Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Piotr Bubak szefem marketingu postpaida w T-Mobile

Piotr Bubak szefem marketingu postpaida w T-Mobile

WitekT 25 Listopada 2016 10:06

6 6

piotr bubakm Piotr Bubak objął stanowisko dyrektora działu marketingu postpaid w T-Mobile i będzie odpowiadał za marketing abonamentowych ofert głosowych oraz transmisji danych dla klientów indywidualnych.






Bubak posiada szerokie doświadczenie w sektorze telekomunikacyjnym. Przez wiele lat był związany z Nokią, w której odpowiadał za markę, portfolio i komunikację marketingową oraz wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług firmy m.in. jako dyrektor marketingu i PR, czy account manager odpowiedzialny za terminale i usługi mobilne oraz infrastrukturę telekomunikacyjną.

Ostatnie lata pracował jako Head of Mobile w Grupie Onet, gdzie był odpowiedzialny za strategię, rozwój biznesu i portfolio produktów, a ostatnio pełnił funkcję szefa marketingu w Grupie Onet oraz Ringier Axel Springer Polska. Studiował na Politechnice Warszawskiej i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest absolwentem brytyjskiego Chartered Institute of Marketing. Kilkukrotnie był jurorem EFFIE.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | piotr bubak

w sumie: 19
  • 1

    1. ~baboso  2016-11-25 10:35:01  host: 91.196.214.230

    Panie Bubak darmowa porada dla pana: chcecie być konkurencyjni to zróbcie ofertę nolimit łącznie z internetem za 50 zł, umowa na czas nieokreślony.

  • 0

    2. ~  2016-11-25 10:49:46  host: 188.146.98.210.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @1: Lepszy pomysł - zastąpcie promocje sim only ofertami NJU Mobile.

  • 1

    3. ~Pablosox123  2016-11-25 10:50:32  host: 89-65-70-36.dynamic.chello.pl

    Tmobile postarajcie sie z oferta bo chce do was przejsc z play.

  • 1

    4. ~ola  2016-11-25 11:06:55  host: public-gprs391612.centertel.pl

    Gimnazjalista przeprowadzi analizę i wskaże błędy w ofertach T. Licealista zaplanuje SKUTECZNĄ reklamę, a student w salonie ją sprzeda... T ma - chyba nie tylko w moich oczach - gigantyczną stratę wizerunkową... Jakieś *, głupawe reklamy, zakręcone oferty, w salonach WCISKAJĄ a nie słuchają, no i był abonament robili problemy...

  • 0

    5. ~.  2016-11-25 11:49:43  host: n28-06-08.opera-mini.net

    NO I STAŁO SIĘ TERAZ ROZWALI SYSTEM

  • 0

    6. ~Alex  2016-11-25 12:03:06  host: 188.146.24.18.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Zdolny człowiek. Nadawałby się na członka zarządu, ale nie na dyrektora działu postpaid. Za nisko i za wąsko.

  • 0

    7.  2016-11-25 12:44:55

    Dajmy chłopu popracowac i wrocmy z ocena za pol roku

  • 1

    8.  2016-11-25 12:49:30

    czas pokaże, z osądami możemy powrócić

  • 0

    9.  2016-11-25 13:15:50

    @1 - chcesz ich wykończyć ? W Premium Mobile masz nolimit + net za 19,90 , bez lojalki

  • -1

    10. ~Alex  2016-11-25 13:31:03  host: 188.146.24.18.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To madry facet. On nie wytrzyma na tym stanowisku pół roku. Zresztą za kilka miesięcy w T-Mobile będzie tak gorąco, że nikt już nie będzie tego oceniać.

  • 3

    11. ~tomasz  2016-11-25 13:43:18  host: 77-253-224-246.static.ip.netia.com.pl

    Po co spece i dyrektorzy od marketingu postpaida w czasach kiedy prepaid jest tańszy o połowę?

  • 2

    12. ~gość  2016-11-25 14:14:06  host: public-gprs176555.centertel.pl

    Jego mina mówi - zrobiłem kupę.

  • 2

    13. ~gość  2016-11-25 14:16:49  host: public-gprs176555.centertel.pl

    A na poważnie to myślę że korpobydło z zachłannego Deutsche telekom wykończy faceta nawet gdyby miał pomysły i chciał ratować T-itanica. Ostatni czwarty operator infrastrukturalny - ciężko pracowali po rebrandingu Ery, zachłannośćDT nie zna granic, słabe niekonkurencyjne nieelastyczne oferty post i prepaid taki jest wizerunek T-mobile.

  • -3

    14. ~Bocian  2016-11-25 14:32:27  host: 78-11-53-66.static.ip.netia.com.pl

    @13 nie powtarzaj pustych haseł za którymi nic nie stoi. Ci wg ciebie w jesiennej ich ofercie jest nieelastyczmego. Masz trzy wersje abo, możesz w każdym miesiącu zwiększyć/zmniejszyć pakiet danych. Merytoryki trochę a nie pustego hejtu

  • 3

    15.  2016-11-25 14:55:26

    @14 Naprawdę super, i dlatego jest taki duży odpływ abonentów od twojego pracodawcy T-itanica? Ile pozyskali przypomnij tymi rewelacyjnymi ofertami? Ile stracili? Zachłanność koncernu już ich podsumowała, stracili klientów którzy już nie wrócą, czy ty napiszesz im płatny komentarz czy zminusujesz to nie ma znaczenia. T-itanic tonie.

  • -2

    16. ~Marcel  2016-11-25 21:23:50  host: 85-222-61-56.dynamic.chello.pl

    Kazda zmiana jest na lepsze, T mobile bardzo sie ostatnio stara. A kto na tym skorzysta? My! :)

  • 2

    17. ~  2016-11-27 14:22:00  host: chaos.tpnet.pl

    Szef marketingu, czyli facet od wciskania kitów.

  • 0

    18. ~no tak  2016-11-28 09:44:57  host: ageu115.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gość od Nokii - i wszystko jasne. Sukces gonił sukces z tego mini CV

  • 0

    19. ~@T  2016-11-30 01:56:56  host: 188.146.18.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    T nigdy nie było najtańsze, nie chciało być, niechcenia być najtańsze i nigdy nie będzie. Ludzie... za 50 macie dwa simy no limit i po 5gb data + Tidal bez limitu, + radia internetowe (w tym tuba.fm i open. Fm), FB BEZ LIMITU , TW BEZ LIMITU, messengera bez limitu i WhatsApp bezlimitu + naprawdę niezły zasięg wszędzie (4g+ czyli advanced już oddalone w wielu lkkalizacjach) to co wy jeszcze chcecie? Na czym oni mają zarabiać..... bo ja płacę i wymagam.... To zacznijcie wymagać od Pleja dobrego zasięgu i żeby się pokazywali play.pl a nie roaming krajowy. ZACZNIJCIE CZYTAĆ REGULAMINY a zobaczycie co możecie mieć i z czego korzystać.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-139-136.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.