie do urządzenia Plantronics.

Źródło tekstu: Plantronics     

Dodaj do:

Tagi: plantronics

w sumie: 22
  • 0

    3.  2017-01-31 10:55:58

    Jedyne zastrzeżenie jakie miałem do słuchawek bluetooth Plantronicsa to to, że miały nietypowe wtyki zasilania ;-)

  • 0

    4. ~  2017-01-31 10:56:09  host: 212.160.172.71

    w pracy używamy ich sprzętu - ja nie wiem co to za plastik ale 70% osób ma ich słuchawki oblepione taśmą pakową, aby móc nadal używać tych słuchawek [i z tego co wiem cena takich słuchawek kablowych do systemów ich telefonii jest zabójcza - kilkaset złotych]

  • 0

    5. ~ola  2017-01-31 11:10:28  host: public-gprs394600.centertel.pl

    już po komentarzach widać iż firma wydaje na marketing.. a główny cel uwalić serwis z winy kLIENTA, ale reklama... T zaleciało..

  • 0

    6. ~ERA GSM  2017-01-31 11:14:09  host: 84-10-169-102.static.chello.pl

    moje voyager edge z jednej z pierwszych partii produkcyjnych miały wadę która ujawniła się po blisko roku i nie było problemów z wymianą. wczesniej bezproblemowo używałem przez prawie 4 lata discovery 975. Plantronics to klasa sama dla siebie! no ale tanie nie są

  • 0

    7.  2017-01-31 11:43:32

    Posiadam od kilku miesięcy Plantronics Voyager Legend. Odpukać działa bez awaryjnie. Marka nie jest tania, natomiast jakość słuchawek, jakość dźwięku gdy rozmówca słyszy mnie bez problemu i nie karze powtarzać - rekompensuje te koszta. Miałem wcześniej kilka słuchawek BT innych firm. Minusem tych tanich jest "zbieranie" dźwięku z całego otoczenia i rozmówca słyszy nieraz wyraźniej kogoś innego niż mnie. W komentarzach powyżej widać, że nie podoba się sposób ładowania nietypową wtyczką. Dla mnie to zaleta. Magnesik sam wskakuje, nie ma ryzyka wyłamania jak w gniazdach microUSB.

  • 0

    8. ~qqrrkkaa  2017-01-31 11:50:11  host: 178-37-5-184.adsl.inetia.pl

    Sprzedaje w sklepie te słuchawki i problemu z reklamacją nie było do tej pory ;-)

  • 0

    9.  2017-01-31 11:50:54

    Romlen - Nie wiem jak teraz mają to rozwiązane, ale kiedyś była to specyficzna wtyczka - tylko w ładowarce sieciowej (taka okrągłą mała na "wcisk" - mam ją do dzisiaj, bo dostałem gratis od sprzedawcy kiedy nie byli w stanie mi samochodowej zaoferować). Żeby korzystać samochodzie (bo do auta potrzebuję głównie słuchawki) musiałem ciąć kabel i ładowarkę przerabiać. Zakup oryginalnej był niemożliwy. Nie pomagała korespondencja z dystrybutorem...

  • 0

    10.  2017-01-31 11:52:25

    Normalnie 2-3 lata używam słuchawki bluetooth. Od dwóch "zmian" używam słuchawek Jabra. Nie ma najmniejszego problemu z "delikatnością" gniazda microUSB.

  • 0

    11.  2017-01-31 12:16:36

    wlo - Nowa słuchawka Plantronics Voyager 5200, ma magnetyczny styk ładowarki i microUSB. To o czym Ty piszesz to zupełnie stray styk sprzed kilku lat. Niższe modele wszystkie mają microUSB. Co do jakości słuchawek szczególnie tych najwyższych to z ekstremalnych przykładów pralka i zęby psa jej nie zabiły. A najważniejsze to wycinanie dźwięków z otoczenia: rozmowa w starym autobusie (IKARUS) a rozmówca myśli że siedzę przy biurku ;-).

  • -1

    12. ~Uwaga  2017-01-31 12:39:39  host: user-94-254-240-251.play-internet.pl

    A co to wogole za marka jakiś chińczyk? Nie wiem buty sprzedają?

  • 0

    13. ~  2017-01-31 12:49:44  host: gw01-vrrp.aminocom.com

    Sprzet super jesli chodzi o jakosc dzwieku, ale wykonanie na poziomie chinczyka z lokalnego targowiska. Cena przy tym jakby wszystko powlekali 24 karatowym zlotem.

  • 0

    14.  2017-01-31 12:50:25

    hainasz - nie też mówię o tamtym złączu. To m.in. spowodowało, że zmieniłem markę ;-) Miałem Voyagera 520 ostatnio ;-)

  • 1

    15. ~  2017-01-31 12:50:56  host: gw01-vrrp.aminocom.com

    12. Czemu "wogole" zaprzestales dalszej nauki w gimnazjum?

  • 0

    16. ~Plantronics jest drogi  2017-01-31 13:26:18  host: host-176-221-123-34.dynamic.mm.pl

    A Jabra tylko trochę mniej...
    Jabra Extreme kupiłem za około 200 zł ponad 5 lat temu - działa do tej pory i bez problemu na mrozie. Po zamoknięciu w trakcie gwałtownej letniej umowy zaczęła świrować - rozebrałem, wysuszyłem i znowu działa.
    Jabra Boost mam od kilku m-cy - głównie ze względu na Bluetooth 4.0 dzięki, któremu ładuję ją co kilka dni.

    Czasem na Allegro można wyrwać sporo taniej jakąś słuchaweczkę, którą ktoś dostał w prezencie lub jako zbędny dodatek do innego urządzenia.

  • 0

    17. ~  2017-01-31 15:03:36  host: gw01-vrrp.aminocom.com

    16. Jabra jest moim zdaniem super, mialem fajne sluchawki sportowe - super wygodne. Niestety kabelek przy wtyczce sie wyrobil, a jako ze sluchawki byly EOL to oddali mi kase.

  • 0

    18. ~  2017-01-31 15:30:52  host: host-81-190-227-40.dynamic.mm.pl

    Czesi w szoku jakie ceny usług gsm mamy w Polsca http://tlp.is/cij

  • 0

    19.  2017-01-31 16:39:41

    @Luin - w newsie brakuje info o tym w jaki sposób zgłaszać sprzęt do reklamacji w trybie door-to-door.

  • 0

    20. ~  2017-02-01 07:08:14  host: apn-46-169-34-147.dynamic.gprs.plus.pl

    Używam ich modelu za 80zl od dwóch lat i nieraz była zostawiana przy -20 w aucie na dłużej i jak narazie zero problemów. Bateria trzyma po tym okresie praktycznie jak po zakupie.

  • 0

    21. ~Wygnany  2017-02-01 07:30:01  host: 8.37.225.69

    Jabra, Plantronics - jak dla mnie ta sama jakość, różni ich sposób umocowania na ucho, oraz diody informacyjne (które w Jabra są wyraźne, a w Plantronics niemal niewidoczne!)

  • 0

    22.  2017-02-01 07:31:53

    @19, Robo - w przedostatnim akapicie (cytat) jest to wyjaśnione.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-97-23.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.