DAJ CYNK

Piotrowska-Oliwa o oszczędnościach

LuiN

Wydarzenia

Sieć Orange będzie szukała oszczędności w wydatkach na reklamę i marketing. Nie zamierza zwalniać ludzi i nie będzie oszczędzać na sprzedaży i funkcjonowaniu sieci dilerskich. Być może tylko położy większy nacisk na utrzymanie klienta, a mniej na pozyskiwanie nowego - dowiaduje się Parkiet.

Sieć Orange będzie szukała oszczędności w wydatkach na reklamę i marketing. Nie zamierza zwalniać ludzi i nie będzie oszczędzać na sprzedaży i funkcjonowaniu sieci dilerskich. Być może tylko położy większy nacisk na utrzymanie klienta, a mniej na pozyskiwanie nowego - dowiaduje się Parkiet.

Nie będzie też oszczędności w przypadku CDMA. Operator zainwestuje w tę technologię 0,5 mld zł. Inwestycja ma zwrócić się w ciągu około sześciu lat, licząc od grudnia 2008 roku, gdy oferta ruszyła.

Dziura po ubytku wpływów z tytułu MTR-ów oznaczać będzie spadek przychodów między 2 a 2,5 mld zł. Teraz uważam, że będzie to jednak bliżej 2,5 mld zł - mówi Parkietowi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel.

Prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej Klaus Hartmann zapowiedział, że w tym roku PTC będzie proporcjonalnie więcej inwestowało w sieć 2G, a mniej w bardziej kosztowną 3G. Takiej sytuacji nie będzie w PTK Centertel: Jesteśmy ze wszystkich operatorów najbardziej zaawansowani w budowaniu 3G i budżet na ten rok nie zakładał dużych wydatków na poszerzenie zasięgu. Dlatego nie musimy teraz rezygnować z inwestycji w tę technologię i wszystko idzie zgodnie z planem - mówi Piotrowska-Oliwa.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Parkiet