Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Piperidis: jestem tymczasowym prezesem

Piperidis: jestem tymczasowym prezesem

WitekT 10 Grudnia 2014 09:22

5 6

Jestem tu po to, by wprowadzić spółkę w kolejną fazę rozwoju, do czasu wybrania nowego prezesa. Kluczowe zadania na najbliższe miesiące to udział w aukcji na częstotliwości LTE i integracja z GTS - mówi Pulsowi Biznesu Zacharias Piperidis, który poznał T-Mobile jako członek rady nadzorczej.



Jak dodaje, nie są planowane żadne radykalne zmiany w spółce. To będzie raczej inne rozkładanie akcentów, aby działać skuteczniej. Nie walka o kolejny procent rynku, ale zapewnienie, że T-Mobile jest rentowną firmą.




Chcemy być dostawcą usług zintegrowanych, ale rozumianych jako połączenie najlepszej jakości sieci i technologii z możliwością dostarczania najlepszych treści - wyjaśnia Piperidis dodając, że jeżeli pojawi się interesująca możliwość przejęcia, to rozważy ją.

W styczniu zniknie marka GTS i zastąpi ją T-Mobile. Mówi się też o możliwości sprzedaży infrastruktury telekomunikacyjnej działającej w ramach NetWorkS! Fundusze inwestycyjne co rusz proponują takie rozwiązanie zarządom obu operatorów. Piperidis nie jest jednak przekonany, czy ten model miałby zastosowanie w Polsce.

Przed nami jest jeszcze aukcja i inwestycje w rozbudowę zasięgu naszej sieci LTE - dodaje.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:

Tagi: gts | t-mobile | zacharias piperidis

w sumie: 23
  • 1

    4. ~Mason  2014-12-10 11:30:01  host: user-164-126-59-30.play-internet.pl

    No dobra, z czystej ciekawości wszedłem na jakąś stronę z popularnością greckich nazwisk, i tam najpopularniejsze ma 2300 osób... A u nas przykładowy Kowalski ma ponad 60 tyś... Więc dobra, było to złe porównanie, ale i tak, nazwisko jak nazwisko, co do tego "jak mu się z oczy patrzy" nie znamy go, zobaczymy po aukcji co sobą zaprezentuje, teraz nie ma co oceniać.

  • 1

    5.  2014-12-10 11:35:44

    Zapewne ten gość jest grekiem albo ma greckie korzenie. Nie czepiajmy się tego. Czy T-Mobile zbuduje stacje bazowe w miejscach gdzie GTS ma swoje węzły radioliniowe ?

  • 1

    6. ~olo  2014-12-10 11:41:43  host: aebn219.neoplus.adsl.tpnet.pl

    T-Mobile to dno i kilometr mułu. Najtańszy abo bez telefonu kosztuje 39,99 to jakaś kpina, gdzie się podziały tańsze oferty, nie każdy potrzebuje no limity i GB netu.

  • -2

    7.  2014-12-10 11:49:54

    @5 a jaki miałoby to sens? Klient GTS to zupełnie inny klient, jemu nie są potrzebne rozwiązania dostarczone za pomocą sieci mobilnej. Nie sądzę żeby ktoś normalny zdecydował się migrować nawet z łączem 10 Mbps z Cambridge na LTE T-Mobile :) Tak se ne da.

  • 2

    8. ~otwarty  2014-12-10 11:51:10  host: public-gprs517439.centertel.pl

    oczywiście ,że oceniac po widoku zdjecia (nawet jak spojrzenie ma lepkie ) nie należy : ) tu sie zgodze. jednak ja raczej nie powierzyłbym mu swoich oszczednosci , nie dałbym klucza od mieszkania na czas mojego urlopu i nie odwróciłbym sie do niego tyłem pod prysznicem. poza tym ma moje pełne zaufanie : ) i jako prezesisko czy inny naczalnik w t mobile jeszcze wiecej zrobi żeby strzyc klientów w imie ich dobra i poprawy usług tego operatora

  • 2

    9. ~kamil  2014-12-10 13:00:56  host: 89-66-131-104.dynamic.chello.pl

    no ze spojrzenia nie można oceniać..ale po.... uchu widać, że na 100 % coś knuje i będzie udawał Greka :D :D ps. tylko dopasowałem się do poziomu dyskusji :D

  • -1

    11. ~Andy  2014-12-10 14:01:57  host: 89-76-15-168.dynamic.chello.pl

    @6 Piszesz bzdury, najtańszy abo bez telefonu kosztuje 29,99 zł. 500 Mb netu i no limits na rozmowy, SMSy i MMSy.

