Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pierwsze urodziny Nasz Orange

Pierwsze urodziny Nasz Orange

orson_dzi 1 Sierpnia 2017 15:20

4 4

nasz orange

Nasz Orange, forum pomarańczowego operatora, w którym dyskutują ze sobą pracownicy i klienci, obchodzi swoje pierwsze urodziny.




Forum, na którym piszą obok siebie klienci i pracownicy operatora niejednokrotnie potrafi pozytywnie zaskoczyć poziomem dyskusji. Często można z niego wyciągnąć dokładniejsze informacji niż podczas kontaktu z Biurem Obsługi. Forum istnieje już od roku i Orange postanowił podzielić się garścią statystyk na jego temat.

Od początku istnienia Nasz Orange korzysta z niego 325 tys. unikalnych użytkowników, którzy napisali 26 900 postów w 2700 tematach, w których rozwiązanych zostało 1170 spraw. Pierwsza odpowiedź w nowym temacie pojawia się średnio po 15 minutach, a rozwiązanie sprawy zajmuje średnio 1,5 godziny.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: forum | nasz orange | orange

w sumie: 17
  • 0

    1.  2017-08-01 15:38:16

    artykuł ten wygrywa w kategorii nius z d... dnia, gratuluję

  • 2

    2. ~klaudyna  2017-08-01 15:44:49  host: public-gprs384418.centertel.pl

    @1 raczej Klient ma szanse narobić "syfu" i nagle nierozwiązywalne staje się już działa..

  • -1

    3. ~@Jarek  2017-08-01 15:45:20  host: 212.160.172.72

    @1, niby czemu? Orange ma się czym chwalić, bo poziom tego forum jest znacznie wyższy niż poziom for konkurencyjnych.
    Podczas gdy forumplay to dno, nasz.orange.pl często rzeczywiście pomaga użytkownikom ;]

  • 0

    4.  2017-08-01 15:51:15

    @3 artykuł na zlcenie, podobnie jak twój komentarz

  • -1

    5.  2017-08-01 15:52:24

    @4 Masz na to fakturę czy fusy z kawy Ci to powiedziały?

  • 1

    6. ~Tom  2017-08-01 15:56:45  host: 078088144159.jeleniagora.vectranet.pl

    określenie "unikalnych użytkowników" trochę nie pasuje. Może po prostu "użytkowników" i wszystko będzie miało sens.

  • 0

    7.  2017-08-01 15:57:12

    @5 kawy nie pijam, a ty sam wiesz że PR orange wam podsyła gotowce do publikacji - tak jak ten lansik ze nagle mają super BOK. Nie mają, Ale wy z chęcią propagandę zamieścicie.

  • 1

    8. ~Buki  2017-08-01 16:07:55  host: ejl165.internetdsl.tpnet.pl

    Kiedyś tam pisałem, ale po zmianie zrobiło się tak nieprzejrzyście, że zrezygnowałem

  • 0

    9. ~Piotrek  2017-08-01 17:28:44  host: public-gprs365301.centertel.pl

    Warto dodac, ze jezeli mowimy i unikalnych to skala miesiaca nie od poczatku ;)

  • 0

    10.  2017-08-01 20:15:31

    @7 oni cię nie zrozumieją, orange jest taki "super", że kiedyś miałeś od nich (gdy byli jeszcze polskim TP) neta i fona i na tym czasie przeszłym się skończyło, bo po przejęciu za Bóg zapłać TP nic się nie zmieniło, wszystko stanęło w miejscu, żadnego rozwoju, żadnych większych prędkości. Nie umieli nic sensownego zaoferować prócz marketingowego bełkotu więc stracili klienta - tak jak dziesiątki tysięcy innych - który poszedł sobie do konkurencji, która na szczęście się pojawiła i tam kasę teraz zostawia. A w orange nadal zostało BMT i niech tak trwa na wieki, równia pochyła ma się w orange wyśmienicie.

  • 0

    11.  2017-08-01 20:30:38

    @8 przyjazność tego całego badziewia rzeczywiście żadna, to już nawet pejsbuk jest bardziej "przyjazny" w rzuceniu okiem niż to pożal się pseudoforum orange (przypomina to bardziej wyreżyserowane forum rodem z interii, gdzie tematy początkują jakieś boty żeby potem lemingi pisały i nabijały staty), wszędzie gimbaza zakrólowała i stało się toporne, nieprzyjazne, nieintuicyjne. Wzięliby sobie szablom choćby z forum telepolisa to by chociaż dawało jakiś cień przyjazności i człowiek by od czasu rzucił okiem co tam klepią. Najbardziej przyjazne fora dla miłośników podgadanek przez www są te budowane na silniku jaki stosuje choćby elektroda.pl (mowa o starej szacie, bo nowa gimbazowa-srajfonowa czarna nie do przyjęcia). Jednak nic nie zastąpi zapomnianych lub przez młodych w ogóle nie znanych szybkich, niezawodnych, łatwo filtrujących się ze śmiecia usenetowych grup dyskusyjnych bez tego współczesnego ociężałego balastu www skaczącego g.... zwanego nowoczesnością jaką się usilnie dopina do wszelakich współczesnych zchorowanych stron www. Poziom tego forum orange dno. Do elektrody przepaść intelektualna mierzona w latach świetlnych.
    Po 3 minutach człowiek dostaje takie zmęczenie tym topornym interfejsem, że wychodzi i nie wraca tam już więcej.
    Ta stara szata - którą wyłączyli - była bardziej przyjazna, mimo że należała też do tych "wspaniałych inaczej".
    Zróbcie tak jak ma stara elektroda i będzie się chętniej czytać i pisać. A w wyniku toporności najczęściej sama gimbaza tam klepie. Już taki plus ma duuuuuużo lepiej to zrobione jako wygląd całego forum i poruszanie się po nim, tam można to czytać bez podnoszenia ciśnienia, na orange się po prostu nie da.

  • -2

    12. ~Henio77  2017-08-01 21:08:13  host: 78.11.235.100

    BOK (telefoniczny) Orange czy nju, oczywiście w moim przypadku, w porównaniu do T jest bajką. Sprawę załatwiam z jednym razem i rozmawiam z żywą osobą w czasie krótszym niż zrobię herbatę. W przypadku T mogę zrobić herbatę, kolację i czasem jakiś odcinek serialu obejrzeć - rekord czekania na konsultanta 1h17m.

  • 1

    13. ~xxx  2017-08-01 23:24:41  host: host-81-190-243-108.dynamic.mm.pl

    @jedrek a Ty widze dalej swoje haha

    z ta pomoca ze strony pracownikow orange to bym za bardzo nie przesadzal i nie mam tu na mysli spraw typu reset routera. na pewno wiecej mozna uzyskac pomocnych informacji od "zwyklyk uzytkownikow" tego serwisu
    druga rzecz ktora bije po oczach to "towarzystwo wzajemnej adoracji" ;)
    na temat adminow powiem tylko tyle ze wg mnie to tam niektorzy wogole nie posiadaja mozgu

  • 1

    14. ~Realista  2017-08-02 09:01:44  host: ip41.dknadmin.be

    Ups to 12 latach przenosze numer z Orange na karte do A2 Mobile ! Z 29gr/min do 10gr/min. !

  • 1

    15.  2017-08-02 10:27:41

    @12 do TM na infolinię dzwonilem dwa razy i dało rade bez przygód (dwa razy na kokretnych gosci trafiałem), gorsz doswiadczenia mam z Play, gdzie co nie zadzwoniłem, to konsultant udzielał mi innych informacji (na koniec dowiedziałem się, że nie wiadomo, czemu system co miesiąc nalicza mi inną kwotę na fakturze). Jak niepilna sprawa, wolę pisać mejle, który by to operator nie był.

  • 0

    16. ~  2017-08-02 12:19:48  host: public-gprs688189.centertel.pl

    Nie mam porównania jak u innych ale BOK Orange ma bardzo wysoki poziom. Z czym nie zadzwonie zawsze otrzymuje pomoc. Moźe dla tego jestem już tam z 5 lat.

  • 0

    17.  2017-08-03 12:24:32

    Akurat ja także uważam, że nasz orange jest naprawdę profesjonalnym miejscem.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-152-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.