DAJ CYNK

Pierwsza kampania reklamowa marki Blik

orson_dzi

Fintech

Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności - to główne cele rozpoczynającej się 2 grudnia multimedialnej kampanii reklamowej systemu płatności mobilnych Blik.

Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności - to główne cele rozpoczynającej się 2 grudnia multimedialnej kampanii reklamowej systemu płatności mobilnych Blik.

System mobilnych płatności Blik istnieje od lutego 2015 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy funkcjonowania spółka skupiała się na rozwoju funkcjonalności produktu oraz budowie sieci akceptacji w poszczególnych kanałach sprzedaży. Etap rozwoju systemu, w którym obecnie znajduje się system BLIK pozwala na rozpoczęcie szerokich działań reklamowych. Kampania, która od początku grudnia komunikowana będzie w mediach ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności Blika - szybką wypłatę gotówki z bankomatu, przelewy na numer telefonu (P2P) i płatności online.

Multimedialna kampania marki Blik będzie emitowana w najbardziej zasięgowych i precyzyjnie sprofilowanych kanałach mediowych - w telewizji, Internecie, mediach społecznościowych, a także w wewnętrznych kanałach Banków - uczestników systemu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Polski Standard Płatności

Tagi: blik