DAJ CYNK

Paschalis-Jakubowicz: plany z nju sięgają dużo dalej

WitekT

Wydarzenia

Brak subsydiowania telefonów oraz kosztów tzw. dystrybucji naziemnej, które stanowią nawet 50% wartości dwuletniego kontraktu dla klienta oraz oszczędność na obsłudze telefonicznej i e-fakturach powodują, że biznesowo projekt spina się, dając długoterminowe utrzymanie przyzwoitej marży - pisze w artykule o nju mobile dla TELEPOLIS.PL Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor marketingu usług mobilnych Orange Polska.

Brak subsydiowania telefonów oraz kosztów tzw. dystrybucji naziemnej, które stanowią nawet 50% wartości dwuletniego kontraktu dla klienta oraz oszczędność na obsłudze telefonicznej i e-fakturach powodują, że biznesowo projekt spina się, dając długoterminowe utrzymanie przyzwoitej marży - pisze w artykule o nju mobile dla TELEPOLIS.PL Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor marketingu usług mobilnych Orange Polska.

Zobacz: Nju mobile - szczegóły oferty.

To powinno przekonać tych, którzy zgłaszali wątpliwości, czy tak atrakcyjna oferta jak nju mobile nie zostanie wycofana po kilku miesiącach. Nie zostanie, nasze plany sięgają dużo dalej - dodaje.

Zobacz: Do nju mobile niektórzy będą potrzebować nju kserokopiarki.

Cały artykuł opublikujemy po weekendzie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł