Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pasek przestał pracować w PTC

Pasek przestał pracować w PTC

WitekT 18 Lipca 2006 13:43

0 0
Witold Pasek, dotychczasowy rzecznik zarządu PTC popieranego przez Elektrim i Deutsche Telekom, zakończył swoją misję w firmie.

Pasek w PTC pracował trochę ponad rok. Wraz z jego odejściem zlikwidowane zostanie stanowisko rzecznika zarządu.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 0

    1. ~  2006-07-18 13:59:48  host: p01-06.opera-mini.net

    Szkoda. Jego slawne wypowiedzi o "szkoleniach przez Talibow" i powalajaca na kolanach odpowiedz dla WOPR powinny powinny byc obowiazkowa lektura dla kazdego rzecznika. Malo kto bedac na takim stanowisku , ma odwage powiedziec cos tak celnie , prosto z mostu i bez dyplomatycznej wazeliny.

  • 0

    2.  2006-07-18 14:30:16

    No i dobrze - podpadł mi ostatnio staszliwie komentarzem o liberaizacji rynku telefonii komórkowej:) a kysz buraku!:/

  • 0

    3. ~TP  2006-07-18 14:34:55  host: pd2.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Nie byl mistrzem swojego fachu.. zreszta stanowisko rowniez mial bez sensu. Ale za 50 tys/mies robi sie rozne rzeczy ;)

  • 0

    4. ~Longman  2006-07-18 15:16:51  host: eww244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hmmm, "(...) zakończył swoją misję w firmie.". Pan Pasek zakończył te misję czy ktoś mu zakończył te misję? Jakoś trudno mi się przedziera przez gęstwę PRowych eufemizmów...

  • 0

    5. ~  2006-07-18 15:48:40  host: gaja.tpnet.pl

    Koniec tajnej misji. Teraz czeka go tajne stanowisko jako oficer KGB na sybierze. Będzie śledzić mrówki nielegalnie przekraczające rosyjską granicę.

  • 0

    6.  2006-07-18 17:29:33

    a dlaczego zlikwidowali stanowiska rzecznika? :/ to kto teraz się PR'em będzie zajmował?!

  • 0

    7.  2006-07-18 18:48:10

    D@rio: PTC od bardzo dawna nie ma rzecznika. A rzecznika zarządu mieli tylko raz i był nim Pasek. Dział PR mają dobry - a kwestia nazewnictwa stanowisk nie jest tu istotna.

  • 0

    8. ~D  2006-07-18 19:14:03  host: 80.51.255.150

    No prawda odpowiedź do WOPRu była powalająca na kolana ale to był dla mnie cios :/ (Ktoś kto chce zostać ratownikem słyszy że WOPR traci twarz brrrrrrr)

  • 0

    9. ~  2006-07-18 19:43:58  host: apn-99-86.gprspla.plusgsm.pl

    Widze, ze telepolis.pl spadlo do klasy C w zdobywaniu informacji. To news z wczoraj ;-)

  • 0

    10.  2006-07-18 19:46:36

    Bywa, cóż począć. ;) Jednak opublikowaliśmy to mimo wszystko jako pierwsi, a jeden z serwisów dopiero po nas, co daje mi trochę do myślenia. ;)

  • 0

    11.  2006-07-18 20:25:30

    Dzięki Witek. Trochę mi rozjaśniłeś :)

  • 0

    12.  2006-07-18 20:26:50

    Witek: mam jeszcze jedno pytanie: czyli jak rozumiem stanowisko 'rzecznik zarządu' nie ma nic wspólnego z stanowiskiem 'rzecznik prasowy' bo jak wywnioskowałem to taki w PTC istnieje, tak?

  • 0

    13. ~  2006-07-18 20:28:57  host: gw1.eranet.pl

    Bedzie mi brakowac jego poczucia humoru. Pamietacie jakie jaja robil z minister Srody? wysmiewal Grabosia (to byl chyba pierwszy rzecznik z ktorym urtip oficjalnie polemizowal). potem c talibowie I WOPR... ciekawe kto go podkupil? Moze P4?

  • 0

    14. ~zeta  2006-07-18 22:59:45  host: aiw231.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zmiany są konieczne, bo ERA to niedługo T-Mobile. Może z wyłączeniem Heyah.

  • 0

    15. ~zielony  2006-07-19 17:31:10  host: grabina.net.pl

    Pasek własnie został dyrektorem marketingu w PZU

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-226-227-175.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.