Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pierwsza reklama Siemensa z logotypem BenQ

Pierwsza reklama Siemensa z logotypem BenQ

WitekT 24 Listopada 2005 11:09

0 0

26. listopada pod hasłem Znajdź partnera doskonałego! startuje kampania reklamowa telefonu Siemens CX75.

Kierowany do młodych odbiorców przekaz uwypukla multimedialne możliwości tego modelu. Media plan uwzględnia prasę, outdoor, Internet i telewizję, a kampania potrwa do końca grudnia 2005 r. Po raz pierwszy w Polsce kreacja telefonu marki Siemens wykorzystuje logotyp firmy BenQ Mobile, producenta urządzenia i licencjobiorcy znaku towarowego Siemens.

Rozwinięciem hasła Znajdź partnera doskonałego! jest zamieszczony w kreacjach wycinek z ogłoszeniem: Szukam spontanicznego, wszechstronnego, niezawodnego i atrakcyjnego partnera. Zainteresowania: fotografia, filmowanie, spotkania z przyjaciółmi, muzyka, gry. Chcę cieszyć się wszystkim, co przyniesie życie. Doskonałym partnerem - w domyśle - jest właśnie multimedialny telefon Siemens CX75.




Przygotowany na potrzeby kampanii media plan wykorzystuje prasę (CKM, Dos Dedos, Eurostudent, Film, Fluid, Gazeta Wyborcza, Metropol, Newsweek, Playboy, Premiery, Przekrój, Voyage, Wprost), outdoor w 8 miastach, Internet (Aktivist, FTB, Hip-Hop.pl, Interia, mp3.com, O2, o2.lemon TV, Onet.pl, Power Play, Wp.pl oraz komunikator Gadu Gadu) oraz telewizję 4Fun TV (sponsoring oraz product placement). Oprócz standardowych kreacji wykorzystywane będą takie formy, jak advertoriale oraz nagrody w konkursie muzycznym.

Za adaptację kampanii reklamowej telefonu SSiemens CX75, prowadzonej na zlecenie BenQ Poland, odpowiedzialna była agencja McCann-Erickson Polska, opracowaniem planu mediowego zajęła się agencja Media Direction OMD, a kreacją kampanii internetowej agencja OS3.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.