  • 2

    12. ~olo  2014-12-10 14:09:56  host: aebn219.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 11, tak. jeśli zamówisz przez sklep internetowy i cenę 29,99 masz tylko przez 6 m-cy. Poczytaj regulamin dokładnie.

  • 4

    13.  2014-12-10 14:23:52

    @12 a nie pobierają czasem 4gr za wejście na www ?

  • -3

    14. ~  2014-12-10 14:49:36  host: afeo251.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Poziom dyskusji osiąga dno... teraz oceniamy kto jakie ma spojrzenie?

  • 1

    15. ~Happy  2014-12-10 16:03:53  host: n20-07-08.opera-mini.net

    @14 skosrzystaj z @10.

  • 1

    16. ~norek1  2014-12-10 20:15:38  host: afbh34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sprzedaż infrastruktury w ramach Networks! ? dobry pomysł, jesli chodzi o wprowadzenie Plusa i Play na te nadajniki, bo zasięg Plusa i Play jest słaby i to bardzo słaby, nawet zanikający

  • 1

    17. ~  2014-12-10 20:37:54  host: 212.109.132.194

    @16
    Play i tak korzysta z infrastruktury każdej sieci, przede wszystkim z T-mobile, więc raczej nie będzie chętny na wynajem masztów. chyba, że chodzi o działanie kolejnej sieci na sprzęcie NetWorkS!, ale na wybranych nadajnikach. co do Plusa to oni raczej są zbyt "dumni" i prędzej sami dostawią kilkaset masztów niż pójdą w łaskę do Orange/T-mobile.
    wszystko zależy od tego co mają na myśli mówiąc o sprzedaży infrastruktury.

  • 3

    18. ~BALBIN-RZ  2014-12-11 00:21:37  host: 188.146.19.58.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Panie Boże, uchroń Nas od sprzedaży NetWorkS. To najgorsze możliwe rozwiązanie. Mam nadzieję że operatorzy rozumieją oraz głęboko sobie zdają poważną sprawę z tego, jak ważna jest możliwość posiadania technicznej kontroli nad własną macierzystą siecią telekomunikacyjną.... nie można tego zepsuć i zniszczyć. Jeśli NetWorkS zostanie sprzedane, to nawet najlepsze "umowy" o współpracy nie pomogą i jakość techniczna jeszcze bardziej poleci w dół - po prostu trzeba będzie uciekać do operatorów z pełni zależną własną infrastrukturą np. P4/Polkomtel , niestety.

  • -1

    19. ~otwarty  2014-12-11 10:41:37  host: public-gprs515236.centertel.pl

    pierdylion piperydysów rzadzi w tym kraju na stanowiskach prezesów spółek , rad nadzorczych , menagerów , szefów koroporacji czy też polityków. a w wszyscy , robia to w w pocie czoła i nie szczedzac swojego czasu , zdrowia z prawdziwym bezinteresownym zainteresowaniem.wrecz za darmo pracujac bo nie o kase im chodzi a szczescie nasze. wszystkie ich wysiłki idą na polepszenie jakości naszego życia. żeby było lepiej , piękniej i szczesliwie. odajmy zatem cześc i hołd pierdylionowi piperydysów a jako naszym dobroczyncom

  • 0

    21. ~pabloki  2014-12-11 19:23:11  host: 213.158.221.31

    z tego co przeczytałem to on taki figurant jest tylko . jak t mobile słabo pójdzie w aukcji to nie splami to nowego prezesa. na razie zatem czeka nas stagnacja w t mobile, ale jak kiedys pisałem wg mnie t mobile to taka firma która po prostu świadczy usługi a jak ktoś zawrze umowe to zawrze . jednak na tle innych tak jakoś miałko wypada. mimo że sam korzystam to widze tylko śwadczenie usług , nie ma tu jakiegos zabiegania o klienta jak u konkurencji.

  • 0

    22. ~otwarty  2014-12-11 19:31:06  host: public-gprs517480.centertel.pl

    ~21. ależ , pozwole sie nei zgodzic. a dziesiatki natarczywych sms z ofertami od t mobile ? a wydzwaniajacy niestrudzenie i niezmordowani konsultancji wciskajacy nowe umowy ? a czasem godzinne czekanie umilone muzyczka zeby dodzownic sie do bok ? to rybka może ? nikt bratku tak nie dba o klienta jak t mobile company : )

  • 0

    23.  2014-12-12 00:38:21

    Żeby ten NetWorks siał jeszcze gęsto po wiochach to rozumiem. W miastach to żaden luksus, bo w miastach są wszyscy, nawet fioletowy glut. A na wsi wszyscy wezmą Plusa ze względu na zasięg. I jeszcze do tego fioletowy leci na roamingu T-Mobile. No to jak tu panie ma być dobrze w Barbie mobile? Trzeba zmienić politykę firmy, a nie kukiełki na stanowiskach. Oni mają tylko pomysł jak wydoić klienta. A może wkrótce EE mobile w Polsce?

  • 0

    24. ~pabloki  2014-12-12 01:16:10  host: 178.180.182.245.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @22 w kwesti żadnego prezesa telekomu nie leży podejmowanie tak małostkowych decyzji jak zgody na rozsyłanie spamu marketingowego. przypominam że to od klienta zależy zgoda na marketing którą mozna zawsze odwołać. być może dlatego nie zauważam problemu spam marketingu, byc może nie zauważam tez wciskania umów przez wydzwaniajach konsultantów. nie wiem tez jak to sie dzieje że czekasz az godzinę by dodzwonic sie do bok skoro połaczenia po 20 min są rozłączane. jedyny problem miałem dodzwonić sie do boa t mobile podczas akcji " daj 5 zł". owszem zdarza sie słyszeć mi komunikat że czas oczekiwania jest wydłużony ale z reguły połaczenie uzyskuję w max. 10 min, przeważnie krócej. zdarzyło mi sie trafic na słabo zorientowanego konsultanta ale ponowiłem połączenie i trafiłem na rozgarniętego. ton wypowiedzi większości pracowników boa tmobile staje się bardziej naturalny i otwarty jeśli umiesz prowadzić rozmowe przez telefon- to trzeba umieć. z tym że nikt tak nie dba o klienta jak tmobile to sie niezgodzę bo najlepiej to plus chyba dba (byli gotowi stworzyć prawie indywidualną ofertę z abo 70 zł, ale odszedłem). Nie doświadczyłem żadnych niedogodności ze strony t mobile a pomoc zawsze na wysokim poziomie. Raz dzwoniła konsultantka bo miała wątpliwości w opisie problemu na e mailu ale wtedy bardzo przepraszała że mnie niepokoi . mam naprawdę mały abonament i nie jestem jakimś tam złotym klientem więc nie wiem jak to sie dzieje że ludzie mają problemy. ach bo ja w korporacji pracuję to i z korporacyjnym pracownikiem sie dogadam - no tak że tez wcześniej na to nie wpadłem.

  • 0

    25. ~otwarty  2014-12-13 18:11:44  host: 79.141.166.25

    ~24. piszac o godzinnym czekaniu oczywiscie przesadziłem... ironi nie widac w tym ? natomiast czesto jak dzwoniłem to zdarzało mi sie czekac po okolo 12-18 minut zanim zniecierpliwony czekaniem rozłaczałęm sie. i to o rożnych porach zatyka sie bok t mobile. masz też racje co do tego ze klient t mobile moze życzyc sobie wyłączenia smamu z ich ofertami.ale , jest takie ... ale ,że wygaszenie tego trwa kilka dni....bo z róznych nr chlapia swoimi ofertami i trzeba dzwonic do bok zgłaszajac kolejen nr. sa tez plusy t mobile. startery t mobile za 5 zł z 1 gb internetu.... niektóre z nich sa chyba przez jakis bład programowy... niezabezpieczone i zdarzało sie , że z jednego wyciagnełęm 81 gb. inne kończyły mi sie po około 8-10 gb. wiec warto je kupowac : )

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-169-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.