Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości PKO BP wprowadza cykliczne doładowania numerów

PKO BP wprowadza cykliczne doładowania numerów

LuiN 21 Września 2015 16:44

11 4

W serwisach transakcyjnych iPKO i Inteligo została wprowadzona funkcja doładowania cykliczne. Umożliwia ona automatyczne doładowywanie konta określoną kwotą z zadaną częstotliwością.






Telefony można doładować w Orange, nju mobile, T-Mobile, heyah, Play, Simplus, MixPlus, Sami Swoi, 36i6. Kwoty dla poszczególnych marek to:
  • Orange: 5, 10, 30, 40, 50, 100 i 200 zł,
  • Nju Mobile: 5, 10, 30, 40, 50, 100 i 200 zł,
  • T-Mobile: dowolna kwota 5 - 500 zł,
  • Heyah: dowolna kwota 5 - 500 zł,
  • Play: dowolna kwota 5 - 300 zł,
  • Simplus: dowolna kwota 5 - 150 zł,
  • MixPlus: dowolna 5 - 150 zł,
  • Sami Swoi: dowolna kwota 10 - 160 zł,
  • 36i6: dowolna kwota 5 - 150 zł.

W formularzu doładowań cyklicznych klient może wybrać kwotę doładowania, podaną w dniach częstotliwość doładowań (nawet raz na rok), do kiedy cykliczne doładowania mają być prowadzone (jest też opcja bezterminowa) i od od kiedy rozpoczęte, a także podać dane do faktury.

Źródło tekstu: PKO BP     

Dodaj do:

Tagi: doładowania | ipko | inteligo | pko bp

w sumie: 35
  • 0

    16. ~  2015-09-22 09:57:00  host: user-46-112-226-103.play-internet.pl

    Zupełnie pomijają mniejszych operatorów jak Virgin Mobile, Lycamobile, wRodzinie oraz nie zwrócili uwagi, że oferty Orange (Orange, nju mobile) mają obecnie jeden wspólny system doładowań, podobnie jak Polkomtel (Simplus, MixPlus, Samiswoi, 36i6).

  • 0

    17.  2015-09-22 14:28:01

    limaK - no mówię o doładowaniu bonusem przecież... Skumałem temat ;-)

  • 0

    18.  2015-09-22 14:29:14

    16 - a co ma bank z takich zasileń? Dopóki operator nie podpisze umowy, bank nie będzie zasilał - bo dlaczego miałby "sam z siebie" świadczyć taką usługę dla operatora?

  • 0

    19. ~darekm1968  2015-09-22 21:54:50  host: ip-5-172-237-112.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    a gdzie jest Lycamobile-dziady!!!

  • 0

    20. ~Makubo  2015-09-25 07:31:18  host: pc48-152.kopnet.pl

    Gdzie jest Virgin Mobile??!!

  • 0

    21.  2015-09-25 07:38:51

    20 - pytanie do Virgin chyba, nie?

  • 0

    22. ~Makubo  2015-09-25 09:37:57  host: pc48-152.kopnet.pl

    21 - jak w markecie nie będzie bułek, a tylko ciastka to pretensje mam mieć do piekarni czy do właściciela marketu?

  • 0

    23.  2015-09-25 09:40:21

    22 - zależy czy piekarnia chce, żeby sprzedawano jej bułki w danym markecie ;-) Skapował?

  • 0

    24.  2015-09-25 09:41:14

    Bo jak widać market sprzedaje bułki z innych piekarni, nie?

  • 0

    25. ~Makubo  2015-09-25 09:42:39  host: pc48-152.kopnet.pl

    23 - i od takiego pytania powinieneś zacząć dyskusję bo lepiej naprowadza na odpowiedź. Chociaż nie podałeś i tak żadnych konkretów na potwierdzenie tej sugestii.

  • 0

    26.  2015-09-25 09:44:29

    25 - ja dyskusji nie zaczynałem ;-) Poza tym - to takie trudne jest skumanie, ze sprzedaż usług przez jakiś kanał to nie wola jednej strony tylko a przede wszystkim usługodawcy?

  • 0

    27. ~MAkubo  2015-09-25 09:46:42  host: pc48-152.kopnet.pl

    26 - oczywistość to pojęcie względne a odpowiedzi może być multum, jak lenistwo ze strony informatyków PKO i wiele wiele innych. Swoją drogą jest to utrudnienie dla użytkowników Virgin ze strony tegoż operatora bo muszę przelewać kasę z PKO do PayPal, niepotrzebne logowania się, strata czasu.

  • 0

    28. ~Makubo  2015-09-25 09:48:03  host: pc48-152.kopnet.pl

    26- a odpowiadając na moje zapytanie jak najbardziej rozpocząłeś dyskusję ze mną.

  • 0

    29.  2015-09-25 09:48:13

    A co informatycy PKO mają do powiedzenia w tej sprawie?? Boże!! Ty skąd się urwałeś? Z 3 lekcji w 4 klasie podstawówki?

  • 0

    30.  2015-09-25 09:50:42

    28 - vide 18 na 16 ;-)

  • 0

    31. ~Makubo  2015-09-25 09:58:20  host: pc48-152.kopnet.pl

    29 - z analizy twoich wypowiedzi widać, że jesteś względnie młodą osobą, która na starcie myśli, że jest bardzo doświadczona i mądra. Niestety masz ogromne braki, zarówno w doświadczeniu życiowym, a jeszcze większe w logicznym rozumowaniu. Odnośnie wspomnianych informatyków, to jako na co dzień współpracujący z wieloma firmami informatycznymi w mojej korporacji, mogę na ten temat opowiadać i opowiadać bez końca.

  • 0

    32.  2015-09-25 10:00:06

    31 - dziękuję za uznanie - w pierwszej części Twojej opinii o mnie oczywiście... Reszta się zgadza ;-)

  • 0

    33.  2015-09-25 10:01:16

    31 - a pytałeś w Virgin, czemu w PKO nie możesz zasilić konta telefonu? Co Ci odpowiedzieli? Że informatycy PKO są słabi pewnie?

  • 0

    34.  2015-09-25 10:15:26

    31 - ja mam rachunki w dwóch bankach. W jednym mogę zasilić zarówno Virgin, Lycamobile czy RedBullMobile (nie zwróciłem uwagi czy cyklicznie także, bo nie mam takiej potrzeby), w drugim - nie. Tylko Heyah spośród innych niż "typowe" prepaidy operatorów MNO. I nie wydaje mi się by to złą wolą tego drugiego banku było, ze nie oferuje zasileń Virgin. Jeśli już to ew. naciskanie na operatora ws. dogadanie się co do świadczenia usługi. No ale przecież obowiązku nie ma, nie? Natomiast jeśli to jest dla Ciebie znacząca sprawa, zmień bank. Jeśli chcesz, podam Ci, który bank oferuje doładowania Virgin ;)

  • 0

    35. ~Makubo  2015-09-28 12:53:09  host: pc48-152.kopnet.pl

    33 - chłopcze, wracaj do odrabiania lekcji, bo twoja drętwa manipulacja tekstem jest na poziomie szkoły podstawowej.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-129-169.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet