Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pierwsze 10 dni Heyah

Pierwsze 10 dni Heyah

sirmark 23 Marca 2004 18:00

0 0

23 marca, mija 10 dni od uruchomienia sieci Heyah. W tym czasie wysłano już prawie 300 tysięcy bezpłatnych SMSowych wizytówek oferowanych w pakietach startowych. Użytkownicy w taki sposób informują o swoich nowych numerach telefonów zaczynających się od 888. Na stronach internetowych Heyah złożono w tym czasie ponad 1 milion 200 tysięcy wizyt dokonując blisko 10 milionów odsłon. 800 tysięcy unikalnych użytkowników stron www rezerwowało numery, kupowało pakiety startowe, doładowywało swoje konta i odwiedzało klub Heyah. W ciągu tych dni sklep internetowy cieszył się zainteresowaniem ponad 250 tysięcy osób.




Niespotykane do tej pory rozwiązania i sympatyczne logo Heyah wzbudziły ogromne zainteresowanie szerokiej grupy osób, nie tylko użytkowników telefonów na kartę czy działów marketingu innych firm, ale również naukowców i badaczy. Heyah, jako nowy standard na rynku telefonów na kartę oraz niepowtarzalna, wesoła i wszechobecna kampania reklamowa, stały się już tematem zajęć na wyższych uczelniach. Na pytanie ?Co was najbardziej zainspirowało w minionym tygodniu?? odpowiedzią była ... Heyah. Czy oznacza to, że możemy spodziewać się pracy dyplomowej poświęconej Heyah?

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2011-02-20 02:11:27  host: z06-15.opera-mini.net

    Tak. Po tym artykule można stwierdzić, że bardzo bliskie są Heyah i Play... :-) Karate_Płońsk

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-197-127.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.