Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Planowana "awaria" Play - w Boże Ciało

Planowana "awaria" Play - w Boże Ciało

LuiN 16 Czerwca 2014 13:50

12 8

Sieć Play ogłosiła komunikat dotyczący planowanych prac informatycznych. 19. czerwca przez cały dzień część usług może być niedostępna.




W ciągu najbliższych kilku dni we wszystkich kanałach komunikacyjnych sieci Play będzie pojawiał się następujący komunikat:


Informujemy, że w związku z planowanymi na 19 czerwca pracami informatycznymi, w ciągu całego dnia mogą pojawić się utrudnienia w dostępie do wybranych usług, szczególnie tych, które związane są z samodzielnym zarządzaniem kontem klienta, na przykład Play24 czy krótkich kodów USSD. Dostępność usług zostanie przywrócona 20 czerwca o godz. 02:00.


Biuro prasowe Play z góry przeprasza za utrudnienia.


Trzymam kciuki za nasz Team IT i mam nadzieję, że jest to "dmuchanie na zimne". Ale na wszelki wypadek "zrób w środę to, co miałeś zrobić w czwartek" :) - dodaje od siebie Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play.

Źródło tekstu: Play, wł     

Dodaj do:

Tagi: awaria | boże ciało | play | play24 | ussd

w sumie: 56
  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    37. ~Piotr  2014-06-16 19:10:07  host: ip-87-204-78-117.stg.pl

    u mnie zarządzanie nenu 24 i krótkimi kodami też działa.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    38.  2014-06-16 20:24:25

    @34 - przy podaniu hasła i kliknięciu zaloguj w chrome pojawia się "Nie można znaleźć serwera 24.play.pl, ponieważ nie powiodło się wyszukiwanie DNS. DNS to usługa sieciowa służąca do translacji nazw witryn na adresy internetowe. Ten błąd jest najczęściej powodowany przez brak połączenia internetowego lub niepoprawną konfigurację sieci. Może być również spowodowany brakiem odpowiedzi serwera DNS lub działaniem zapory sieciowej, która uniemożliwia aplikacji Google Chrome dostęp do sieci.
    Kod błędu: DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN"

    a w Firefox:
    "Nie odnaleziono serwera

    Firefox nie może odnaleźć serwera 24.play.pl.

    Sprawdź, czy adres nie zawiera literówek jak np. ww.example.com zamiast www.example.com
    Jeśli nie można otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje połączenie sieciowe.
    Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, sprawdź, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem."

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    39. ~  2014-06-16 20:46:07  host: apn-46-169-51-150.dynamic.gprs.plus.pl

    @38, sprawdź swoją sieć i komputer, bo u mnie działa bez problemu na conajmniej trzech kontach.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    41. ~mirekb  2014-06-16 21:49:35  host: 37.80.142.15

    zmieniaja "system" bo od 1lipca zmiany w dostawcach roamingu wiec chca byc przygotowani..zmiana w 24h dostawcy roamingu dla play to nie lada wyzwanie ;-)a wystarczy poprawic pakiety minut/sms/data na roaming i nie bedzie potrzeby zmiany dostawcy..bedzie ostry test play w roamingu

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42.  2014-06-16 21:57:14

    @ 39 - nie miało znaczenia z czego korzystałem. Nie działało. Teraz sprawdziłem i jest ok. :) BTW, trochę dziwne, że od kilku dni bramka play nie jest dostępna już pod https a tylko pod http, a dziś PLay24 szwankuje przy czym pojawia się news, że będą mieć planowaną "awarię". Ciekawe co kombinują.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43.  2014-06-16 22:00:26

    Tak przy okazji... "Podoba" mi się to, że teraz w Play, do odpowiedzi na zgłoszenia i pod koniec rozmowy konsultanci zawierają tekst "Proszę o ocenę mojej odpowiedzi na 6.". Czyżby walczyli z Tmobile i chcą odzyskać Prokopa i Mozila? ;) Czy prezesi dali warunek, że satysfakcja klienta musi być na odpowiednim poziomie? Jeżeli to drugie, to nie tędy droga... ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    45.  2014-06-17 00:34:35

