Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Panasonic: dwa nowe telefony DECT

Panasonic: dwa nowe telefony DECT

sirmark 6 Września 2013 15:13

5 0

Panasonic wprowadza do oferty dwa nowe telefony bezprzewodowe DECT klasy premium: KX-PRS120 oraz KX-PRW120.



Telefony KX-PRS120 i KX-PRW120 zaprojektowane z myślą o użytkownikach w Europie mają wyróżniać się eleganckim wyglądem oraz komfortem obsługi i zaawansowanymi funkcjami przydatnymi zarówno w domu, jak i w biurze.

panasonic kx prs120g panasonic kx prw120g




Nowe telefonów DECT wyposażone zostały w kolorowy wyświetlacz TFT LCD o przekątnej 2,2-cale (QVGA), który prezentuje wyraźne cyfry i tekst. Powiększone klawisze o rozplanowanym układzie ułatwiają korzystanie z telefonu.

Pomimo niewielkich rozmiarów oba modele oferują szeroki zestaw funkcji ułatwiających korzystanie z telefonu. Do najważniejszych należą:
  • Ograniczanie połączeń przychodzących i wychodzących w celu minimalizacji niepożądanych połączeń
  • Tryb One-Touch Eco ? włączany jednym przyciskiem tryb ekologiczny ograniczający moc sygnału wyjściowego nawet o 90%
  • Elektroniczna niania
  • Funkcje lokalizatora kluczy przy pomocy opcjonalnego produktu (KX-TGA20)
  • Zaawansowany budzik
  • Pamięć identyfikacji abonentów wywołujących

W modelu KX-PRW120 zastosowano moduł Wi Fi, który zwiększa możliwości komunikacji. Po zainstalowaniu w smartfonie odpowiedniej aplikacji - Smartphone Connect, można go używać tak jak słuchawki DECT. Za pośrednictwem sieci Wi-Fi użytkownik ma możliwość zarejestrować nawet cztery smartfony lub tablety jako słuchawki DECT, które mogą działać wraz z pięcioma dodatkowymi standardowymi słuchawkami systemu DECT. Dzięki temu połączenie przychodzące można odebrać w domu także przy użyciu smartfonu.

Użytkownik ma ponadto możliwość używania KX-PRW120 do komunikacji wewnętrznej ze smartfonem. Połączenie przychodzące można łatwo przekierować z telefonu stacjonarnego na smartfon lub rozpocząć telekonferencję przy użyciu telefonu i smartfonu.

Źródło tekstu: Panasonic     

Dodaj do:

Tagi: panasonic

w sumie: 4
  • 0

    1. ~Mario  2013-09-06 15:37:45  host: static-62-233-216-82.devs.futuro.pl

    Ktoś jeszcze korzysta ze stacjonarnych? ;)

  • 0

    2. ~r  2013-09-06 15:59:34  host: 89-74-12-26.dynamic.chello.pl

    #1: jeszcze kilka babć zostało. U mnie babcia ma nr stacjonarny ale na sieci komórkowej. Niemniej jednak uważam, że to jest usługa schyłkowa i zastanawiam się czemu panasonic w to idzie.

  • 0

    3. ~  2013-09-06 19:20:15  host: ip-93-154-138-221.free.aero2.net.pl

    Ja korzystam. Wydawnictwo na komorce ? To zenada. Ale net mobilny mamy od aero bo i tak do skladu czy druku idzie netem stacjonarnym ; )

  • 0

    4. ~tom333  2013-09-07 00:49:15  host: 078088039231.starachowice.vectranet.pl

    "Dzięki temu połączenie przychodzące można odebrać w domu także przy użyciu smartfonu." - obecnie to też żaden problem, wystarczy mieć numer stacjonarny w telefonii internetowej i klienta VOIP na smartfonie z dostępem do internetu (np. Wifi). Co do pytania - wg raportu UKE - http://uke.gov.pl/files/?id_plik=13332 str. 48 - 7,4 mln osób, z czego 80 % to odbiorcy indywidualni. Jednak tylko 60% numerów jest na tradycyjnych łączach (reszta to kablówki i VOIP), każy abonent wydzwania średnio 147 minut miesięcznie i głównie to połączenia strefowe (które są nadal tańsze niż taka podstawowa stawka w komórkach)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-173-230.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.