    "Czy prezesi dali warunek, że satysfakcja klienta musi być na odpowiednim poziomie? Jeżeli to drugie, to nie tędy droga... ;)" no niestety - wskaźniki muszą mieć takie a nie inne, odgórne zarządzenie... debilne bo nie zawsze przeciez konsultant z 1cc może pomóc w problemie no ale... nie moja broszka, nie ja z siebie debila robię ;d

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    46.  2014-06-17 00:36:55

    43 od kiedy pamiętam spamowali tym ocenianiem jakości obsługi dobre 2 może 3 lata to jest.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    47. ~poli  2014-06-17 00:40:30  host: ip-5-172-246-147.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    W Play to ze wszystkim powoli robi się coraz większa tragedia wszystko idzie na skróty się robi coraz większe oszczędności i sieje lipę porażka lepiej z tej sieci uciekać

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    48.  2014-06-17 08:00:04

    W Plusie standardem od lat jest, że po kontakcie z konsultantem automat oddzwania i taka ankietę zero-jedynkową się "wypełnia". W Plej sami konsultanci o to proszą? Naprawdę? Żenada...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    49. ~paul  2014-06-17 08:09:27  host: user-94-254-152-23.play-internet.pl

    Awaria juz jest klopoty z zasiegiem i roamingiem.Zrywanie polaczen,zla jakosc polaczen

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50.  2014-06-17 09:03:30

    @ 45 - Nie sądzę, aby przez to robili z siebie debila ale śmieszne to jest. Poza tym gdyby nie to, że napisali mi coś takiego w "odpowiedzi" na moje zgłoszenie to bym nie zwrócił uwagi, że na infolinii konsultant mi to powiedział. Hehe, kobitka odpisując na moje zgłoszenie poprosiła o 6 choć nie miała pojęcia na temat zgłoszenia za które się zabrała. Zgłoszenie na bank nie zostało pewnie przekazane do Warszawy... :( BTW, biedni ci konsultanci co muszą nakłaniac do debilnych przepisów ludzi w białych kołnierzykach... Tzn do np. sprzedaży Play Online czy teraz jeszcze oceny obsługi.

    @ 46 - tak, spamowali ale nie takim zdaniem, że chcą 6. Wcześniej była tylko informacja, że jest taka możliwość od 1 do 6 o ile dobrze pamiętam. Jeszcze niecały miesiąc temu takiego info nie miałem, że chcą tylko 6. ;p

    @ 47 - W Play wszystko idzie na skróty. Przedewszystkim "obsługa" klienta i odpowiadanie na reklamacje/zgłoszenia. Na moją reklamację odpowiedzieli jak na zgłoszenie. Mógłbym się z nimi bawić, ale szczerze to mi się już nie chce.

    @ 48 - No w Plusie to jest dobre rozwiązanie, ma niestety jedną wadę. Przynajmniej miało, odpowiedzi mogą być coś na zasadzie "tak" lub "nie". No ale to i tak lepsze niż "nakłanianie do 6".

    @ 49 - awaria jest już z niektórymi usługami, od kilku dni. Pewnie chcieli zaplanować modernizację systemów ale coś im nie pykło i część usług posypała się wcześniej (wybiórczo). No ale tak się dzieje. Nie kumam tylko, dlaczego Play nie informuje konsultantów o takich sprawach. Oni to zwykle dowiadują się ostatni (od klientów). Co da się wyczuć dzwoniąc na *500.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51.  2014-06-17 09:14:49

    playonline - nie jestem pewien na pewno, ale kojarzy mi się, ze wcześniej nie było tego zero-jedynkowego systemu oceny tylko wg skali 1-5. Ale mogę się mylić, bo na te ankiety odpowiadałem jak byłem wkurzony tylko ;-) A to się wyjątkowo rzadko zdarzało ;-) Ostatnio też klikałem - 1 i jedno 0 - za czas oczekiwania - odkąd korzystam z komórki (17 lat) i się kontaktuję z BOK, nie czekałem jeszcze tak długo...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~  2014-06-17 10:22:41  host: apn-77-114-84-224.dynamic.gprs.plus.pl

    W tej ich ankiecie powinna być możliwość oceny na -10 - beznadziejnie. Zastanawia mnie taki fakt: jak miałem umowę i zgłosiłem reklamację - od błędów P24 począwszy po niekompetencję konsultantów salonu - zawsze dostawałem jakąś rekompensatę w postaci mniejszego o 10 zł rachunku. Teraz jak mam Play na kartę zamknięto już 3 moje zgłoszenia reklamacyjne na niekompetencję pracowników i nie zobaczyłem żadnej rekompensaty. Rozumiem więc, że klient abonamentowy jest dużo cenniejszy i to dlatego przy każdej wizycie w salonie w konkretnej sprawie, np.: rejestracja numeru czy wymiana SIM, zawraca mi się d*pę pytaniamia "a zna pan naszą nową ofertę abonamentową z nielimitowanymi rozmowami za XY...?"...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53.  2014-06-17 10:40:55

    @ 51 - dałbym sobie włosy z głowy zgolić, że był system tak/nie w Plusie w latach 2007/2009. No ale mogę się mylić. Zresztą... To nie jest istotne. :)
    @ 52 - ja mam kartę od prawie początku w Play (z przerwą na abo przez 2 lata) i rekompensaty zawsze otrzymywałem. Zmieniło się to parę miesięcy temu. Wszystko niezasadne, choć jak byk widać, że wina Play. :D Zresztą, o rekompensatach pisałem dla zasady bo i tak rzadko z telefonu PL korzystam, chodziło mi bardziej aby coś było załatwione. Np wyłączenie usługi - każdy mówił, że wyłączona, choć była włączona. I tak w kółko. ;p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54.  2014-06-17 10:53:16

    playonline - nie kwestionuję ;-) Mogło być w t ym czasie już 0/1. Ja nie przykładam do tego wagi w zasadzie żadnej. Ale że w ogóle była skala 1-5... spokojnie dałbym sobie głowę ogolić ;-) Jestem tego pewien, ze kiedyś tak właśnie było.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    55.  2014-06-17 14:36:20

    @50 może źle się wyraziłem - ale jak dla mnie sytuacja "nie mogę panu odblokować tel na 7 dni bo już pan to robił / nie pomogę pani bo nie mogę pani zweryfikować... ale proszę o oceny mojej pracy na 6!" to robienie z siebie debila, choć oczywiście nie jest to z winy konsultanta a tego kto coś tak 'mundrego' wymyślił ^^
    Swoją drogą i tak całe te oceny to śmiech na sali skoro większość ludzi nie ocenia konsultanta a sieć i choćby się taki zesr** to i tak mu walną 2 'bo play mnie łoszukał' :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    56.  2014-06-17 15:45:55

    @55 - Czyżby jakaś fakturka nie była opłacona w terminie? ;) Prawdę powiedziawszy to rozumiem operatora, który blokuje usługi klientom, którzy nie są terminowi (trzecia nieopłacona faktura? no bez przesady. Zawsze można włączyć e-fv). Jednak nie wiem dlaczego tobie zablokowali. Ja kiedyś nie mogłem wysyłać smsów (początki abo) bo przy wyłączaniu opcji smsów premium, ktoś się pomylił i odłączył mi smsy. ;p
    Rozumiem też sieć jeżeli chodzi o proces weryfikacji. Po to ustala się hasło aby je pamiętać i z niego korzystać co by ktoś niepowołany czegoś nie dokonał na naszym koncie. Dlatego jeżeli chciałeś dowiedzieć się czegoś o swoim koncie (np info o niezapłaconych FV) no to mówi się trudno i trzeba zajrzeć w umowę. :)
    PS. Ja nie oceniam procedur sieci Play a wiedzę i chęć pomocy konsultanta. Choć są pewnie i tacy co pomyślą, że Play źle coś tam zrobił to walnę konsultantowi z którym obecnie rozmawiam 1 bo jestem wkurzony i on nie chciał mi pomóc...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    57. ~  2014-06-18 04:34:44  host: apn-37-7-61-46.dynamic.gprs.plus.pl

    Czyżby planowana "awaria" zaczęła się już dzisiaj? Dlaczego od dwóch minut Play24 nie wyświetla mi informacji o koncie tylko wirują te głupie znaczki? W ogóle całe to P24 działa od zawsze jakby było jedną wielką awarią...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    58. ~  2014-06-19 13:20:01  host: public-gprs517564.centertel.pl

    Akurat wczoraj moja karta Play straciła ważność więc ją wyrzuciłem i nie muszę się denerwować przez awarię :-D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-58-37.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.